Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

[b:78c7cd5fa9]Welkom op het tweede deel van het World of Warcraft topic.[/b:78c7cd5fa9] [b:78c7cd5fa9]Site: [/b:78c7cd5fa9] [url=www.worldofwarcraft.com]World of Warcraft[/url] [b:78c7cd5fa9]Info site's[/b:78c7cd5fa9] [url=www.thottbot.com]Thottbot[/url] [b:78c7cd5fa9]Alles wat je kwijt wilt over de World of Warcraft patches.[/b:78c7cd5fa9] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=147365]World of Warcraft Patch[/url] [b:78c7cd5fa9]Oude Topic(s)[/b:78c7cd5fa9] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=139592] World of Warcraft part 1[/url]
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

Om terug te komen op wat Kompod zei. Hebben jullie op de andere servers ook veel last van lag rond om de AH?? Op runetotem staat het beeld soms (bij mij eenmalig) wel 30sec stil, daarna gaat het wel maar het is soms gewoon frustrerend als het blijft hangen. Het zelfde geld voor de harvest bug. Je wilt minen of een herb plukken en dan blijf je gebukt. :cry:
Link naar reactie
[quote:dedfd8220f="Therasan"]Om terug te komen op wat Kompod zei. Hebben jullie op de andere servers ook veel last van lag rond om de AH?? Op runetotem staat het beeld soms (bij mij eenmalig) wel 30sec stil, daarna gaat het wel maar het is soms gewoon frustrerend als het blijft hangen. Het zelfde geld voor de harvest bug. Je wilt minen of een herb plukken en dan blijf je gebukt. :cry:[/quote:dedfd8220f]De lag is een algemeen bekend probleem, ik heb er ook last van op Draenor bij binnenkomst in de stad. Het beeld blijft altijd 5 tot 10sec hangen. Heel irritant. Onze server is aan de horde kan wat dat betreft juist nog rustig, kan me voorstellen dat het aan de alliance kant op onze server erger is (verhouding is 2.5 allie op 1 horde). De harvest bug is ook vreselijk irritant, je kunt gewoon niet meer looten ;/. Er is ook nog een bug met de warrior en mobs. Sommige mobs worden onzichtbaar of ik blijf *uit of range* of *wrong direction*. Vreselijk irritant.
Link naar reactie
Ik had eergisteren ook nog een heel andere, vreemde bug: ik ging AFK in Ironfordge en toen ik weer verder ging liep er een andere char achter me aan die zelf ook AFK was; ik kreeg 'm niet afgeschud. Ik heb toen maar de steen gebruikt waarmee je terug naar je herberg kunt. Later kwam ik die char weer tegen in Ironfordge nog steeds AFK en op dezelfde plek als waar ik 'm verlaten had.
Link naar reactie
[quote:72980c3e11="Therasan"]Lol, Deze heb ik nog nooit meegemaakt. Ze lopen alleen achter mij aan als ze in een groep zitten en de follow optie hebben aan staan. Heb je je flighpaths al tussen IF en SW? // Ze hebben vanuit Blizzard laatst 1500 gamers gebanned. Komt dit door cheaten of word het gebruik van Cosmos daar ook onder gerekend?[/quote:72980c3e11] Yep, ik kan vliegen op de adelaar (als je dat bedoelt) Ik vroeg me laats ook al af of cosmos tot de niet gewenste cheats behoorde en flabber zei: "Van wat ik begreep gaat het alleen om mensen met echte cheats, zoals dubbel geld, dubbel xp ofzoiets (ik noem maar wat). Dus alleen cheats die je character ten goede komen. VOlgens mij geld dat niet voor dingen die je interface opleuken of die je meer info geven, zoals coördinaten e.d." Dus ik heb het toen maar geinstalleerd (ik heb er echter nog geen voledige controle over( Waar zit die coordinaten functie?)
Link naar reactie
op je typed /tloc en ze verschijnen gewoon op je scherm zonder dat je elke keer naar de map hoeft te gaan. (ze komen dan onder je radartje te staan rechtsboven, soms moet je even eenmalig je map openen eersat hij de juiste coordinaten aangeeft) maar zoals kompod al zei...programma's om te interface aan te passen vallen volgens mij niet onder cheats. ze zeggen ook telkens dat het niet voor niets is gemaakt met XML. dus de handige jongens kunnen daar zo wat anders van maken
Link naar reactie
Gisteren uren gezeten in BRD met mensen die er nog nooit eerder waren geweest en het was niet echt een success :(. 5-6 wipes en bijna 2g aan reparatie kosten (en dan ben ik nog goedkoop uit omdat ik een caster ben). Sommige stukken waren ook moeilijk maar ik ben er al een paar keer geweest en dat ging toen wel goed. Volgende keer maar mensen uit mijn guild vragen, ben ik sneller klaar ;P.
Link naar reactie
Klopt maar veel bekende mensen gingen op dat moment naar MC en ik heb de quest daarvoor nog niet afgerond. We hadden 2 warriors, 1 lock, 1 mage en 1 priest. Ik denk dat een party beter af is met 1 warrior en 1 rogue/shaman/druid erbij. 2 warriors kun je wat dat betreft niet veel kanten mee op. Een hunter zou ook wel kunnen maar mijn voorkeur gaat dan uit naar 1 van de eerste 3. 2 ervan kunnen ook healen/rezzen en dat is wel fijn.
Link naar reactie
Welke lvl zit je en hoeveel tijd zit daarin? (tik in het spel /played om het aantal uren te zien die je er totaal in hebt gestoken). Ik heb er al 25 dagen ingestoken en ben 5 dagen daarvan lvl 60 :P. Best verslavend spelletje al zeg ik het zelf. Is er btw ook een manier om te zien hoevaak je al bent doodgegaan? Zou het wel interessant vinden om daar een rapportje van terug te lezen ^.^.
Link naar reactie
Bij ons op de server is nu vaak het probleem om een goede healer of tank te vinden. zitten altijd wel 40 man in MC en 40 man in BWL, soms ook nog wat in Onixya's lair. dat betekend dat alle 100 ervaren level 60 gasten bezig zijn. Wil je dan een leuke groep samenstellen voor Scholo, UBRS of Strath dan zit je vaak met level 58/59 gasten of level 60 lui die net level 60 zijn.. erg vervelend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...