Ga naar inhoud

Need For Speed Underground 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    216

ik werd net enkele [b:f46aaf4374]10tallen[/b:f46aaf4374] meters de lucht in gelanceerd vanuit stilstand(stond tegen een muur van 1 van de veel te scherpe bochten) toen ik een hydraulic jump deed :lol: :lol: klein foutje meneer ea? het herladen van nitrous door stunten(gewoon even op h +pijltje) is slim maar niet echt orgineel krijg over een week de voledige versie dus zal dan wel kijken of het wat is[/b]
Link naar reactie
Je kunt ook voor andere 'stunts' nitro erbij krijgen : - powerslide (afhankelijk van de duur van het driften ...) - 'accident avoided' (+100 om vlak langs een tegenligger passeren) - 360 graden draaien (een eitje van 400 punten voor die auto's ;)) - grote sprongen ... - 'springen' met de hydraulica (bounce = +25) - bewegen met het spul (vrij makkelijk om daar flinke scores te halen terwijl je niks doet dan op de cursortoetsen rammelen)
Link naar reactie
[quote:aec2304d42="Vandread"]Kan gewoon ingame.... je moet wel eerst 100.000 namen verzinnen voor je een account hebt... Online races win ik vaak makkelijk maar driften ben ik echt bagger in, slaat ook echt helemaal nergens op[/quote:aec2304d42] ja sorry dit moest em worden :-? ik weet dus niet wat je met ingamen bedoel. :lol: (staat niet in het van Dale woordeboek) :lol:
Link naar reactie
[quote:9c81da771f="watcher46"]ik wil niet lullig doen mensen, maar kunnen jullie een link geven waar geen wachtrij staat?? dit is echt vervelend...kprobeerde net via torrent maar da gaat zo verschrikkelijk traag. kwil gewoon lekker me bandbreedte in beslag nemen. ik ben nu de 1igste in huis die op de pc zit...duss please???? :roll:[/quote:9c81da771f] [url]http://www.gamershell.com/download_7376.shtml[/url] gamershell is over het algemeen redelijk snel en nog diverse mirrors die ruimte over hebben. Hoop hem vanavond er ook van te downloaden.
Link naar reactie
Zo ik heb um nu ook ff een keer fatsoenlijk kunnen spelen en dit lijkt me echt een coole game! deze moet ik zeker hebben! De graphics zijn een stukie beter volgens mij, de auto's zijn gedetailleerder en die regendruppels op je scherm zijn nieuw (evenals de regen zelf). En dat free roam is echt gaaf, lekker rondscheuren door de stad en ondertussen andere uitdagen, de besturing van de auto's is idd erg arcade achtig maar dat past goed bij dit spel en dat moet ook wel want anders kan je niet met een noodvaart door de stad scheuren :D Doordat je met verschillende acties je boostmeter kan opvullen is wel een aardig idee, maar aan de andere kant is het vaak best makkelijk om zo weer boost te hebben. Hoe doen jullie het driften trouwens? handrem gebruiken of gewone rem?
Link naar reactie
[quote:93ebb6a79e="Vandread"]heeft iemand al meer plekjes gevonden :) [img:93ebb6a79e]http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/stfu.jpg[/img:93ebb6a79e] 1e wat je doet is meteen die trage 350z inruilen voor een snellere ;) en dan beetje racen tegen die gasten :D wel lache Driften vind ik nog steeds gaar (heb iig geen stuur) ..... Met een RX8 in het echt is het makkelijker :roll:[/quote:93ebb6a79e] is dat alleen voor de volledige versie of ook voor de demo. kan nergens die shop vinden voor velgen ofzo. ik zie als ik op F2 druk er 3 maar die heb ik al gehad :wink:
Link naar reactie
je bedoeld een Lexus RX300? ... is ook een SUV? doe mij maar de Bowler Wildcat jeep :P 0-100 in 4,8 seconden ^_^ http://www.bowler-offroad.com/ Kan me niet voorstellen dat een Escalade een degelijke bocht kan maken :lol: zit bij mij ook niet meer onder de noemer SUV... Maaruh je kan die shops gewoon vinden hor... gewoon rondrijden, doodlopende weggetjes zitten ze vaak ;) dus gewoon op het kaartje kijken, je kan trouwes NIETS kopen alleen je auto inruilen bij die ene zaak. Online gamen: gewoon kiezen en dan een naampje + overige meuk verzinnen. Soldat fan: er zit rechts een EDIT knopje... kan je ook gebruiken ipv dubbelposten ;) Driften: manual transmission bocht in handrem ff terugschakelen en op het gas stampen, maar nogmaals.... dat driften is zo onrealistisch. Laat ze er dan Touge van maken :roll: dus driftend downhill de berg af en degene die als eerste eindigt en z'n achterligger afschud wint... (dit is een echte japanse race tak) Daarom zit de Toyota Corolla/AE86/Trueno er in ... die is met dat race type bekend geworden. Regen op je scherm was in deel 1 ook al zo? link waar ik em vandaan heb: ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/NFSU2_Demo.exe
Link naar reactie
waar stel ik verdorie mn stuurtje in.. of kan dat soms niet in de demo? heb me rot lopen zoeken, maar ik kan niks vinden... heb het echter na uurtje ofzo ook wel weer bekeken met de demo, kom altijd weer opzelfde plek terug. alle shops al gevonden, zit nu maar beetje te racen tegen die lui die rondrijden, en probeer zo lang mogelijk met ze in gevecht te zijn ( max is nu 7 min achter elkaar aan chasen 8) ) driften is weer erg easy, 80000 is de score die je moet inhalen, ga er met gemak dik overheen ( 1e keer al dubbele ervan) is wel mijn favo onderdeel van het spel ( en drag natuurlijk) vind het wel jammer dat je nitro kan ''winnen'' haalt het stukje realisme ( moet je echt goed zoeken :wink: ) helemaal weg uit het spel.
Link naar reactie
[quote:55e2b42d3a="Red Dragon"]Ik zag in het intro filmpje ook dat je nu in SUV's kan racen ( PChooftstraat tractor's ;) ). Daar ben ik erg benieuwd naar aangezien dat mijn favo auto's zijn (ook in Amerika een gehuurd in mijn vakantie 8) ). Lijkt me best wel heftig een pimped out SUV en dan een Nissan RX300 of zo verslaan ;) :)[/quote:55e2b42d3a] Ik zag in een lijstje de Hummer staan ... als dat niet groot genoeg is dan weet ik het niet meer ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...