Ga naar inhoud

Need For Speed Underground 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    216

[quote:186ef8d933="watcher46"]ja ok, maar dan ga ik naar een car lot... en dan kan ik niet meer kiezen tot een honda civic. (dus die auto's die daar voor staan heb ik wel) snap je het nog? mijn buurjongen die kan in een hummer cruisen en alle andere suv's. maar die kan ik dus niet kiezen..[/quote:186ef8d933] ga nou maar es races winnen.... anders krijg je nooit een skyline ;)
Link naar reactie
Als je van een auto wisselt/erbij neemt (let op dat je je auto niet inwisselt voor je vet getunede bak ;)) moet je telkens die weer gaan tunen etc. Je krijgt naarmate je vordert totaal 5 sloten voor auto's dus begin met 1 auto en rij daarmee tot je een auto ziet die je liever wilt hebben of welke je van te voren bedenkt (zoals bij mij: begin met een mx5 en toen besloot ik meteen dat de volgende een RX8 zou worden :))
Link naar reactie
[quote:02290ba3f2="D'acide"]Ik zit zelf pas rond de +/- 18%. Veel keuze heb ik dus nog niet. Daarnaast vind ik de lexus in reallife ook prachtig, vandaar deze keuze.[/quote:02290ba3f2]Mee eens, een lexus in het echt is nogal mooi. Ik vind die stock velgen ook het mooist bij dat ding. Alleen het rijgedrag is best wel bagger, driften is ook helemaal een ramp met dit ding. 360's maken is wel lekker makkelijk, snel weer NOS verdiend :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...