Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:cab8961674="Red Dragon"]Bij ons op de server is nu vaak het probleem om een goede healer of tank te vinden. zitten altijd wel 40 man in MC en 40 man in BWL, soms ook nog wat in Onixya's lair. dat betekend dat alle 100 ervaren level 60 gasten bezig zijn. Wil je dan een leuke groep samenstellen voor Scholo, UBRS of Strath dan zit je vaak met level 58/59 gasten of level 60 lui die net level 60 zijn.. erg vervelend.[/quote:cab8961674]Bij jou zitten ze tenminste nog in een instance, bij mij zitten ze maar al te vaak in 1 van de battlegrounds en willen ze daar blijven ;/. Ze hebben vaak de gear al die ze wilde hebben dus ja, meegaan levert voor hun niet echt veel meer op. Of je moet hopen op een Artifact/Legendary item.
Link naar reactie
Dat is helemaal irritant, als er geen eens meer belangstelling is voor MC of BWL.. zo erg is het bij ons nog niet. Ik heb sinds gisteren fishing op 300, je moet toch wat als je zit te wachten op een party/raid ;) Ook irritant is het dat het erg lastig is om mensen voor Straholme te vinden, helemaal voor living side, iedereen wil Scholo of UBRS raiden. Laat staan een party die quests wil doen.
Link naar reactie
[quote:315934cad1="Red Dragon"]Ook irritant is het dat het erg lastig is om mensen voor Straholme te vinden, helemaal voor living side, iedereen wil Scholo of UBRS raiden. Laat staan een party die quests wil doen.[/quote:315934cad1]Scarlet bedoel je? Die is nog redelijk te doen met 5 man maar ud side is zo moeilijk en dan bedoel ik Rammstein + gevolg en de baron. Die zijn zelfs met 10 nog pittig. Scholo vind ik eigenlijk niet zo moeilijk maar je moet wel een party hebben die weet hoe scholo werkt. Met 5 man isie echt goed te doen. Maar ja, de meeste spelers willen grinden en niet questen (mijn log puilt uit op het moment).
Link naar reactie
[quote:8ad1794457="Therasan"]Wat is er zo vervelend aan Newbie lvl60? Dat hij een paar items niet heeft? Ik ga met de guild sinds lvl 44 al naar sunken temple ook voor dat lvl zwaar over de top, maar als je weet wat je doet lukt het.[/quote:8ad1794457]Het gaat niet om de items maar om hoe de speler speelt in een instance. Iedereen is newbie geweest maar het kost zoveel meer tijd wanneer de groep voor een groot gedeelte uit spelers bestaat die er nog nooit zijn geweest. Die lopen net verkeerd of vallen de verkeerde aan (lekker om een gesheepte necromancer aan te vallen die vervolgens skeletten begint te summonen omdat hij daar de kans voor krijgt...). Ook ik was newbie voor scholo etc maar sommige mensen spannen echt de kroon, dan lijkt het wel alsof ze kun character hebben gekocht via ebay. Gisteren ook zoiets; we gaan ragefire chasm in en ik als warrior wil graag pullen, daar ben ik nl. voor. Begint de shaman ook te pullen... Die vond het onnodig om wat standaard afspraken te maken. Ook het rollen ging niet helemaal van een leien dakje. We hebben 2 wipes gehad omdat de 2 *vreemde* ergens naar beneden sprongen en ik ging mee omdat ik zo behulpzaam wilde zijn. We hebben het uiteindelijk gehaald maar dit kun je echt niet maken in strat, scholo of andere high-end instance...
Link naar reactie
Ok, Maar als je dus lvl60 bent zou ik er dus van uit gaan dat degene weet hoe het spel werk en dat er afspraken gemaakt dienen te worden. En als je een instant in gaat voor de eerste keer dat je zeker niet voor gaat lopen of naar beneden springt. En als je op lvl60 een sheep gaat aanvallen ben je helemaal spuit 11. Dat zijn de figuren die het verpesten voor de nieuwe lvl 60 figuren. Maar de lvl60's die het al langer zijn en die zo'n mening hebben doen zwaar aan Sterio Typering.
