Ga naar inhoud

virusscanners


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    140

Antrix. Weet je, als ik een paar kilometer naar de aarde suis, moet ik er niet aan denken dat m'n parachute niet open gaat. Probeer jouw parachuutje ook eens. Hij doet het geloof ik niet. En Pdexie, jij moet niet vergeten je broek op te trekken. Hij hangt al vele berichten achtereen op je enkels en dan kom je ook niet veel verder. Doei.
Link naar reactie
[quote:fabe7281df="Jan M. de Lang"]Antrix. Weet je, als ik een paar kilometer naar de aarde suis, moet ik er niet aan denken dat m'n parachute niet open gaat. Probeer jouw parachuutje ook eens. Hij doet het geloof ik niet. En Pdexie, jij moet niet vergeten je broek op te trekken. Hij hangt al vele berichten achtereen op je enkels en dan kom je ook niet veel verder. Doei.[/quote:fabe7281df]doe niet zo dom joh.. als je je zin niet krijgt hoef je niet meteen van zulke opmerkingen te maken. :-? verder ben ik het met lodyx, pdexie en antrix eens; met NOD32 heb je gewoon de beste virusscanner die weinig van je systeem vraagt, niet veel kost en altijd up-to-date is.
Link naar reactie
[quote:4ae9fda477="Jan M. de Lang"]Antrix. Weet je, als ik een paar kilometer naar de aarde suis, moet ik er niet aan denken dat m'n parachute niet open gaat. Probeer jouw parachuutje ook eens. Hij doet het geloof ik niet. En Pdexie, jij moet niet vergeten je broek op te trekken. Hij hangt al vele berichten achtereen op je enkels en dan kom je ook niet veel verder. Doei.[/quote:4ae9fda477] Jan, dit draagt niet bij aan een waardevolle discussie. We hebben het hier over virusscanners, en niet over skydiving of afgezakte kledingstukken. On topic maar weer, en lief blijven voor elkaar! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...