Ga naar inhoud

virusscanners


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    140

[quote:6a0a85daff="gkc"]Goeie, Is het mogelijk om 2 virusscanners te draaien op 1 Pc, b.v. Norton en Avast of een ander freeware antivirus scanner bvd Coen[/quote:6a0a85daff] met Anitvirenkit van Gdata maak je wel gebruik van twee engines: KAV en bitdefender. je kunt een probeerversie van de site halen [url] www.gdata.de[/url]
Link naar reactie
[quote:407d0ec11f="Emielcuijk"]Ik heb er al lang een oplossing op en dat is een minder brak os gebruiken En dat doe ik dus ook[/quote:407d0ec11f] ach ja . er werken wereldwijd tientalle miljoene mensen met windows 95>98>98se.millenium>2000>xp>xp pro . ik denk dat er best wel wat mensen zijn die probleemen hebben met windows. maar hoeveel mensen gebruiken dan linux. een paar miljoen . en denk je nu echt dat die mensen die met linux werken . geen probleemen hebben met een instabiel systeen of een virus. dat is net zo een een braak liggend terrein . met gaten en drijfzand. en om dat een linux distrebutie meestal GRATIS is is het dan zo beter. erg zwak om dat te zeggen windows is brak.
Link naar reactie
[quote:13c0e57627="plextor"][quote:13c0e57627="Emielcuijk"]Ik heb er al lang een oplossing op en dat is een minder brak os gebruiken En dat doe ik dus ook[/quote:13c0e57627] ach ja . er weken wereldwijd tientalle miljoene mensen met windows 95>98>98se.millenium>2000>xp>xp pro . ik denk dat er best wel wat mensen zijn die probleemen hebben met windows. maar hoeveel mensen gebruiken dan linux. een paar miljoen . en denk je nu echt dat die mensen die met linux werken . geen probleemen hebben met een instabiel systeen of een virus. dat is net zo een een braak liggend terrein . met gaten en drijfzand. en om dat een linux distrebutie meestal GRATIS is is het dan zo beter. erg zwak om dat te zeggen windows is brak.[/quote:13c0e57627] Je hebt gelijk dat er meer nu nog veel meer mensen met windows werken. Op de linux Counter maken ze een schatting van 18.000.000, maar dat is maar een schatting. Linux gebruikers hebben zeker geen problemen met virussen, omdat virussen gewoon niet gemaakt kunnen worden voor linux. (anders hadden ze dat allang gedaan aangezien volgens mij het grootste deel van de webservers op inux draait) Sorry ik kon het niet laten toen ik deze draad zag omdat iemand vroeg iets op virussen te verzinnen, te zeggen dat er al lang een oplossing is. En linux is niet beter omdat het gratis is maar omdat het beter is geprogrameerd en het is open source. Windows is meer een haperende auto met dichtgelaste motorkap. Maarja Sorry dat ik dit nu hier zeg, is niet echt netjes een discussie hierover op te roepen op een windows forum.
Link naar reactie
[quote:237efd17c2="ludere"][quote:237efd17c2]op een windows forum[/quote:237efd17c2]Wel op een Linux forum? :o[/quote:237efd17c2] Daar zou het minder uitmaken om windows af te zeiken omdat iedereen daar linux gebruikt en eenmaal je linux gebruikt zie je hoe computeren ook kan. Ik moet zeggen dat ik ook nog windows gebruik....op het werk dan, omdat er gewoon geen fatsoenlijk CAD programma voor linux is, dus Linux is niet overal beter in. En thuis heb ik nu ook heel tijdelijk een windows pc geinstalleerd om effe de belasting aangifte te doen, maar daarna gaat het er weer af.
Link naar reactie
[quote:1e3ede64ad="Emielcuijk"][quote:1e3ede64ad="ludere"][quote:1e3ede64ad]op een windows forum[/quote:1e3ede64ad]Wel op een Linux forum? :o[/quote:1e3ede64ad] Daar zou het minder uitmaken om windows af te zeiken omdat iedereen daar linux gebruikt en eenmaal je linux gebruikt zie je hoe computeren ook kan. Ik moet zeggen dat ik ook nog windows gebruik....op het werk dan, omdat er gewoon geen fatsoenlijk CAD programma voor linux is, dus Linux is niet overal beter in. En thuis heb ik nu ook heel tijdelijk een windows pc geinstalleerd om effe de belasting aangifte te doen, maar daarna gaat het er weer af.[/quote:1e3ede64ad]En thuis heb ik nu ook heel tijdelijk een windows pc geinstalleerd om effe de belasting aangifte te doen, maar daarna gaat het er weer af wat een werk voor een diskette . dan maar het ongemak(ik zie het niet) van windows . maar honderd procent van alle software werkt wel. en met NOD32 zit je dan helemaal goed :lol: en daar ging dit draadje over antivirus software.
Link naar reactie