Link naar reactie
[quote:5d3e128c0a="Therasan"]Ok, Maar als je dus lvl60 bent zou ik er dus van uit gaan dat degene weet hoe het spel werk en dat er afspraken gemaakt dienen te worden. En als je een instant in gaat voor de eerste keer dat je zeker niet voor gaat lopen of naar beneden springt. En als je op lvl60 een sheep gaat aanvallen ben je helemaal spuit 11. Dat zijn de figuren die het verpesten voor de nieuwe lvl 60 figuren. Maar de lvl60's die het al langer zijn en die zo'n mening hebben doen zwaar aan Sterio Typering.[/quote:5d3e128c0a]Dat is juist soms het probleem, dan lijkt het net alsof ze voor het eerst spelen. We waren laatst met 2 warriors, mage, lock en priest aan de slag en op een gegeven moment ging de mage dood. Die begon dus de huid van de priest vol te schelden over het feit dat de priest zijn werk niet goed deed. Ja sorry hoor maar zonder tank heb je sowieso een wipe zeg ik dan. De lock leefde nog dus qua dps zou het nog gewoon moeten gaan. Ik vind het niet erg om met mensen te spelen die net 60 zijn, kan ook heel leuk zijn maar strat en scholo zijn voor parties met 5 mensen gewoon net te moeilijk voor nieuwkomers. BRD is nog wel goed te doen maar de keer dat ik er was waren 4 van de 5 nieuwkomers en dat was toch net iets teveel van het goede (ze waren ook geen van alle nog 60). Het was wel leuk, daar niet van maar om de zoveel tijd een wipe is ook geen pretje en tijdrovend. Mobs begonnen zelfs weer te spawnen :P.
Link naar reactie
Ik heb nu het zelfde met Maraudon ik ben 48 maar soms zitten er Noobs in de party die helemaal los gaan en de hoek om rennen of het geluid van stealth niet snappen. Daarnaast verwachten ze dat een Duid even goed healed als een priels (uch) Ze snappen niet dat de casting time langer is en de manacost hoger. We hadden laatst een bijdehante priest bij een lvl60 (hij zou ons we ff helpen). Volgens mij dacht hij dat priest Tank betekende... Ass! hij bracht ons twee keer in moeilijkheden de 3e keer was het "Kick" Prachtig om te zien hoe hij werd ingemaakt door een mob van 5! We hebben toen doorgespeeld met een lvl44-48 club tot we geswiped werden net voorbij de Hydra's
Link naar reactie
Druid evengoed healt als een priest? Lol daar heb ik nog nooit van gehoord :P. Ik geef persoonlijk altijd voorkeur voor minstens 1 priest in een groep en dan eventueel een druid/shaman erbij (secundairy healers zijn gewoon heel erg praktisch). Lol maraudon ben ik 1x geweest maar dat is geen casters paradise. Die stuns en tremors zijn vreselijk irritant. Ik ben daar 1x alleen naar binnen gelopen omdat ik al 60 was maar ik ging dus wel ff dood (had geen pet bij). Ik kon gewoon niet behoorlijk spells resolven aargh ;/. Vanavond ga ik de guild vragen me te helpen in strat of brd, ik wil die quests gaan afhandelen en de baron in strat is echt zwaaar. Daar heb ik ervaren spelers voor nodig. BRD is makkelijk en ik moet de attunement nog doen voor mc dus ik verwacht zeker naar 1 van de 2 instances te kunnen gaan vanavond.
