Ga naar inhoud

Need For Speed Underground 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    216

Ik krijg een error tijdens het installeren: Problemen bij het kopieren van GLOBAL\CarHeadersMemoryFile.bin Wat is dit dan voor een bullshit. :-? Down ik een demo van 350mb van een laaaaaaaangsame server en heb ik die demo eindelijk na 3 uur, doet ie het niet!!! :evil: Iemand suggesties... behalve dat ik even moet afkoelen. :P [edit] ff opnieuw geprobeerd te installen en tis gelukt! Mooi graph's vette auto's, wordt weer een goede game... alleen de soundtrack vind ik egt heel mager, sterker nog ik vind hem zwaar iritant.
Link naar reactie
Dude geen rock bij deze game!! :P Mijn muziekstijl zal bij iedereen wel bekend zijn! :) Maar bij deze game hoort gewoon hiphop! Ze hadden "Fatman Scoop - Be Faithful" als soundtrack moeten pakken zoiets hoort helemaal bij deze game!! [img:5383caf5ba]http://home.planet.nl/~somer574/afbeeldingen/nfsu2.JPG[/img:5383caf5ba] Hmm je ziet het op dit plaatje niet goed maar links aan het beeld en boven aan het beeld heb ik een grijze rand van ongeveer 1pixel dik! Hoe kan dit nou?!
Link naar reactie
// Hardtrance : een van de stukken 'muziek' bij de demo is van een rapper genaamd 'Chiggy' ... Dus jouw muziek lijkt er in te zitten. Zelf vond ik het waardeloos en wel erg 'top 40'-tig aandoen. // --- Die demo had bij mij ook enkele kuren. Toen ik alle grafische opties had aangezet had ik alleen een zwart scherm met de lichtjes van de auto's over toen ik met 'free roam' begon. Toen heb ik de resolutie lager moeten zetten (800x600 op mijn systeem :roll: ) om beeld te krijgen. Pas daarna lukte het om ook bij 1024x768 beeld te krijgen. Waarschijnlijk heb ik toen een van de opties 'vergeten' aan te zetten die dat zwarte beeld opleverden. Een nieuwe driver is voor mij geen optie omdat ik met beter dan 'Catalyst 4.8' bij Sims 2 crashes krijg. :(
Link naar reactie
[quote:6fb4e0faee="JaFO"]// Hardtrance : een van de stukken 'muziek' bij de demo is van een rapper genaamd 'Chiggy' ... Dus jouw muziek lijkt er in te zitten. Zelf vond ik het waardeloos en wel erg 'top 40'-tig aandoen. // --- Die demo had bij mij ook enkele kuren. Toen ik alle grafische opties had aangezet had ik alleen een zwart scherm met de lichtjes van de auto's over toen ik met 'free roam' begon. Toen heb ik de resolutie lager moeten zetten (800x600 op mijn systeem :roll: ) om beeld te krijgen. Pas daarna lukte het om ook bij 1024x768 beeld te krijgen. Waarschijnlijk heb ik toen een van de opties 'vergeten' aan te zetten die dat zwarte beeld opleverden. Een nieuwe driver is voor mij geen optie omdat ik met beter dan 'Catalyst 4.8' bij Sims 2 crashes krijg. :([/quote:6fb4e0faee]Uhmm nee, mijn favo muziek stijl is hardtrance, dat is dus ietsje harder dan trance! :P @RD ik kan de resolutie van mijn scherm niet hoger dan 1024*768 zetten. :wink:
Link naar reactie
Hmm, ik heb problemen met deze demo als ik "Level of Detail" hoger zet dan de standaard instelling, of als ik full-screen anti-aliasing aanzet. Zodra ik één van deze twee opties aanzet (of hoger zet) wordt mijn beeld zwart in de demo. Bijzonder frustrerend... Voor de rest draait de game perfect, met alle overige instellingen op z'n hoogst. Hebben meer mensen last van dit probleem? Voor de rest is het een ontiegelijk gave demo, ondanks 't feit dat ik m'n grafische instellingen dus niet volledig omhoog kan schroeven. :x [b:6b3037d67f]Edit:[/b:6b3037d67f] Hmm ik heb weer geweldig gelezen. =P Ik zie dat Jafo hier ook last van heeft. Nou ja, dat zwarte beeld ligt dus waarschijnlijk aan één (of beide) van bovenstaande 2 instellingen, Jafo. :D Als je die instellingen weer omlaag zet, kun je het waarschijnlijk perfect spelen voor de rest.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...