Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

Zow gisteren avond even mijn mage naar lvl10 gebracht. Het is wel leuk spelen en wat een kracht zit er in. Voor een creep bij je is heb je 'm volledig afgefikt. Ik kan niet wachten tot ik blink en teleport heb. Als proff's heb ik Mining en Engeneering. Nu kan ik in de talent sheets en vroeg me af wat jullie hebben genomen en waarom? (arcane, fire, frost)
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:6aab2c80c8="Therasan"]LOL, Net als in andere rpg's vuur op vuur = heal :lol: Au! Ik zal de frost spells wel kopen, ze hebben dan alleen wat minder kans op een crit, maar voldoende om fire elementals neer te grinden. (hoop ik)[/quote:6aab2c80c8]Zou ik sowieso wel doen, je wilt je niet in 1 tak concentreren en dan mobs tegenkomen met een hoge res of immunity. Het zal je in het begin nog niet zo snel gebeuren natuurlijk maar vroeg of laat loop je er tegenaan :). Ik heb alleen nog weinig mobs gezien met shadow immunity, mijn lock kan er in principe altijd wel vol tegenaan (wel mobs met hoge res maar ik heb een curse om dat omlaag te halen). [quote:6aab2c80c8="TeH.SMooSH"]netzoals water elementals voor Frost :/ maar goed je leert ook gewoon frost spells hoor Rapier en Arcane.. dus een echt probleem zal dit niet worden.[/quote:6aab2c80c8]Toen ik begon met WoW had ik echt het idee dat je maar in 1 tak iets mocht kopen :P. Ik trainde dus ook alleen destruction de eerste 10-levels voordat ik doorhad dat ik ook al het andere gewoon kon kopen zonder gevolgen :P. Punt is alleen wel dat wanneer ik een fire-mage meeneen naar bv brd hij bijna geen dps heeft tegen fire-elementals. Fire res komt ook het meeste voor. Persoonlijk lijkt frost mij beter omdat je mobs kunt vastzetten of vertragen waardoor je zelf meer tijd hebt om je damage te doen (maar goed, ik heb niet echt een hoge mage hehe).
Link naar reactie
[quote:2e18de786b="Therasan"]Ik denk dat ik mijn talents eerst een paar levels op sla en een paar highlevel mages ga aanspreken op hun keuzes en de voor en nadelen daarvan. Het is weer k-lote dat je met resists te maken krijgt, maar dat hoort er nu eenmaal bij[/quote:2e18de786b]Hou je idd toch wel. Op allakhazam kun je profielen bekijken van spelers, misschien dat je daar iets tussen vind. Ik heb daar voor mijn warrior een protection specced profiel kunnen vinden die wel goed aansloot op wat ik wilde (tanken).
Link naar reactie
vergis je niet Fire is ook hele goede class!! je heb namelijk met talent 10% kans op stun! en dat is erg fijn.. daarnaast heb je hoge dps. het vastzetten kan je ook gewoon met firebuild doen *frost nova* Het leuke van frost is dan weer dat je een skill heb om je critical chance te verhogen als er een vijand bevroren is * frost nova * dan heb je 50% meer kans op critical. en das leuk als je een aanval doet van 500 damage ;-) *150% multiplier* hoera!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...