Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

[quote:9b909ab2dd="Therasan"]Word een shadowpriest niet moeilijk voor een warlock? Met alle shadow resitances, frear & shadowform?[/quote:9b909ab2dd]Ik heb nog niet geduelled tegen een shadow priest maar ik vermoed dat ik dat niet win. Hij heeft idd shadowprotection, healing en een shield. Ik kan wel met fire aan de slag maar ik denk dat ik het zwaar ga hebben. Ik kan wel zijn shadow protection naar beneden halen met -75 tho. Ik kan je wel zeggen dat de felhunter een heel goed beestje is, hij kan hem wel fearen maar de bonussen (+60 res to all) blijft wel actief (als de priest 60 is dan resist ik 15/20% van zijn spells, felh heeft 200 dus ik gok dat die 45/60% spells tegenhoudt). Ook kan hij spell-locken op de priest en aangezien de priest bijna altijd wel met shadow begint krijgt hij een 8sec lock erop. Maar goed, dat is allemaal theorie. Persoonlijk vind ik een rogue het vervelends maar ik merk op wsg dat ik niet echt een classe heb waarvoor ik erg bang ben. (mede-locks zijn de meest hilarische tegenstanders om te hebben omdat je dan vaak zonder pet moet vechten [mits het een goede lock is natuurlijk, als hij niet banished win ik altijd omdat zijn succ geen effect heeft op mij. De debuff kan ik namelijk weghalen en ik heb wotf :P).
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:0d7282a635="Rapier"][quote:0d7282a635="TeH.SMooSH"]ik vind locks niet echt moeilijk met paladin.. enige vervelende is sucubbus :/ voor de rest rennen ze meestal voor mij weg ^^.. meestal is hun mana op voordat mijn life op is[/quote:0d7282a635]Hm ik vind pala's niet echt moeilijk. Met felhunter haal je de hammer of justice gewoon van je af en daarna meteen een fear erop. Die krijg je er alleen met je insignia ervanaf maar fear heeft geen cooldown :). Daarna dotjes en wachten totdat die shield/heal doet. Kan ik ff bandagen. Daarna zelfde liedje. In principe is elke class zonder range makkelijk voor mij puur omdat ik je weg kan sturen met fear. Alleen rogue is hierop een uitzondering omdat ze dus het gevecht beginnen en ik ze te laat zie. Ze hebben ook een veel hogere dps dan een pala/warrior.[/quote:0d7282a635] Volgens mij heb jij nog nooit tegen een paladin geduelt die hits haalt van 1400 op cloth * meer dan 1 x * en als ik shield doe en jij gaat bandagen doe ik gewoon consecrate is dat probleem ook verholpen :P
Link naar reactie
[quote:55f851aae4="TeH.SMooSH"]Volgens mij heb jij nog nooit tegen een paladin geduelt die hits haalt van 1400 op cloth * meer dan 1 x * en als ik shield doe en jij gaat bandagen doe ik gewoon consecrate is dat probleem ook verholpen :P[/quote:55f851aae4]Jij kan toch geen spells of abilities gebruiken met het shield aan? Dat is wat ik ervan begreep.... Ik heb de bandage taktiek tegen de pala ook niet zelf bedacht ^.^ Ik heb sowieso nog nooit een pala gezien met hits van 1400... Ik heb er wel tegen gespeelt op WSG en gekilled zonder hulp van teamies maar het zijn taaie rakkers. Heb jij vaak tegen locks gedueled?
Link naar reactie
[quote:c333beef9c="TeH.SMooSH"]ik duel tegen alles wat loopt* horde dan vooral * alliance pak ik wel mages lvl 60 rogues * ben zelf nog lvl 56 * ennuh warlocks is niet zo moeilijk. tis vooral geluk hebbne met crits. heb al hits van 2000+ gehaald maar jah..[/quote:c333beef9c]Geluk hebben met crits, ja zo kan ik er nog wel een paar verzinnen :P. Dat je kan healen met shield weet ik wel want je kunt spells/abilities die jezelf targetten wel doen maar ik wist niet dat je nog iets op je tegenstander kon gooien..... Heb er nog niet van gehoord. Dat je locks makkelijk vind kan, pala's moet je vaak ruim dubbel in hun hp verslaan maar je hebt en geen range en geen defence tegen fear. Net als de warrior eigenlijk en ik denk dat de warrior meer schade kan doen dan jij...
Link naar reactie
[quote:4333fae346="Noctus"]crits van 2000+ ? hoe krijg je dat voor elkaar dan..ik zelf ben warrior, en als ik crit (met ice barbed spear atm) dan haal ik iets van 800/900 dmg. ok alleen met execute doet meer pijn, ik heb daarmee al 1 keer 3280 dmg gedaan op een rogue. maargoed dit kan je pas gebruiken als tegenstander onder de 10 of 20% komt met health[/quote:4333fae346]Hij is 56 he, dus zonder epix. Ik heb het ook nog nooit gezien ;P.
Link naar reactie
[quote:e9780436d5="TeH.SMooSH"]Ik verzin het niet echt niet. Ik hoor ook van vrienden dat mijn paladin uitzonderlijk sterk is. die 2000+ crit is Veangance (+15% damage) + crit SoC wat soms tegen de 1100+ aan kan lopen. dat Consecrate is AOE spell dus richt je niet op de vijand.[/quote:e9780436d5]Oooh dat, lijkt een beetje op Hellfire. Ik vroeg me al af wat het was ^.^ Hoevaak crit je dan?
Link naar reactie
[quote:5d458bff0c="kompod"]de Cosmos UI werkt, ondanks dat de cosmos-site zegt dat ie aangepast is aan de 1.7patch, nog voor geen meter. Het keyboard werkt na het installeren van de '1.7-proof' add-ons totaal niet meer. Dit is ook al door andere spelers geconstateerd. Kent iemand een oplossing of een ander UI-pakket?[/quote:5d458bff0c] Alleen de hoogst noodzakelijke (all-in-one bag, thottbot) adons uit de alpha-release aanzetten Kompod
Link naar reactie
Hehe ja ja een btje potions gebruiken bij een duel, ik weet niet hoe dat bij jullie op de server is maar dat wordt toch over het algemeen gezien als "not done". Jij was toch druid? Als iemand een nature protection potion neemt dan wordt het winnen een stuk moeilijker :) Ik weet wel dat rogues worden gezien als overpowered maar dat stealth is gewoon iets wat bij hun klasse hoort en zonder het zal het een heel stuk moeilijker zijn om te winnen. Een paladin de ultimate tank? Dat vind ik toch meer bij een warrior passen, die hebben veel betere mogelijkheden om de vijanden op zich te houden. Iets wat bij een tank hoort. Ze hebben niet de mogelijkheid om te healen maar daarvoor heb je andere klassen :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...