Ga naar inhoud

Need For Speed Underground 2


Aanbevolen berichten

en dan nog werken settings als Aniso en FSAA ook wel :wink: neemt niet weg dat je zo'n superspel als dit niet moet verkrijgen via de illegale wegen, maar gewoon moet meebetalen ( hele tuningscene heeft er baat bij) je hebt toch een radeon 9700 of niet? dan snap ik niet waarom je op deze brakke settings speelt, maar goed, jouw feestje :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    216

ik leech accepteer het maar, voorlopig heb ik gewoon geen geld het is OF niet kopen OF niet spelen ;) sim-pel Ik zal je eens wat grappigs vertellen... vaak ga je ingame gewoon harder als de graphics minder mooi zijn ;) geen idee of het voor nfsu is. Het zijn gewoon wat screenies van tijdens het spelen en ik heb geen zin om uit nfsu2 te gaan om de instellingen aan te passen
Link naar reactie
Ik heb net de full game installed, ziet er redelijk uit heb alles op high detail maar de textures van de wegen hebben wel een aardig hoog blokjes gehalte. Weet iemand hier iets van ?? (nieuwe display driver nodig?) Vindt trouwens career mode wel cool gedaan alleen hadden ze best een wat betere kwaliteit video mogen gebruiken dan maar een cdtje meer dan 2.
Link naar reactie
[quote:ef9597c2d7="Vandread"][quote:ef9597c2d7="sdk"]ziet er redelijk uit heb alles op high detail maar de textures van de wegen hebben wel een aardig hoog blokjes gehalte. [/quote:ef9597c2d7] Lol zie je wel... en de heren gamers mij maar afzeiken :lol: *jaloers* zeg ik je! binnen 2 uur had ik em :roll: hehe *niks om over op te scheppen*[/quote:ef9597c2d7] Zeg toch ligt aan mij denk ik... wegen zien er 5000x slechter uit dan NFSU1
Link naar reactie
[quote:f6f70ca04f]Zeg toch ligt aan mij denk ik... wegen zien er 5000x slechter uit dan NFSU1[/quote:f6f70ca04f]Same here, toen ik full-screen anti-aliasing aanzette zag het er opeens stukken beter uit. Nu zien de wegen er trouwens wel een beetje TE glimmend uit. Gisteren mijn eerste sponsor (Yokohama) binnengehaald, toen meteen ff mijn auto getuned. Neon, hydraulische vering, speakers, extra NOS, spinners, vinyls, turbo kit enz enz. Exterieur is trouwens nog erg veel gelockt, maar dat komt nog wel.
Link naar reactie
[quote:15ece82e41="JaFO"]geen wonder dat het er niet uit zien ... je hebt de warez-versie en waarschijnlijk ook nog een brakke kaart (of drivers) :roll: Ik heb hier weliswaar 'alleen' de demo maar hier zijn de wegen nauwelijks van echt te onderscheiden. Ook de regendruppels op de voorruit zien er prachtig uit.[/quote:15ece82e41] alsof jij niet weet welke kaart ik heb :roll: zelfs dan staat er nog een enorme link naar mijn systemspecs dus die waarschijnlijk post slaat helemaal nergens op. Dat een warez versie anders zou zijn dan in de winkel is ook weer zo'n fabeltje... Maar heb het opgelost met de 67.x driver ipv de 56.x wel stom dat er een framratelimiter van 30 op de game zit, kijken of die er ergens af te halen is. Waar zit trouwens die bodyshop??? trouwens wel vaag dat er geen duidelijke controls verteld worden, na wat rammen op mijn keyboard: m=map tab=sms t/y/u?=career info spatie=handrem ?=nitrous
Link naar reactie
In het main menu (niet het in-game menu) kun je gewoon de controls wijzigen hoor. Waar alles ligt kan ik zo makkelijk niet zeggen. Heb geen idee hoe ik dat allemaal moet uitleggen en aangezien er op de map geen wijken staan heb je daar ook niet veel aan als ik je die geef. Er zijn trouwens wel een aantal specialty shops die de moeite waard zijn. 1 ervan ligt als je van de die brug afkomt (richting het noorden) aan de linkerkant, overal waar shops liggen hebben in de buurt verschillende kleuren lichten. In deze shop kun je ook je kilometerteller zelfs veranderen. Ik heb trouwens na een uurtje spelen al de hele stad geunlocked.
Link naar reactie
Civic is zo burgerlijk :P maat van me heeft er een en ze broertje ook (hij heeft zelfs 17 inch velgen (alleen heeft ie die der niet onder liggen omdat ze verbruik dan stijgt en hij rijd 100 kilometer per dag :lol: ) Ik heb natuurlijk een MX5 (was in deel 1 ook de beste begin auto) met deze bak heb ik in het echt ook wel es stukjes geslipt enzo ;) en ook een continental maar die ga ik denk ik maar es inruilen ofzo.... geen idee wat ik ermee moet, denk dat ik em inruil als er wat leuks te krijgen is.
Link naar reactie
[quote:816674bf90="Vunce"]... Iemand trouwens ook die reclame gezien van de ING bank? :roll: Valt me op dat spellen steeds meer reclame bevatten, wordt dit een nieuwe trend? :([/quote:816674bf90] Dat *is* bij spellen van EA is het al een gewoonte ... en reken er maar op dat er meer spellen er gebruik van gaan maken als het ook maar even kan, want 'men' heeft ontdekt dat via de tv maar weinig jongeren uit de betreffende doelgroep te bereiken zijn (want ze zitten tegenwoordig zo veel aan de console/pc ;)).
Link naar reactie
Waar kan je die controls wijzigen :-? klopt het ook dat je maar 1 savegame in career hebt? (vorige deel verneukte nog weleens je save games dus als dat zo is is het link) Hoe zit dat trouwens met upgrades kopen, krijg niet meer zoals vroeger de camera om de auto gedraaid zodat ik niet goed kan zien of die nieuwe spoiler nu mooi is of niet, resultaat 3x nieuwe spoiler aangeklikt (en dan kijken bij sideskirts hoe ie er uit ziet) maar wel elke keer 200 moeten dokken. Hoezo krijg je geen geld terug :-?
Link naar reactie
[quote:e03439aaad="sdk"]Waar kan je die controls wijzigen :-? klopt het ook dat je maar 1 savegame in career hebt? (vorige deel verneukte nog weleens je save games dus als dat zo is is het link) [/quote:e03439aaad] -gewoon meteen als je het spel binnenkomt bij opties ofzo -klopt [quote:e03439aaad] Hoe zit dat trouwens met upgrades kopen, krijg niet meer zoals vroeger de camera om de auto gedraaid zodat ik niet goed kan zien of die nieuwe spoiler nu mooi is of niet, resultaat 3x nieuwe spoiler aangeklikt[/quote:e03439aaad] middelste muisknop ofzo las ik... [quote:e03439aaad] maar wel elke keer 200 moeten dokken. Hoezo krijg je geen geld terug :-?[/quote:e03439aaad] niet: al die zooi heb je nu in je eigen garage....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...