Ga naar inhoud

virusscanners


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a494a68bec="Anjo"]Je kunt bij de meeste virusscanners in de FAQ's wel vinden of je een goed werkende combi hebt, en als je besluit er maar 1 te draaien kun je nog altijd een onlinescan bij bv Bitdefender of Housecall van Trendmicro doen.[/quote:a494a68bec]Alternatief is dat je bv. AVAST of NOD32 als permanente scanner gebruikt (achtergrond/on access scanner) en daarnaast bv. F-prot voor DOS of de free versie van Bitdefender gebruikt om bestanden nogmaals handmatig te checken. Laatst genoemden bieden dus geen on-access scanning, maar kunnen prima dienen als backup passieve scanner. Maar in principe blijft het dus geen goed idee om 2 on-access scanners tegelijk te draaien.
Link naar reactie
  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    140

[quote:37227ba6af="plextor"][quote:37227ba6af="Emielcuijk"]jongens wat doen we hier moeilijk, ik ben geen windows gebruiker maar 1 scanner is toch genoeg[/quote:37227ba6af] ik heb er ook twee :lol: . een voor foto,s. en een voor virus bestrijding :wink: NOD32[/quote:37227ba6af] En dan durven mensen nog te zeggen dat linux moeilijk is. Ik vind 2 virusscanners bullshit ik werk al jaren zonder virusscanners updates spyware removal tools en heb nergens last van :P
Link naar reactie
[quote:53c547a462="Emielcuijk"][quote:53c547a462="plextor"][quote:53c547a462="Emielcuijk"]jongens wat doen we hier moeilijk, ik ben geen windows gebruiker maar 1 scanner is toch genoeg[/quote:53c547a462] ik heb er ook twee :lol: . een voor foto,s. en een voor virus bestrijding :wink: NOD32[/quote:53c547a462] En dan durven mensen nog te zeggen dat linux moeilijk is. Ik vind 2 virusscanners bullshit ik werk al jaren zonder virusscanners updates spyware removal tools en heb nergens last van :P[/quote:53c547a462] denk nu eens eff door agfa snapscan en nod32. :wink:
Link naar reactie
[quote:077a293f3b="Emielcuijk"][quote:077a293f3b="FTI"]norton & avg virusscanners werken goed samen Norton & avg & nod [u:077a293f3b]niet[/u:077a293f3b] enne lodyx, met die reactie help je de ts ook niet echt he?[/u][/quote:077a293f3b] FTI Gebruik jij ook echt 2 virusscanners?? Is meerdere virusscanners tegenwoordig normaal???[/quote:077a293f3b] beetje teveel van het goede 2x av op een systeem. je kan beter een goede scanner nemen NOD32 en een firewall zonealarm pro.
Link naar reactie
//FTI : En die 2 posts boven de mijne zijn wel zinvol :roll: ? Maargoed, ik ga met plextor mee; Eén goede virusscanner (NOD32) en één goede firewall (ZoneAlarm Pro -v4 niet v5-) is voldoende. Twee (of zelfs meerdere) van een van beide zal alleen maar in je nadeel werken. Ben je toch zo paranoide dan kan je altijd nog (één of meerdere) online scans doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...