Link naar reactie
Ik mag nu ook wel een 50+ worden.. Het gaat nu gewoon langzaam, nu ik geen vakantie heb kan ik in de avond ongeveer 2uur gamen. Maar gelukkig ga ik met Flabber (ook soms hier te vinden) vrijdag avond beginnen met een 24h WOW marathon.. en natuurlijk wel met eten. Ik ben benieuwd hoe veel lvls je in 24h kan stijgen we willen een beetje gaan killen op ons level en evt 3lvls hoger. We zaten te denken aan de Ungoro Crater
Link naar reactie
Ik zal even uit legen wat ik met Level 60 newbe's bedoel. Ik bedoel niet zo zeer gasten die hun karakter gekregen hebben of gekocht. Ik heb het over mensen die zelf gewoon level 60 hebben gehaald, hun items is niks mis mee dat boeit me niet. Ik heb problemen met mensen die net level 60 zijn en dan denken te weten hoe alles in elkaar steekt omdat ze al 2/3 maanden het spel spelen. Als je voor het eerst een 15-man Raid doet in UBRS of je gaat Scholo doen voor het eerst moet je die gasten alles uitlegen, waar je op moet leten, wat je wel en niet kan doen. e.d. je doet gewoon 2x zo lang over een dungeon en je hebt een veel grotere kans op een wipe. Als alle level 60 newbe's nu gewoon luisteren dan gaat het al een stuk beter, maar dan nog kost het meer tijd en moeite. Het speelt gewoon 10x zo fijn met gasten die Black Rock Spire/ Scholomace / Strahtolme / Dire Mail al vaker gedaan hebben. Het gaat lekker vlot en zonder frustratie's. Ik weet ook wel dat ik newbe level 60 gasten een kans moet geven, heb het zelf ook moeten leren. Maar daar heb ik niet elke keer weer zin in. Het allergrootste probleem zijn van die gasten die net level 60 zijn en gewend zijn de leiding te nemen en Scholomace benaderen alsof het Mauradon of Sunken temple is. Het is een compleet andere ervaring, het werkt heel anders. Zelfde geld voor Molten Core (Zul'Gurub, Black Wing Lair en Onixyas Lair denk ik ook maar ben daar nog niet geweest). MC is heel anders dan alles wat je daarvoor hebt gespeeld. Team work is daar heel erg van belang. En teamwork met 40 man is erg lastig. MC is dan ook zo goed als onmogelijk met een Pick-Up raid. Je moet dat, zoals Greyhornet doet, doen met je guild of een vaste groep die langzaam maar zeker leert hoe je in MC moet handelen en overleven.
Link naar reactie
[quote:e80665b86f="Therasan"]Dan heb je waarschijnlijk het zelfde probleem als mij. Een guild van 10 tot 15 man..... Ik hoop morgen avond tot zaterdag avond wel een paar levels te stijgen. iig ergens in de 50 belanden. Ben nu lvl 48 rested all the way. Dus 49 moet vanavond nog lukken.[/quote:e80665b86f]Daarom ben ik ook van guild overgestapt, om mc te kunnen doen. Ze zijn er al mee bezig geweest maar toen zat ik in brd. 48? Dat moet wel lukken dan, zeker in de crater. Er zijn nog wel wat quests daar die je kunt doen en die wat opleveren.
Link naar reactie
gisteren hadden we supertactiek voor BWL , maar toen gingen de servers down :| echt klote af en toe , precies op het verkeerde moment :) ach , mensen die zoeken naar BWL of MC zal nooit naar geluisterd worden omdat je in een grote 'raid-guild' moet zitten om er heen te gaan , of gewoon een coöperatie met andere kleinere guilds : 10-15 man. Trouwens weer wat nieuwe gear , niet epic , maar gewoon weer wat blauwe gear terug , en ik heb nu 27.40% Critchance! :D als een warrior , best goed al zeg ik het zelf , ik kan 38 halen als ik wil maar dan moet ik een epic helm die 900G kost kopen en dat is me iets teveel nadat ik m'n epic mount etc ook al heb :)
Link naar reactie
Un'Goro vond ik altijd erg leuk, ik ging er pas op level 50 heen, op level 48 kan het wel maar zal het wel pittig zijn. Is Searing Gorge niets voor je? zeker voor Thorium Brotherhood reputation is het verstandig daar zo vroeg mogelijk aan de slag te gaan. Ik raad je dus Searing Groge aan boven Un"Goro crater. Wat MC/BWL en Zul'Gurub betreft. Ik wacht pas met overstappen naar een andere guild als ik echt iet verder kan. Ik heb me Epic Mount en al me items zijn al rare (blauw) en heb zelf al een Epic Ring. maar heb nog genoeg quests en dingen die ik wil van Scholo/strat/DM/BRS dus hoef nog niet zo snel naar MC. Voordat ik dus overstap naar een andere guild ben ik al weer een tijdje verder :) /edit gisteren was echt irritant ja. alle servers down, Aszhune waar ik op zit was tot diep in de nacht offline, pas vanochtend deed ie het weer.
Link naar reactie
Dat is inderdaad super. Ik vind Lag toch wel de gevaarlijkste vijand in World of Warcraft. Ik ken geen enkele andere Boss die je beeld kan freezen voor 30sec. Maar geluk dat je het hebt gehaald met lag! Ik had anders echt een klacht ingediend! Ik had gisteren een veiling en die liep op less then 30mins ik bieden als een feak. 40 min later auction loopt nog steeds....... weer 10 min later stond de auction weer op medium.... Ik ben er nog steeds pissig over..!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...