Ga naar inhoud

Need For Speed Underground 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    216

[quote:7816280550="JaFO"]Heb je toevallig ook een Ati-kaart ? (ik heb een 9800 XT & de Cat 4.8-drivers voor Win2k) Je zou kunnen proberen of de nieuwste drivers (Catalyst 4.10) het probleem oplossen. Op een of andere manier mis ik de mogelijkheid om voetgangers omver te rijden en auto's te stelen in dit spel ... ;)[/quote:7816280550] Ik heb inderdaad een ATI kaart, heb de Radeon X800 Pro. Na de laatste ATI drivers gedownload te hebben kon ik full-screen anti-aliasing wel volledig aanzetten, en ik draai hem nu vloeiend op 1280x1024 en alle instellingen verder helemaal open. Enige wat ik nog niet omhoog kan zetten is "Level of Detail"... Zodra ik die omhoog schroef krijg ik dus weer dat zwarte beeld waarbij je alleen de straatverlichting ziet.
Link naar reactie
Huilen omdat je een shop vind? die is echt niet moeilijk te vinden tis die donkergele http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/stfu.jpg en volgens mij zijn dat alle shops die je kan vinden een 350z ligt trouwens gewoon een renault motor in he.... lol Er zijn in de demo 2 verschillen de auto's uit de shop zijn even snel en waar je mee begint is wat trager (redline is ook lager?) Die gele vind ik trouwes echt een mislukt casemod en die rode rijd ik niet in omdat ik principieel tegen spinners ben....)
Link naar reactie
[quote:2377d13324="Vandread"]Watvoor auto heb je dan :-? Spinners vind ik de meest belachelijke styling die er is.... Ik ben een performance fan geen blingbling styling fan...[/quote:2377d13324] Geef mij maar bling bling, Zwarte Chrysler Escalde met 28" chromen Lexany velgen of David Spinners, (Spirals running backwards ;) ) Ach ieder zijn smaak toch?
Link naar reactie
[quote:5e478b9253="Red Dragon"][quote:5e478b9253="Vandread"]Watvoor auto heb je dan :-? Spinners vind ik de meest belachelijke styling die er is.... Ik ben een performance fan geen blingbling styling fan...[/quote:5e478b9253] Geef mij maar bling bling, Zwarte Chrysler Escalde met 28" chromen Lexany velgen of David Spinners, (Spirals running backwards ;) ) [/quote:5e478b9253] Chrysler Escalade...... doe mij maar een Jaguar Punto? Cadillac Escalade zul je bedoelen ;) Watvoor bak had je in de VS? In Canada hadden we een Cadillac Devile, wel grappig opzich, dikke v8, full options... maar na een tijdje heb je dat ook wel gezien :P [quote:5e478b9253]10/15 grand [/quote:5e478b9253] Proest :lol: Dus check,ik zit in men bakkie. 50 cent pompt uit men speaker, je weet toch gewoon chill. dus ik boek die bek vet hard toch. Komt die scoto met z’n neppe patta’s.nooooooouuuuuuuuu!.zegt die kapper tegen me dat ik hier niet zo hard mag boeken en dat ik hem doekoe moet pasen ,tsssssssssssssssssss!!ik zeg hey doe moeilijk ,ben je bitch niet!! GRUWELIJK!!!! Doe mij maar gewoon een standaard Nissan Skyline Nur edition.... http://www.fast-autos.net/nissan/nissannur.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...