Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:87d79e973d="Therasan"]Ik heb nu engeneering als proffesion gekozen. Ik ben echt benieuwd of er wat leuks mee te maken valt. Ik kan nu al een Rifle, Scope, Bullets, onderdelen en 2 soorten bommetjes maken. Volgens mij ben ik al bijna aan de top van mijn eerste engeneerings level.[/quote:87d79e973d]Er zijn een aantal items die heel leuk zijn: Gnomish Deathray: deals x dmg to an opponent. In case of malfuction it damages the owner Gnomish Shrinker: shrinks an opponent reducing its strenght. In case of malfunction it shrinks either the owner or anyone in a radius around him. Goblin rocket boots: Increases speed by +70%. In case of malfunction the boots explodes damaging the wearer. Repairs are needed before use again. Je kunt sowieso altijd the EZ-throw II gebruiken, dat zijn granaten voor als je mana op is en je net de laatste puntjes in schade moet doen. Malfunction gebeurt in 30-40% van de gevallen dus wel redelijk vaak maar het is wel heel grappig. Je kunt overigens ook brillen maken met goede stats. (vooral +stam en fire res is erg goed, voor mc/onixya). Er is 1 hele vette schematic nl. die van de field repair bot. Die kun je bv in mc in elkaar knutselen en lijkt dan op een normale vendor waar je meteen je gear kunt laten fixen. Heel erg handig in een raid omdat de warriors dan niet naar town hoeven wanneer hun gear rood is.
Link naar reactie
Helm heb je ook maar wat die doet weet ik niet precies. Je kunt op thottbot de items vinden die je met engineering kunt maken. Ik vrees dat je wel een bepaalde lvl ervoor moet hebben (je zult ook wel metalen nodig hebben die je op plekken vind waar je als lage lvl niet zomaar kunt komen). Als ik mijn priest aanmaak om samen te gaan spelen dan ga ik ook naar de kant van engineering omdat het zo vet is =). Leukste profession die je kunt hebben.
Link naar reactie
zozo 4 maanden nadat we MC voor het eerst inkwamen. 4 Weken geleden dat we Majordomo tam maakten en Ragnaros spawnden. uiteindelijk resulteerde het gisteravond in de grootste beloning die je kan krijgen als WoW speler , voor BWL-Bosses dan :) Het resulteerde dus in dit : http://wow.hellmachine.net/images/RagnaDown.jpg oja , die allergrootste Tauren Warrior helemaal links op het plaatje ben ik :) helaas geen loot van ragnaros voor mij , net iets te weinig dkp voor cloak of the shrouded mists { 22 agi , 12 sta , 6 FR , 6 NR } Ik had nog zo'n winterfall firewater genomen zodat ik zo groot mogelijk zo zijn op de screenshot :P
Link naar reactie
Ik kreeg dit ff door van een vriend. :roll: [i:ed512aea45](citaat uit www.nu.nl) Dodelijke infectie treft World of Warcraft Uitgegeven: 23 september 2005 09:03 Laatst gewijzigd: 23 september 2005 09:12[/i:ed512aea45] DEN HAAG - Onder computerspelkarakters in het strategiespel World of Warcraft is een dodelijke ziekte uitgebroken. Spelers hebben de besmettelijke bloedziekte (Corrupted Blood) uit een recent toegevoegd speelniveau (level) weten te smokkelen. De plaag lijkt moeilijk te stoppen. Wie in het nieuwe level het gevecht aangaat met ene Hakkar, raakt besmet. De ziekte richt zoveel schade aan dat alleen gevorderde spelers kans maken om te overleven. Wat de ziekte nog destructiever maakt, is dat spelers die bij besmette deelemers in de buurt komen ook geïnfecteerd kunnen raken en dat ook computergestuurde schepsels ziek kunnen worden. De BBC meldde vrijdag op basis van ervaren spelers dat het onduidelijk is of ontwikkelaar Blizzard dit scenario bewust heeft ontwikkeld. Het is de vraag of de maker de ziekte nog onder controle heeft. Al duizenden spelers zouden zijn getroffen. Blizzard stelt dat er wereldwijd vier miljoen mensen zijn die World of Warcraft spelen. Corrupted Blood is niet de eerste uitbraak van een virtuele ziekte. Vijf jaar geleden waarde een dodelijke infectie rond in het populaire spel The Sims.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...