Ga naar inhoud

Need For Speed Underground 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    216

[quote:5d190a4282="turbulence"]kunnen we het ook gewoon over het spel hebben, en dit doen in gewoon beschaafd nederlands, ipv dat puber breezah taaltje wat jullie nu uitkramen :-? :roll:[/quote:5d190a4282] Sorry ;) wat ik brabbelde was uit de Douwe Egberts reclame met die omaatjes in die bromautootjes meneer anoniem1001 ging er geloof ik serieus op in? :lol: In Japan rijden sommige eenheden van de politie trouwes in skylines... Als ik online speel en ik start een game dan duurt het echt lang voordat er iemand bij komt :(
Link naar reactie
[quote:67f9e19fa0="anoniem1001"]hebben jullie ooit een "pimp my ride" gezien???[/quote:67f9e19fa0] Ja ... en het is verschrikkelijk wat ze die auto's aan durven te doen. Dan was 'de grote beurt' toch veel leuker en vooral origineler ... // --- Zolang het geen als een hoer opgemaakt bakbeest is zoals je in NFS:U-serie ziet. Een Opel Speedster zou wel leuk zijn geweest, maar ik vrees dat ik die alleen in PG2 kan rijden.
Link naar reactie
[quote:20074164ff="JaFO"]Dan was 'de grote beurt' toch veel leuker en vooral origineler ... // --- Zolang het geen als een hoer opgemaakt bakbeest is zoals je in NFS:U-serie ziet. [/quote:20074164ff] maar dat kwam ook door de lieftallige presentatrice :wink: ( bedoel, Xzibit is nu niet echt mijn type..) maar kun je de demo nu wel of niet met een stuurtje spelen? heb hem er wel ingeplugd, maar kan nergens wat instellen
Link naar reactie
[quote:be3db01b0f="anoniem1001"]^^^eh dont disrespect X......... misshien moet je gewoon gaan racen en dan zijn of die het doet. het zou wel zo logis zijn als ze in de demo stuur-support zouden hebben!![/quote:be3db01b0f] geen disrespect voor X, helemaal niet, heb zelfs paar cd's van hem, dus daar niks over... lijkt mij ook een beetje voor de hand liggend dat stuurtje werkt in de demo, maar lukt me niet.. [quote:be3db01b0f]Heb je al geprobeerd gewoon de toetsen te veranderen door bij links/rechts je stuur te bewegen en zo ? Ik vind het in ieder geval vreemd dat je binnen het spel geen mogelijkheid hebt om je joystick/stuur-instellingen op het spel zelf af te regelen.[/quote:be3db01b0f] jah, leek me de meest voor de hand liggende optie, echter werkte dit ook niet.. pc race game moet eigenlijk in de demo al wel support voor een stuurtje hebben vind ik ( of ik ben kriegel dat ik het niet kan vinden) is er helemaal niemand hier die speelt met stuurtje? zijn we allemaal van die toetsenbord racers :lol: ?
Link naar reactie
Eej mensen ik heb een probleem met Undergroudn 2. Als ik bijv free roam start dan krijg ik een zwart beeld met alleen wat lampjes en meters. Hij loopt gewoon goed maar alleen zwart beeld :o . Weten jullie een oplossing. (heb de nieuwe drivers al geinstallleerd) misschien moet ik wa instellingen veranderen. heb resolutie nu op 1024 staan , misschien wat visuele effecten aan of uit zetten? Gr Koen
Link naar reactie
[quote:ab4da680a3="koenvandijk"]Eej mensen ik heb een probleem met Undergroudn 2. Als ik bijv free roam start dan krijg ik een zwart beeld met alleen wat lampjes en meters. Hij loopt gewoon goed maar alleen zwart beeld :o . Weten jullie een oplossing. (heb de nieuwe drivers al geinstallleerd) misschien moet ik wa instellingen veranderen. heb resolutie nu op 1024 staan , misschien wat visuele effecten aan of uit zetten? Gr Koen[/quote:ab4da680a3] Ik zie dat je een ATI-kaart hebt... Zorg dat je de laatste drivers (ik meen catalyst 4.10) installeert. Ik had het zelfde probleem met mn Radeon X800 Pro. Na het installeren van de 4.10 drivers kon ik alles met de hoogste instellingen draaien. Moet jou dus ook lukken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Om maar gewoon in het oude topic verder te gaan ipv een nieuw: nfsu2 is uit topic...... kuchkuch me 1e bak in free roam: [img:0d86a6ed66]http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/simplicityrule.jpg[/img:0d86a6ed66] [img:0d86a6ed66]http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/tuninglol.jpg[/img:0d86a6ed66] [img:0d86a6ed66]http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/foute206.jpg[/img:0d86a6ed66] alles staat niet op ze mooist ofzo etc...
Link naar reactie
Voor de duidelijkheid ik heb geen bonnetje van dit spel...... En dit zijn gewoon standaard settings, ik ben geen beeldgeil persoon ;) speel met gemak ook nog op m'n ouwe sega saturn een spelletje en ook speel ik nog diablo2 en CS (old skool) Maar als je rijdt ziet het er trouwes nietzo geblokt uit. De gameplay is wel erg fijn vind ik, het is allemaal stukkie beter dan nfsu1 imho Extra auto's zijn ook leuk, vooral de trueno/corrola vind ik echt super humor. paar heb ik ook in gereden irl 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...