[quote:411eb0d1e2="plextor"][quote:411eb0d1e2="Emielcuijk"][quote:411eb0d1e2="ludere"][quote:411eb0d1e2]op een windows forum[/quote:411eb0d1e2]Wel op een Linux forum? :o[/quote:411eb0d1e2] Daar zou het minder uitmaken om windows af te zeiken omdat iedereen daar linux gebruikt en eenmaal je linux gebruikt zie je hoe computeren ook kan. Ik moet zeggen dat ik ook nog windows gebruik....op het werk dan, omdat er gewoon geen fatsoenlijk CAD programma voor linux is, dus Linux is niet overal beter in. En thuis heb ik nu ook heel tijdelijk een windows pc geinstalleerd om effe de belasting aangifte te doen, maar daarna gaat het er weer af.[/quote:411eb0d1e2]En thuis heb ik nu ook heel tijdelijk een windows pc geinstalleerd om effe de belasting aangifte te doen, maar daarna gaat het er weer af wat een werk voor een diskette . dan maar het ongemak(ik zie het niet) van windows . maar honderd procent van alle software werkt wel. en met NOD32 zit je dan helemaal goed :lol: en daar ging dit draadje over antivirus software.[/quote:411eb0d1e2] Het ongemak: De laatste tijd op msn zie ik dat de helft van de nicknames gaan over dat mensen last hebben van virussen. En smeekbedes of ik effe hun computer wil fixen. En niet 100% van de software werk onder windows, voor linux gecompileerde software werkt niet voor windows en ik denk dat we richting het punt komen dat er evenveel windows als linux software is. Alleen jammer dat de belasting dienst geen rekening houd met mensen die zorder virussen willlen werken en dus GNU/linux BSD Mac OS X solaris gebruiken. terwijl iets gewoon platvorm onafhankelijk kan worden gemaakt en dat je het dan op al deze unix like systemen kunt compileren. PS: kijk hier eens hoeveel linux software er is: sourceforge.net/ en bedenk dat bijna elke distro word geleverd met office cd brandprogramma media player en alle veel voorkomende programma's die je er niet bij hoefd te kopen. Ja ik weet dat alle windows mensen alles gewoon ilegaal cracken enzo, maar dan is iets wat legaal gratis is toch een betere oplossing.
Link naar reactie
[quote:4017fc0c1e="Emielcuijk"][quote:4017fc0c1e="plextor"][quote:4017fc0c1e="Emielcuijk"][quote:4017fc0c1e="ludere"][quote:4017fc0c1e]op een windows forum[/quote:4017fc0c1e]Wel op een Linux forum? :o[/quote:4017fc0c1e] Daar zou het minder uitmaken om windows af te zeiken omdat iedereen daar linux gebruikt en eenmaal je linux gebruikt zie je hoe computeren ook kan. Ik moet zeggen dat ik ook nog windows gebruik....op het werk dan, omdat er gewoon geen fatsoenlijk CAD programma voor linux is, dus Linux is niet overal beter in. En thuis heb ik nu ook heel tijdelijk een windows pc geinstalleerd om effe de belasting aangifte te doen, maar daarna gaat het er weer af.[/quote:4017fc0c1e]En thuis heb ik nu ook heel tijdelijk een windows pc geinstalleerd om effe de belasting aangifte te doen, maar daarna gaat het er weer af wat een werk voor een diskette . dan maar het ongemak(ik zie het niet) van windows . maar honderd procent van alle software werkt wel. en met NOD32 zit je dan helemaal goed :lol: en daar ging dit draadje over antivirus software.[/quote:4017fc0c1e] Het ongemak: De laatste tijd op msn zie ik dat de helft van de nicknames gaan over dat mensen last hebben van virussen. En smeekbedes of ik effe hun computer wil fixen. En niet 100% van de software werk onder windows, voor linux gecompileerde software werkt niet voor windows en ik denk dat we richting het punt komen dat er evenveel windows als linux software is. Alleen jammer dat de belasting dienst geen rekening houd met mensen die zorder virussen willlen werken en dus GNU/linux BSD Mac OS X solaris gebruiken. terwijl iets gewoon platvorm onafhankelijk kan worden gemaakt en dat je het dan op al deze unix like systemen kunt compileren. PS: kijk hier eens hoeveel linux software er is: sourceforge.net/ en bedenk dat bijna elke distro word geleverd met office cd brandprogramma media player en alle veel voorkomende programma's die je er niet bij hoefd te kopen. Ja ik weet dat alle windows mensen alles gewoon ilegaal cracken enzo, maar dan is iets wat legaal gratis is toch een betere oplossing.[/quote:4017fc0c1e] Emiel het is en blijft linux he :lol: en ik dacht dat NOD32 ook voor linux draaide
Link naar reactie
[quote:707c70350b="plextor"] Emiel het is en blijft linux he :lol: en ik dacht dat NOD32 ook voor linux draaide[/quote:707c70350b] JA hihi :D :lol: Er zijn virusscanners voor linux maar dat is om de windows virussen er uit te pikken, en dat is dus meestal op een server om de windows clients te beschermen. Ik heb wel eens een virus in linux gedraait onder een windows emulator :D Het werkte wel, maarja het kan dan nix schadelijks aanrichten. :lol: :lol:
Link naar reactie
HEREN ik wil niet op de stoel van de admin en mods gaan zitten , maar ik meen me te herinneren dat TS een vraag had over twee virusscanners TEGELIJKERTIJD draaien ( onder windows ) @TS ik heb t weleens geprobeerd maar met de toenmalige cobi liep de zaak vast. Je kunt bij de meeste virusscanners in de FAQ's wel vinden of je een goed werkende combi hebt, en als je besluit er maar 1 te draaien kun je nog altijd een onlinescan bij bv Bitdefender of Housecall van Trendmicro doen. Dat laatste werkt bij mijn 6 PC's hier thuis goed, basic NAV CE en af en toe een online scan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...