Ga naar inhoud

Need For Speed Underground 2


Aanbevolen berichten

[quote:d7635a1455="sdk"]haha lekker dan 4 spoilers :roll: [/quote:d7635a1455] misschien wel leuk op een andere auto ;) [quote:d7635a1455] Maar zit wel veel nieuwe gameplay in dit deel, ben ff gaan rondcruisen in Quickrace met een orginele Estate (maar wel motor upgrades/rims) echt relaxt.[/quote:d7635a1455] zo'n jeep? ja dat gaat echt fijn de bocht door he :P *not* :lol: upgrade de EVO, daar kan je lekker mee blerren ^_^ eerste mx5: (heb trouwens wel spinners voor de punten die je extra krijgt voor covers) [img:d7635a1455]http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/mx5-1.jpg[/img:d7635a1455]
Link naar reactie
  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    216

[quote:f21f4d4f49]zo'n jeep? ja dat gaat echt fijn de bocht door he *not* upgrade de EVO, daar kan je lekker mee blerren ^_^ [/quote:f21f4d4f49]Die SUV's zijn alleen leuk om helemaal uit te bouwen en gewoon mee te showen volgens mij. Met races heb je idd veel meer aan een dikke Evo of Supra. Alhoewel de Supra eigenlijk wel weer een beetje "gewoon" begint te worden.
Link naar reactie
[quote:4302fedf05="Vunce"]Alhoewel de Supra eigenlijk wel weer een beetje "gewoon" begint te worden.[/quote:4302fedf05] Ja zie ze dagelijks rijden he :P bijna nog nooit, alleen waar ik werk wel eens stuk of 4 supra's naast elkaar gezien. Evo heb ik vaker gezien, gast hier inde buurt had een Evo 2 of 3 met 300+ pks. En stukje verder werkt iemand van een Mitsubishi dealer en die kwam wel es thuis met EVO's 6/7/8 :D vooral de 6 ziet er erg bruut uit. Hopenlijk kan ik snel een RX-8 kiezen :lol: Denk trouwes dat de illegale versie gelukkig de amerikaanse versie is :P nog geen 106 of corsa gezien 8) Die chick is trouwes Brooke Burke http://www.brookeburke.com/
Link naar reactie
[quote:c05dac4cd9]Ja zie ze dagelijks rijden he bijna nog nooit, alleen waar ik werk wel eens stuk of 4 supra's naast elkaar gezien. Evo heb ik vaker gezien, gast hier inde buurt had een Evo 2 of 3 met 300+ pks. En stukje verder werkt iemand van een Mitsubishi dealer en die kwam wel es thuis met EVO's 6/7/8 vooral de 6 ziet er erg bruut uit. Hopenlijk kan ik snel een RX-8 kiezen Denk trouwes dat de illegale versie gelukkig de amerikaanse versie is nog geen 106 of corsa gezien Die chick is trouwes Brooke Burke http://www.brookeburke.com/[/quote:c05dac4cd9]Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat de Supra in spellen en films "gewoon" begint te worden. :) Ik zie trouwens wel de 206, of heb jij die niet? Of bedoel je echt de 106? Brooke Burke ziet er niet verkeerd uit, alleen in dat introfilmpje moet ze niet zo zeuren. Always drive with your seatbelts fastened and ......bladieblabla :roll:
Link naar reactie
[quote:5f4af74864="Vunce"]Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat de Supra in spellen en films "gewoon" begint te worden. :)[/quote:5f4af74864] supra blok is het best tunebare blok ter wereld ;) ja beter dan een skyline [quote:5f4af74864]Ik zie trouwens wel de 206, of heb jij die niet? Of bedoel je echt de 106?[/quote:5f4af74864] ik bedoel echt de 106 want ze zeiden dat ipv de acura en de s2000 de 106 en de corsa in de eu versie zouden zitten [quote:5f4af74864]Brooke Burke ziet er niet verkeerd uit, alleen in dat introfilmpje moet ze niet zo zeuren. Always drive with your seatbelts fastened and ......bladieblabla :roll:[/quote:5f4af74864] Amerikaanse gewoonte is dat.... omdat anders EA aangeklaagt kan worden omdat alle 16 jarige amerikaantjes zo gevaarlijk rijden :lol:
Link naar reactie
Heeft er iemand de moeite genomen ff bij te houden welke auto's in het begin het snelste zijn??? Ben afgegaan op die balkjes en toen leek de 240nx mij het snelste. In de vorige NFS was de miata (mx5) het snelst. Echter bij alles level 1 en dan met default settings de dynotune draaien zag ik dat bijvoorbeeld een peugeotje 2 sec sneller is van 0-100(? kan ook meer zijn 100 mile ofzo maar iig 2e getal). En waar zit die goedkope megastore :-? ben al veel winkeltjes tegengekomen maar die cheape store niet. Kwam net toevallig langs een Car specialityshop bij de ringweg lang het stadium, dat is wel cool 8) Volgens key settings is H en J voor hydrolycs maar gebeurd nog niet echt veel, iemand die weet hoe dit zit??? (bij drivetrain kun je trouwens alles op acceleratie zetten ipv top speed omdat ze in het begin toch niet harder dan 259.9 willen, alleen gek dat er niks bij staat over schakelmomenten)
Link naar reactie
[quote:ac12cfae5d]Volgens key settings is H en J voor hydrolycs maar gebeurd nog niet echt veel, iemand die weet hoe dit zit??? [/quote:ac12cfae5d]Dat wildde ik ook al vragen, ik superblij toen ik een store vond met hydraulics.......doe ie niets ! Dat NOS spuiten voor een wedstrijd is trouwens ook leuk, +100 punten :) Ik denk dat het qua performance niet veel scheelt tussen de eerste stockcars. Nog 55 minuten, dan kan ik weer ! :P
Link naar reactie
Audi a3 is puike bak hor... vooral de fastback versie (200-250 pk ofzo) gheghe kon niet echt harder: ragt op screenshot knop: meteen een ongeluk erna ;) [img:f73f51facd]http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/topspeed.jpg[/img:f73f51facd] heb nu bijna de hele map [img:f73f51facd]http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/bijna.jpg[/img:f73f51facd]
Link naar reactie
AAAAAAAAAAAAA K****T spel Ging eindelijk omruilen wat denk je... geen upgrades, ik ok ff kijke bij garage, nee ook niks. Geld erbij (10 000 zat er in de auto...) nee ook niet :@:@:@ Terugomruilen, stock car terug! in garage kijke, weer geen part!!! WTF dat kan toch niet... wat een triest spelletje... kan ik weer opniew beginnen na een uur of 6 spelen... savegames ook nergens te vinden...
Link naar reactie
Ik heb net de demo gespeeld, maar als ik bij graphics de detail level wat omhoog schroef wordt het beeld donkerder, en is het niet meer speelbaar. Ik zie nog wel vaag de auto lichten en lantaarnpalen, maar dan heb je het ook wel gehad Iemand ook dit probleem? Misschien ligt het aan me drivers? Heb een 9600 XT met een XP3200+ en 1gb geheugen.. Groeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...