Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

Dark Portal staat er nu nog voor de sier. Er zijn mensen geweest die geprobeerd hebben erdoorheen te gaan maar dan loop je gewoon tegen de bergwand aan. Er zijn wel geruchten dat je in de toekomst naar Draenor kan gaan maar ja, zoals iedereen weet bestaat Draenor niet meer. Allicht dat je naar een andere wereld zou kunnen gaan waar deze demonen vandaan komen. Wereld met elites boven de 70 en dat de lvl cap wordt verhoogd.
Link naar reactie
In stormwind city heb je ook een soort van portal ala instant achter tralies. Het zit in de poort van een toren/kasteel. Mijn gevoel zegt dat deze "Portals" ons naar een nieuw contnent/plane brengen met nieuwe lowlvl en highlvl area's en waarschijnlijk leven daar ook nieuwe rassen... Laat de expansie maar komen.. dat vond ik met EverQ ook heerlijk. Nieuw land, nieuwe rassen, nieuwe creeps, nieuwe wapens, nieuwe spells, nieuwe talents.. :P
Link naar reactie
Nah zo slecht is blizzard echt niet hoor... ik ken de makers al sinds warcraft en ze hebben een aantal goede titels neergezet. Dat de servers kuren vertonen komt omdat er zoveel spelers zijn. Ze hebben getracht daar rekening mee te houden maar dat is helaas niet gelukt. Het spel is te populair. Het aantal bugs is misschien slecht maar ja, het blijven mensen.
Link naar reactie
[quote:56a47d0b90="TeH.SMooSH"]mja het geld is er wel om uit te breiden ik bedoel.. elke 2 maanden bv krijgen ze 25 euro van 5 miljoen mensen.. das 125 miljoen euro elke 2 maanden.. wat kan je daar wel niet mee doen?[/quote:56a47d0b90]Ze krijgen wel veel geld maar ze moeten de boel daarmee ook draaiende houden. Dat kost ook veel geld. Verder ontwikkelen ze ook nieuwe gebieden en fixen ze zoveel mogelijk bugs. Natuurlijk houden ze geld over, het blijft een commercieel bedrijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...