Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

[quote:05177c9707="Vunce"]Moet je trouwens als commander ook artillery strikes e.d. goedkeuren? m.a.w. Wat voor opties heb je als commander meer dan als squadleader?[/quote:05177c9707] Als commander heb je minder opties en meer opties :D ofwel andere opties. De squad leader is meer van tijdens de combat taktieken, deze heeft in zijn menutje attack there go there enz. Ook kan de quad leader artilery aanvragen en AUV's. Doet deze dit dan krijgt de commander op zijn radar een icoontje met daarop het request. vervolgens kan deze mits beschikbaar deze opdracht uitvoeren. Als commander kun je alleen opdrachten aan squads geven als je in de CAPS modus zit (soort cnc look) dan ben je dus kwetsbaar voor aanvallen want je kan niet om je heenkijken. Een commander heeft ook toegang tot een sattelite scan waarme voor heel even alle vijanden zichtbaar worden, volgens mij ziet alleen de commander dit. Je kunt iig dan met de rechtermuis deze vijanden spotten. Commandmenu van commander bestaat uit 3 dingen: UAV (midden), Artillery hier (link!!!) en Supply drop. extra info: trailer is voor de UAV het kanon voor de artilery en de radar voor de supply drops Deze kunnen alle 3 kapot en respawnen ook weer (trailer het snelste artillery niet zo snel geloof ik).
Link naar reactie
SpecOps & Supply zijn m'n favorieten tot nu toe. Vooral die C4 is kicken ... op een tank gooien (blijft automagisch plakken :)) en dan hard wegrennen. *kaboem* weg tank. Ik zal vanavond weer eens kijken na het eten. :) // Vunce : Squadleaders dienen een 'aanvraag' voor supply-drops of artillery in. Het is dan aan de commandant om die aanvraag wel of niet door te geven aan Arty/supply. Als extra krijg je toegang tot UAV (vliegende camera die binnen een beperkte gebied alles aan je manschappen laat zien) en een algemene 'scan' die alleen aan jou laat zien waar iedereen zit. Die Arty / supply valt op de plaats waar je aan het richten bent (geld voor commandant als squadleader). Let er dus op dat je niet op je eigen voeten richt als je arty aan het bestellen bent ... Supply-drops kennen geen vriend/vijand, dus is het niet verstandig om een kadootje aan de vijand te geven ;) Tip : let op de radar/kaart ... Dan ben je tijdig gewaarschuwd als je eigen artillery gaat beginnen. // --- btw : een M16 kan gemodificeerd worden om 'full auto' te schieten. Kwestie van een klein radertje vervangen. Als ik het goed heb waren de eerste M16's ook zo ingericht, maar vond men dit achteraf niet zo'n goed idee (soldaten schoten in een wip een magazijn leeg). De loop van een geweer mag dan heet worden, maar echt gevaarlijk heet worden ze (tegenwoordig) niet. Bovendien kun je desnoods de loop wisselen (ten tijde van de 2e wereld oorlog was dat iets dat met gemak in het veld kon/moest). Overigens is een M16 een stuk gevoeliger voor vuil, terwijl een Kalashnikov relatief ruw behandeld kan worden ...
Link naar reactie
En jij neemt zeker altijd een extra loop mee als je in afganistan wordt uitgezonden :P . Ga weleens naar de opendag hierzo in de buurt (luchtmacht) daar vroeger weleens met zo'n spa-nogwat geschoten van het nederlandse leger en met zon m64 achtig ding op een jeepje :P . Iig moesten ze beiden steeds ff afkoelen. Wat wel stom is gedaan is het zoom nivau zowel als speler als commander. Je zoomed of helemaal uit=je ziet niks halverwege=als er meerdere icoontjes naast elkaar staan wordt het een chaos helemaal in= je kan de andere vlaggen moeilijk in de gaten houden (wel via de 4 lichtjes onder je map) bij commander is dit bijna hetzelfde alleen het laatste zoomniveau is nog extremer = je ziet je vijand gewoon lopen/rijden
Link naar reactie
[quote:64efd9927d]Overigens is een M16 een stuk gevoeliger voor vuil, terwijl een Kalashnikov relatief ruw behandeld kan worden ...[/quote:64efd9927d] Blijf het altijd leuk vinden die Amerikaanse 'hoogstandjes', net als miljarden investeren in een pen die het in de ruimt doet, wat doen de russen, die gebruiken een potlood van 20 cent haha :lol: Maar goed was weer lekker offtopic, zal het niet meer doen ;-) Eens kijken hoe snel ik dood ben straks online... maar die C4 is inderdaad cool. Gisteren ook een paar keer rond om de ingang van een kamp wat c4 geplaatst, ben aan het schieten, zie een buggy aanracen met 2 man erin, snel switchen naar de ontsteker en BOOM, haha was net op tijd, hele karretje naar de maan...erg leuk spul, alweer een rden om spec.ops te spelen 8)
Link naar reactie
[quote:c9b7f2e613="Dracoplasm"][quote:c9b7f2e613]Overigens is een M16 een stuk gevoeliger voor vuil, terwijl een Kalashnikov relatief ruw behandeld kan worden ...[/quote:c9b7f2e613] Blijf het altijd leuk vinden die Amerikaanse 'hoogstandjes', net als miljarden investeren in een pen die het in de ruimt doet, wat doen de russen, die gebruiken een potlood van 20 cent haha :lol: Maar goed was weer lekker offtopic, zal het niet meer doen ;-) Eens kijken hoe snel ik dood ben straks online... maar die C4 is inderdaad cool. Gisteren ook een paar keer rond om de ingang van een kamp wat c4 geplaatst, ben aan het schieten, zie een buggy aanracen met 2 man erin, snel switchen naar de ontsteker en BOOM, haha was net op tijd, hele karretje naar de maan...erg leuk spul, alweer een rden om spec.ops te spelen 8)[/quote:c9b7f2e613] ga jij dan maar eens een potlood slijpen in de ruimte... dat vertellen ze er op school niet bij bij dat voorbeeld :P :wink: (je wordt dus hartstikke ziek als je die looddeeltjes gaat zitten inhaleren :P ) om terug te komen op stingers: POE is nu al bezig voor bf2 [img:c9b7f2e613]http://moddb.com/images/cache/mods/30/3047/gallery/water_24757.jpg[/img:c9b7f2e613]
Link naar reactie
Die zoom-niveau's zijn inderdaad verschrikkelijk slecht bedacht. 't is of te grof of te veel detail, maar geen enkele die er netjes tussen in zit. :( Ik laat dat commanderen aan de rts-freaks over ;) Squadleader is voor mij hoog genoeg. :lol: // PoE ? Kunnen ze niks beters verzinnen dan nog meer 'normale' wapens ? Ik hoop dat er een goeie (originele) SF-mod tussen zit bij BF2. Ik heb alleen geen vertrouwen in de mod-community ... ze zijn daar allemaal met gigantische projecten bezig :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...