Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

Allicht dat de servers verdeelt zijn over de switches want op de andere server (agamaggan) had ik er ook niet zoveel last van (wel een verhoogde lag maar geen pl meer). 200/250ms ongeveer. Lekker de hele avond in de Wailing Caverns gezeten :P. Toch niet zo een moeilijke instance als dat ik op het eerste gezicht dacht. 1 wipe doordat ik de raptors niet kon zien toen ik naar bovenliep (stonden een stuk of 4/5 op me te wachten en 2 adds - waren overigens respawns want we waren daar al geweest). Ook een keer doodgegaan toen het ook iets te druk werd maar de priest overleefde.
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:6443c5b3bd="Therasan"] Ik had gisteren een veiling en die liep op less then 30mins ik bieden als een feak. 40 min later auction loopt nog steeds....... weer 10 min later stond de auction weer op medium.... Ik ben er nog steeds pissig over..![/quote:6443c5b3bd] als iemand op je auctions biedt , gaat de auction tijd ook weer omhoog :)
Link naar reactie
Als Paladin zou ik voor de Lightforge set gaan, die bonussen van die set zijn speciaal georienteerd op de Paladin, zonde als je die niet hebt omdat je hem niet mooi vind. Je had sowieso geen Paladin moeten nemen, heb er een pest pokke hekel aan met en zonder Lightforge set. :wink: For The Horde!, Power to the Forsaken! Scarletbone, Level 60 Undead Rogue, Aszune server
Link naar reactie
vanaf 14 september heb ik geen internet meer oftewel.. woensdag is me laatste dag ;-) dan krijg ik na een aantal dagen weer internet.. hoera! maar paladins zijn zo gruwelijk sterk.. pffff.. ik ben nu lvl 56 en kick al flink lvl 60 aars ;-) rogues zijn niet veilig vs mij.. mages maken ook weinig kans enige gasten die ik niet aankan zijn lvl 60 warriors.. voor der est is het allemaal goed te doen.
Link naar reactie
als je als paladin geen warrior aankan dan is het wel slecht :| mages zouden moeilijker moeten zijn , warrior is gewoon vechten tot 20% en dan doet paladin dat immune shield , healt zichzelf vol , en slacht de warrior , geen probleem als de warrior dan al op 40-50 % is en paladin weer op 100% :) nja ik kan op het moment alle classes behalve paladins wel aan , hunters + rogues zijn het makkelijkst , op mages / warlocks / druids moet je een paar crits krijgen , wat nu niet zo'n probleem meer is , ik heb nu 31% crit { als een warrior } , dat is dus heel veel :D.
Link naar reactie
[quote:e28e9790bc="GreyHornet"]als je als paladin geen warrior aankan dan is het wel slecht :| mages zouden moeilijker moeten zijn , warrior is gewoon vechten tot 20% en dan doet paladin dat immune shield , healt zichzelf vol , en slacht de warrior , geen probleem als de warrior dan al op 40-50 % is en paladin weer op 100% :) nja ik kan op het moment alle classes behalve paladins wel aan , hunters + rogues zijn het makkelijkst , op mages / warlocks / druids moet je een paar crits krijgen , wat nu niet zo'n probleem meer is , ik heb nu 31% crit { als een warrior } , dat is dus heel veel :D.[/quote:e28e9790bc] Warriors doen op lvl 60 HEEL veel damage.. tegen plated.. paladins daarintegen niet! daarom is dit dus vrij moeilijk -- Daarbij praat ik over mensen van 4 lvls hoger ;-)
Link naar reactie
[quote:f5fb0357de="GreyHornet"]als je als paladin geen warrior aankan dan is het wel slecht :| mages zouden moeilijker moeten zijn , warrior is gewoon vechten tot 20% en dan doet paladin dat immune shield , healt zichzelf vol , en slacht de warrior , geen probleem als de warrior dan al op 40-50 % is en paladin weer op 100% :) nja ik kan op het moment alle classes behalve paladins wel aan , hunters + rogues zijn het makkelijkst , op mages / warlocks / druids moet je een paar crits krijgen , wat nu niet zo'n probleem meer is , ik heb nu 31% crit { als een warrior } , dat is dus heel veel :D.[/quote:f5fb0357de]Locks een paar crits krijgen? Het is voor mij de bedoeling dat jij constant rondjes rent en niet de kans krijgt mij te slaan :P. Vind als lock zelf de Rogue het vervelends, die kan mijn spells als beste doorbreken. Ik zie hem ook pas staans als ie zijn mes tussen mijn ribben steek en dat maakt het een stuk lastiger (loop in wsg standaard met de felhunter rond, echt een topbeestje) je stopt er veel spellcasters mee en hij detecteerd rogues/druids sneller :P. Als je in de demonologie tree zit krijg je ook nog eens +60 res to all. Hoeveel mages ik er al mee heb gekilled is ongelofelijk, ze kunnen er werkelijk niets tegen beginnen :P. Sommige proberen de felhunter te killen maar hij heeft zelf +200 res to all en kan zichzelf 600/700 instant healen en haalt dan ook nog eens een buff weg (cooldown 8sec). Mooiste is nog dat hij een magic debuff bij je weg kan halen maar ook bij een friendly target. Weg frostnova op je maat zodat hij door kan lopen (of entangle als de fc vast is gezet).
Link naar reactie
[quote:357a1040d9="TeH.SMooSH"]ik vind locks niet echt moeilijk met paladin.. enige vervelende is sucubbus :/ voor de rest rennen ze meestal voor mij weg ^^.. meestal is hun mana op voordat mijn life op is[/quote:357a1040d9]Hm ik vind pala's niet echt moeilijk. Met felhunter haal je de hammer of justice gewoon van je af en daarna meteen een fear erop. Die krijg je er alleen met je insignia ervanaf maar fear heeft geen cooldown :). Daarna dotjes en wachten totdat die shield/heal doet. Kan ik ff bandagen. Daarna zelfde liedje. In principe is elke class zonder range makkelijk voor mij puur omdat ik je weg kan sturen met fear. Alleen rogue is hierop een uitzondering omdat ze dus het gevecht beginnen en ik ze te laat zie. Ze hebben ook een veel hogere dps dan een pala/warrior.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...