Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:183ae9e577="NoNoAD"]Fishing krijg je binnen 2 uur op 150 als ik het goed heb...(na 75 naar barrens gaan om te vissen ) als je in Ratchet ben ga daar vissen als Horde voor OilyBlackmouth dit levert namelijk nog wel wat op in AH..dit hebben namelijk potions makers nodig swimspeed/waterbreething ( je moet een boek halen in BootyBay rechts onderin om boven 150 te komen) Allies kant weet ik nog niet. succes met vissen :D[/quote:183ae9e577]Ik ben wel ff bezig geweest om naar de 85 te komen met extra visgerei maar ik voel er weinig voor om er nog meer tijd in te steken :). Geld heb ik toch zat dus daar hoef ik het niet echt voor te doen. Als je gaat zwemmen moet je gewoon een lock meenemen, dan kun je eeuwig onderblijven :).
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:febed2ebf4="R-bin"]Hoogste nivo vissen leer je van deze persoon: http://www.thottbot.com/?q=3816 Je moet voor deze quest een aantal vissen vangen op verschillende locaties.[/quote:febed2ebf4] Ok thnx, zodra ik weer een paar uur ga vissen om mijn skill op te hogen zal ik dit eens gaan uitzoeken voorlopig heb ik me skill op 100 staan, 225 zit er nu even niet in denk ik.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Dat zijn veel characters Noctus. Ik heb nu: Level 4 Human Female Paladin Level 10 Tauren Female Druid Level 60 Undead Male Rogue Die laatste is al een week of 2 level 60 en ben er zo veel mogelijk mee de grotere Instances aan het pakken. Ben inmiddels in Molten Core geweest en heb gisteren de toegang tot Black Wing Lair bemachtigd in UBRS. Mijn Favo Instances zijn momenteel wel UBRS (gaat lekker snel met een goede raid party van 15) en Stratoholm. MC ben ik nog maar 1x geweest en dat ging me te langzaam allemaal. ga daar overigens nog wel een keer heen.
Link naar reactie
nou ik heb een level 60 Tauren Warrior , een 30 Undead Mage nu :) mage ff snel levellen tot 60 :) ben met m'n warrior allang in MC bezig , nog 2 bosses over daar : Majordomo Executus en : Ragnaros :) heb al 4 epics uit Molten Core bemachtigd :) 3 delen van Might set ; Belt , Gauntlets , Helm , en een Shadow/Thunderstrike { polearm } zelf wel tevreden , laatst ook onyxia doodgekregen :D Onyxia gevecht vindt ik zelf een van de leukste in het spel tot nu toe :) zit btw op DoomHammer EU server ..
Link naar reactie
Hm je verdien punten als je een boss kilt? hoe wordt dat dan bijgehouden en wanneer heb je dan een boss gekilled als je heb mee gedaan een boss in elkaar te slaan? Dus hoe meer punten hoe meer recht je heb op een goed item? of dat je die punten kan spenderen om een item te nemen als die valt ofzo? In ieder geval: vertel eens wat meer over dat systeem het klinkt namelijk wel interresan :)
Link naar reactie
het is gewoon een puntensysteem ja. als je een boss killt , { het systeem telt alleen bij 40 man instances / raids } en een van de 40 bent die hem killt krijg je 2 punten , { 4 voor de eerste kill }. alles staat trouwens ook op de site :) het wordt gewoon bijgehouden via de website , alle namen worden ingevoerd en het bijbehorende aantal punten hier is mijn log : http://necro.xs4all.nl/dkp/viewmember.php?s=04bf12791a2e6c4909f65f29fe3bf5e9&name=Greyhornet alles wat ik verdiend heb staat hier , en waarmee :) ook alles wat ik uitgegeven heb staat er , en waaraan. een DKP -Systeem is wel nodig in elke grote guild die wil gaan raiden want rollen dat slaat nergens op , daar is iedereen het wel over eens in de meeste guilds. en ja , je kan de punten die je verdiend uitgeven , met een minimum bid van 15 op Bind on Pickup epics , 20 op Bo Equipped epics , en 30 op legendary items.
