Ga naar inhoud

virusscanners


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    140

Ja, dat kan theoretisch wel, maar is geen goed idee, omdat het in de praktijk meer ellende opleverd dan dat je er voordeel uit haalt. Tenminste, in het geval van 2 'achtergrondscanners' die continu alles in de gaten houden. De ene scanner gebruiken en de andere als 'standby' beschikbaar houden kan wel...
Link naar reactie
[quote:8346fbea19="Captain_Kansloos"]Ja, dat kan theoretisch wel, maar is geen goed idee, omdat het in de praktijk meer ellende opleverd dan dat je er voordeel uit haalt. Tenminste, in het geval van 2 'achtergrondscanners' die continu alles in de gaten houden. De ene scanner gebruiken en de andere als 'standby' beschikbaar houden kan wel...[/quote:8346fbea19] Das waar maar als je een netwerk hebt kun je op de computer 1 bijvoorbeeld Norton installeren en op computer 2 Avast! en als je het goed insteld kunnen ze elkaars computers netjes schoonhouden, wederzijds dus! Zo kunnen fouten van een ander door een ander worden verbeterd!
Link naar reactie
ik been ook van norton afgestapt vanwege de zware systeembelasting. (vooral toen ik nog 256MB ram had). nu zou het niet meer uitmaken. Ik heb nu TrendMicro Antivurs 2002. het nadeel daarvan is, dat als je niet op een virusmelding reageert, het na 10x opnieuw opstarten je computer vertraagd (diavoorstelling in gta, muizen die niet willlen reageren, 5 minuten voordat winexplorer is geladen enzenzenz)
Link naar reactie
[quote:c3f91093df="pdexie"]Wat een onzin om 2 antivirusscanners te draaien. Neem gewoon NOD32 dan heb je echt meer dan voldoede http://www.nod32.nl/home/home.htm[/quote:c3f91093df] Dat komt omdat ik eerst Norton had, maar ik hoorde van veel mensen dat deze niet erg goed was. Dus ging ik een andere proberen, maar ik heb Norton er nog niet af gegooid omdat ik de orginele cd hiervan niet weet te liggen, en misschien wil ik het een andere keer toch wel weer hebben... EDIT: En is NOD32 gratis? Want bij het downloaden ervan heb je een code nodig...
Link naar reactie
[quote:b06ca327f3="gkc"]Bedankt voor de reakties, ik heb op de website van nob32 gekeken en me er over verbaasd dat je het niet kan gebruiken op een netwerk. Is dat zo? m.vr. gr. Coen[/quote:b06ca327f3] nonsens, dacht ik zo, ik heb een netwerk. (of bedoel je dat je niet kunt scannen [u:b06ca327f3]vanuit[/u:b06ca327f3] de andere computer?)
Link naar reactie
ik zeg het nogmaals twee jaar geleden gebruikte in ook norton av. maar als ik dan onlijn een virus scan deed dan waren er wel altijd een paar trojans die niet gezien werden door norton(symantec) . ben toen overgestapt op NOD32 UK versie . en ik draai nu NOD32 Nederlands naar tevredenheid. start veel sneller op. en je kan er van op aan dat er elke dag (UUR) een update is . perfecte scanner. en niet duur
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...