Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

ligt er net aan hou jij de term "Tank" ziet.. ik zie die term als languithoudend poppetje. Netzoals ik vroeger bij Diablo 2 Tank sorcs maakte met koetjes :) die gingen dan ook niet dood. Mijn paladin is nu lvl 56 * nog steeds kan nie meer spelen :( * heeft 4k life en 2.7k mana ofzo. kan mezelf dus zat healen 565 mana is 1300 hp. Rogue tjah.. stelt niet veel voor ik versla al lvl 60 rogues met mijn lvl 56 paladin.. ze maken gewoon geen kans tegen plate healer. *waren rogues met alleen blue items *
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:7d6bee2995="TeH.SMooSH"]Warrior doet alleen veel damage met 2-hander * zelfde geld voor paladin though * als ik mooie 1 hander ooit is ga krijgen met max damage van 170+ dan ga ik over op 1hand shield.[/quote:7d6bee2995]Primaire rol voor een tank is ook geen damage dealen maar de mobs op zich houden. Een warrior is daar per definitie beter in dan een pala. Een pala zal het langer uithouden maar de casters kunnen niet hun maximale dps doen zonder aggro te pakken en dat kan bij een warrior wel. Laatst in ubrs 15-raid ben ik full shadowbolt gegaan en amper een tik gehad. Geen enkele dots gebruikt behalve bij bosses. (curse of shadow wel natuurlijk). Laatst wel tegen een pala geknokt maar idd, dat is iets te zwaar. Vervelende healspells ook ;/. Duel tegen rogue daarentegen ging ik 4-2 waarvan 2 zonder pet en de andere 4 met de imp. Hij was nog niet zo goed en kon ook zijn stealth niet gebruiken =) (gemene coa direct na de countdown).
Link naar reactie
[quote:73e69b3378="TeH.SMooSH"]Dat is makkelijk te verhelpen ;-) duel aangan. als die op 3 zit gaan stealthen.. en probleem opgelost. binnenkort pally naar 60 en dan ff wat lightforge bij elkaar sprokkelen.[/quote:73e69b3378]Dat probeerde hij ook maar op de een of andere manier kon ik een coa op hem loskrijgen en dan failed je stealth. Maar hij speelde ook wel verkeerd hoor, gebruikt in het begin een paar abilities niet of ik resiste ze =). Ik zou nooit zo kunnen winnen van een alliance rogue die goed speelt. Allicht met een Succubus maar anders echt niet.
Link naar reactie
[quote:7195edbb6f="TeH.SMooSH"]sucubus is te dispellen he.. en dan blind powder op jou en vervolgens stealth weer.. en dan kan je de rest wel raden * Ambush * 1200 dam * met slechte main *[/quote:7195edbb6f]True maar ik open altijd eerst met fear (vanwege de kick, dan succ en ik cast indien mogelijk gewoon weer fear.) Ik hou pas op met fear casten als ik zeker weet dat je de fear er niet meer vanaf krijgt want dat is in feite mijn enige overlevings kans.
Link naar reactie
[quote:d15a1d212c="TeH.SMooSH"]Fear is te dispellen met Trinket * horde heeft WoTF * en je heb nog zoiets als Vanish. * laatste is erg naar voor andere spelers * Vanish + Sprint = eng voor casters dan loopt een rogue * snelle op zo een 145-155% speed stealthed * en is die zo bij je[/quote:d15a1d212c]Klopt, in principe kan elk ras muv de undead de fear maar 1x dispellen. Daarna zitten ze eraan vast. De shaman heeft de tremor totem voor immunity. De rogue in dit verhaal was undead en had dus wotf erbij. Toch lukte het mij 4 van de 6x om fear erop te krijgen en als dat lukt is het vaak voorbij. Vanish werkt niet met een dot op je, je wordt weer zichtbaar bij de eerste dmg tik. Ik betwijfel of een rogue wint van een mage, die heeft nl. frostnova om je vast te zetten en daar doe je niet zoveel tegen. (ik heb een spiderbelt gemaakt om immobilisation effects los te halen maar de cd ervan is 30m <- insane lang als je het mij vraagt). Ach, in principe heb je ook in wow het rock/paper/scissors gebeuren. Rogues goed tegen casters, casters goed tegen tanks en tanks goed tegen rogues.
Link naar reactie
Daar ben ik het niet mee eens, het zou pas fake zijn als hij alle abbs en stats van de door jouw genoemde classes zou hebben. Maar de druid is op alle fronten veel zwakker. Het zal altijd rond twee derde van de gekopieeerde class presteren en niet beter. Het gaat juist om de combo's die je kan maken. Daarnaast is een druid ook een goede solo class. (entangle, heal, debuff en buff) Daarnaast vind ik MotW een van de betere buffs in het spel.
Link naar reactie
[quote:b4f08851df="TeH.SMooSH"]Ik speel geen druid simpelweg omdat ik druid nep vind.. het is een mix van --> Warrior, Mage, Priest en rogue.. erg fake dus. @ Rapier. Als jij een target stunned houdt.. maakt het niet uit welke build zij hebben. jij bent aan het aanvallen en hun kijken machteloos toe :p[/quote:b4f08851df]Een druid hoort juist in die tak thuis :). Dat hebben ze gedaan om het gat tussen warrior/mage-warlock op te vullen. Wat dat betreft heb ik altijd liever 1 warrior en 1 druid/shaman mee dan 2 warriors want je hebt zoveel meer aan een druid.... puur omdat hij ook kan healen en nog een beetje dps heeft. Mja kijk ik heb geen rogue maar dat zijn de geluiden die ik opvang van mede rogues en warriors die al geruime tijd spelen (lvl 60). Je kunt hem wel om de zoveel tijd stunnen maar een platewarrior kan gewoon veel damage hebben en jij met leather niet.... daar komt ook nog bij dat warriors meer hp hebben. Maar goed probeer maar eens een paar warriors te verslaan :). Ongetwijfeld dat je er een paar kunt hebben maar de fury specced zullen een moeilijke kluif voor je worden. Hoeveel cd heeft de stun eigenlijk?
Link naar reactie
Je hebt Cheap shot als begin dat is 5 sec. Daarna doe je backstab dan heb je 3 combo's dan doe je Gouge = 5 sec stun + 1 combat dan backstab = 5 combat points = 6 sec kidney dan weer gouge.. en zo kan je ongeveer de hele combat door gaan ;-) alleen stun van kidney word minder omdat de combat points minder worden. cooldown van kidney = 10 sec. gouge = 5 sec
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...