Link naar reactie
Aha dat is best handig ja, en als je dan in een dungeon een item wil dan kan je zeggen dat je een bepaald aantal punten wil inzetten ofzo? (hehe dan krijg je een btje een AH gevoel voor een item) Dit is natuurlijk alleen mogelijk als je een guild vol heb met lvl 60's zodat je een raid kan vormen :)
Link naar reactie
ja je zegt dan ik biedt 100 punten dat whisper je naar de masterlooter , dan biedt een ander 120 en dan wint diegene met 120 , je kan elkaar's bids [u:aae72ac570][b:aae72ac570]NIET[/b:aae72ac570] [/u:aae72ac570] zien , altijd wel spannend wie wint, wij hebben trouwens vandaag Ragnaros ff gesummoned nadat we EINDELIJK majordomo dood hebben gekregen :) uber uber :) en toen op 90% op ragnaros even gewiped , dat wisten we vantevoren wel want iedereen heeft veel meer fire resistance en nog veel meer epics nodig :)
Link naar reactie
[quote:49051029a4="GreyHornet"]met groene items die droppen doet de masterlooter : Random 1-40 , en dan is het bijvoorbeeld nr. 30 , en ik ben member nr.30 in raid , geteld in dat raidscherm van blizzard , dan krijg ik het :)[/quote:49051029a4]Alleen de masterlooter kan looten of kan hij alleen vanaf een bepaalde threshold looten (bv vanaf groen). Anders zou hij ook al het andere kunnen pakken (like felcloth of een ander wit goedje wat schaars is).
Link naar reactie
Ik ken de dat systeem nog niet Greyhornet, best goed systeem Ik doen voornamelijk UBRS raids met 15 man. daar gaat het weer anders. op groene items word gewoon gerold of je het nu nodig hebt of niet. op BoP word gepassed, daarna word bepaald wie het mag hebben en eventueel gerolled. op blauwe/paarse BoE items word ook gepassed. zelfde verhaal als hierboven. bij de Boss monsters gaat de loot op masterloot.
Link naar reactie
zo gaat het bij ons ook gewoon in UBRS , RD :) ons dkp-systeem telt alleen bij 40 man raids:) vandaag trouwens onyxia weer geprobeerd , we hadden 25 mensen maar wel op 55% , was wel grappig :lol: :lol: oh en check dit : http://www.xs4all.nl/%7Eneceh/ragnaros_resize.jpg m'n guild en ik natuurlijk , gingen even bij ragnaros langs:) ik ben die grote tauren met Valor Shoulders:) http://img332.imageshack.us/my.php?image=rag81io.jpg is ook mooi , zie je m'n Helm of Might tenminste , die er echt dom uitziet op Tauren :)
Link naar reactie
Leuke pics! Ik moet ook maar weer eens een prepaid kaartje gaan halen, door drukte op mijn werk al bijna een maand niet gespeeld :cry: Het begint nu weer te kriebelen! In onze guild en op onze server spelen we ook volgens de "Need for Greed" regel. Ik twijfel alleen of ik met mijn lvl42druid of met mijn lvl20warrior moet verder gaan. Met 2 tegelijk boek je weinig voortgang als je +/- 2uurtjes kan spelen. Iemand al iets gehoord over expansionpacks??
Link naar reactie
Hhhmm ik denk dat elke party vanaf level 40 de n/g regel hanteerd. Degene die zich er niet aan houdt wordt er gewoon uitgeknikkerd. Heb al 1x zo een gast meegemaakt in SM die steeds rolde en door bleef gaan na diverse waarschuwingen. Ik heb hem er gewoon uitgezet en daarna maar op ignore gezet omdat ie moeilijk begon te doen. Hij opende zelfs een chest zonder naar ons om te kijken. Achteraf konden we prima zonder hem. Als je niet zoveel tijd hebt zou ik met 1 mannetje verder gaan, het spel wordt ook steeds leuker naarmate je hoger komt omdat je steeds meer kunt en steeds op nieuwere plaatsen komt. Natuurlijk houdt het een keer op maar ja, een lvl 20 heeft vaak pas 2 tot 3 gebieden gezien en dat is niet echt veel vergeleken met waar je allemaal heen kunt gaan als je hoger bent. Mijn mannetje kan nu naar zoveel plaatsen dat ik het even niet meer weet :P. Niets gehoord over de expansion....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...