Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

Niet voor mij, ik heb een medium server dat loopt wel lekker. Nooit een wacht rij. Het probleem is alleen dat het bijwijze 70% aliance 30%horde is. En iedere aliance boven 40 wil de BG in en tegenover het percentage horde is dat dus een wachtrij voor ons. Daar had Blizard wel iets voor kunnen bedenken, desnoods een zooi npc's ter aanvulling.
Link naar reactie
Gisteren met mijn Warrior de BG in gegaan, eigenlijk wel leuk. Ik had totaal geen moeite met Rogues & Hunters Die kunnnen niet echt veel incasseren als ik mijn rage boost en blijf hakken. Waar ik meer moeite mee had waren de Shaman's, maar sommige hadden een voorspelbaar patroon en waren dan ook goed de lul. En tegen een warrior is het gewoon een 50/50 geval.
Link naar reactie
Bij ons is de verhouding alliance/horde ook behoorlijk scheef waardoor we niet altijd een voltallig team hebben. Heel erg irritant af en toe :(. Laatst begonnen we wsg met 10 tegen 5. Eerst aanval afgeslagen :P. Ze kwamen met 7 man binnen en wij stonden met 5 op def (wat moet je anders). We hebben uiteindelijk gewonnen toen we naar de 10-8 trokken. Wat waren dat een slechte spelers zeg. Wat vind met eigenlijk van de verschillen tussen pve en pvp want iemand die ik ken wil ook gaan beginnen met het spel en die weet niet wat het beste is.
Link naar reactie
PVE = Player versus Environment Mijn main zit op een pve server omdat ik dat toen fijner vond (ik wil op mijn gemakje kunnen questen). Ik heb nu een aantal mannetjes en die zitten op pvp (ben al een paar keer geganked maar ja, dat hoort erbij he). Punt is alleen dat ik denk dat het beter voor diegene is om op een pve server te gaan spelen (ik liet haar spelen op mijn pc met een nieuw mannetje en het doodgaan vond ze niet zo leuk :P).
Link naar reactie
[quote:7c2a41f587="TeH.SMooSH"]Ik zal haar de melding geven dat dat wel vaker gaat gebeuren ;-) Ik ben gewend aan ganken. en ik doe het zelf ook.. gewoon omdat het leuk is :p[/quote:7c2a41f587]Snap ik :P. Het zou behoorlijk saai zijn als je nooit dood zou gaan. Ze weet nog niet precies hoe pullen werkt en wat aggro-range is :). Wist ik ook niet toen ik begon (hoevaak ik wel niet ben doodgegaan in het begin :P). We kijken wel. Ik vind alleen de server waarop mijn broer is begonnen behoorlijk rot, er zijn heel veel italianen die geen engels spreken dat het gewoon niet leuk meer is.
Link naar reactie
[quote:f456788b83="Therasan"]Dat doe ik ook als ik items en geld nodig heb, maar er zit dan totaal geen uitdaging in... Ieder gevecht moet voor mij een uitdaging zijn, gewoon kijken hoe hoog je kan gaan.[/quote:f456788b83]Ik denk dat je dan rode monsters eens moet proberen ^^. Die resisten zo lekker veel hehe. Liefst pak ik geel, niet te moeilijk en toch lekkere exp. Af en toe 1 van oranje maar dan heb je wel een probleem als je een add pulled en dat heb je niet alsie geel is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...