Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:9a849dd4d1="Therasan"]Moonkin zijn die vogel-humanoids (dus een gloednieuwe shift) Met entangle komen creeps te snel los, na de patch niet meer Thunderstorm is een area spell dat 70-80 dmg per 2 sec doet voor 10 sec (ongeveer)[/quote:9a849dd4d1] Ah, heeft de bear-form ook een ac bonus? Dan hoop ik wel dat er een cooldown op komt, anders maken bepaalde classes geen schijn van kans meer. Ooh redelijke spell toch? (rain of fire van de lock doet 900 dmg in een aantal seconden). Hellfire wel 201 per tik maar die krijgt de lock ook.
Link naar reactie
Dat is wel relaxt man, ik ben nu 32 *HOERA* :P nog 2 lvls en dan nieuwe staff.. en dan ga ik ff grinden @ desolance.. nog even laatste quests @ darkshire afmaken en dan is dat ook weer mooi klaar.. ik vind het trowuens een sport om zoveel mogelijk gasten af te rammen. mijn record staat nu op 11 tegelijk * das leuk als je rested bent:P *
Link naar reactie
Frost is wat minder op enkele targets maar op AOE gebied roeleerd het zo hard.. en alles bevriest he dus vijanden rennen traag (trager) als je alle slow speed heb aangepast geskilled dus. Lopen vijanden op 25% met blizzard. oftewel ze vangen dan veel meer spijlen. En later op krijg je 15% kans om vijanden te bevriezen. En daarbij heb ik ook nog een skill die de critical chance op frozen targets verhoogt met 50% ;-) extra actie dus
Link naar reactie
Het is altijd moeilijk. Ik heb mijn talents met mijn druid niet goed aangepakt en de de gevolgen merk je pas veel later. Nu heb ik het geluk dat we alle talents terug krijgen en die opnieuw mogen indelen. Met mijn mage wil ik niet dezelfde fout maken. Ik vind arcane zowiezo niks.. alleen blink (met volledige talent) is leuk omdat het dan praktisch een instant cast is. Fire vind ik leuk, heb ik nu 5 talends in zitten. Gewoon veel dps. Frost is handiger voor een solo mage en in een groep kan het ook uitkomst hebben. volgens mij is ook 8 op de 10 mages fire skilled en 1 arcane en 1 frost.
Link naar reactie
LOL, Je hekelt die druids echt he? Ik denk dat ik vool Balance ga healen kan ik toch wel en met balance kan ik redelijk wat damage doen voor ik op melee over ga. Dat lijkt me een mooie combo. De resterende punten stop ik dan in healing tegen interruption en voor een lagere mana cost. Ik ga met mijn mage voor frost, we hebben al een lvl49 fire specced in de Guild en als het op het einde een frost bij komt dan zou het makkelijk zijn. Onze guild bestaat uit 23man met allemaal een alt. We hebben van alles wat en zijn allemaal 50+ en de meeste met een alt boven de 40. Ik was bezig met een exta warrior toen er 2 bij kwamen... klote dus nu een mage en die loopt lekker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...