Ga naar inhoud

Geforce gtx 260 probleem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    105

Kijk eens door de onboard videoaansluiting te gebruiken of je wel beeld hebt. Het kan zijn dat je beide kaarten gebruikt. Te zien in je Configuratiecentrum>Systeem of je de onboard gedeelde bijv. 256mb mist van de hoeveelheid geheugen die je hebt geinstalleerd. Deze techniek verdeeld teken tussen videokaarten en ik kan me voorstellen dat de onboard bijv. het DOS (opstartscherm) gedeelte voor zijn rekening neemt. InternEd
Link naar reactie
pfffffff ik kreeg net een bericht van die ******** ZERCOM dat ze de videokaart toch weer hebben getest ZOGENAAMD!! en blijkt dat ie normaal heeft gewerkt. ik kan niet geloven hoe triest zercom is ze vragen ook nog eens weer verzendskosten van mij om het weer terug te sturen naar mij.. en nou krijg ik die klote videokaart weer terug? terwijl ik weer geen bios scherm krijg en weet ik veel wat! Ik bedoel echt alle pci kaarten werken bij mijn kast gewoon goed. behalve deze terwijl het ook nog eens van dezelfde merk is als de moederbord zelf Gigabyte!
Link naar reactie
Eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat ie stuk is: Ik heb de manual (mobo) gedownload en ga dan eens naar pagina 44/45. VOORDAT je de GTX installeert: 1) Sluit je monitor even aan op de onboard VGA aansluiting. 2) Start de PC 3) ga naar de BIOS 4) Advanced BIOS Features 5) Zet de OnBoard GPU op : Enabled if no EXT PEG 6) Zet init Display First op : PEG Sla je wijzigingen op (F10) en reboot. Daarna de pc uitzetten en de GTX volgens de handleiding inbouwen. Let op de voedingen! De GTX heeft 2 aansluitingen voor de monitor, zorg er wel voor dat je hem op de 1e poort aansluit. Als je geen Bios ziet pak dan de andere aansluiting en reboot. Succes! Edit: ik heb geprobeerd om de manual van de GTX te vinden maar die Gigabyte site is vandaag erg traag.
Link naar reactie
Mijn gtx heeft 3 aansluitingen trouwens, en ik gebruik de Hdmi uitgang omdat mijn monitor full hd is. en als ik nu naar de bios ga staat de OnBoard GPU op : Enabled if no EXT PEG en ook staat init Display First op : PEG deze staan al zo ingesteld als default Bios instellingen.. :roll: Ik vind dit heel erg vies hoor?? straks heb ik gewoon hetzelfde probleem, en is de kaart gewoon niet compatible op welke manier dan ook.. :?
Link naar reactie
Jongens nou moeten jullie mij nou even vertellen of dit nou een beetje bullshit klinkt ofniet.. Ik liep vandaag toevallig langs een computerwinkel, en dacht bij mezelf van laat ik mijn probleem ff uitleggen en kijken wat zij ervan vinden. Nou ze vroegen mij eerst of ik een core 2 quad cpu had, en ik zei van ja klopt? en daarna vertelde hij me van ja je processor is erg krachtig en snel in combinatie met een snelle sterke videokaart als de mijne dus? Gtx 260, dan is het zo dat ik de Bios scherm niet zie omdat het te snel gaat.. Hij vertelde me ook dat als ik bijvoorbeeld dan me toetsenbord eruit haal heeft de bios door dat er geen keyboard aanwezig is en gaat een melding geven bij het opstarten. En op die manier kan ik wel de bios inkomen ofzo?? Ik weet niet hoor ik vond dit nogal erg bullshit! Ik wil jullie meningen weten.. :roll:
Link naar reactie
Met een CRT monitor kan het inderdaad zijn dat de monitor nog aan de gang moet raken voordat het POST scherm komt. Maar met een moderne monitor moet dat toch niet het probleem zijn. Zeker als je dit probleem met de onboard kaart niet hebt. Het is echt niet zo dat het post-proces ineens veel sneller gaat door een krachtige computer en al helemaal niet door een snellere grafische kaart, en dat is wel wat die man in die computerwinkel gezegd zou hebben. Dat is gewoon onzin. Het enige wat ik zou kunnen verzinnen is dat het moederbord de PEG kaart pas later ziet, en dan zou dat aan de biosinstellingen mbt de onboard kaart moeten liggen. Misschien helpt een biosupdate?
Link naar reactie
Moet je kijke hoe ** zielig! Zercom wilt ook nog eens dat ik 6,80 moet overmaken naar hun rekenning, zodat ze mijn videokaart terug kunnen sturen naar mij. huahauhauhuahuahuhauhauha ik zeg eerlijk dit is de meest triest moment wat ik ooit heb megemaakt! mensen koop nooooit iets van Zercom ze laten je echt alles zelf betalen, zelfs als ze met je praten !
Link naar reactie
Een heel normale regeling en staat ook in voorwaarden, zeker voor het gemak maar niet gelezen. :roll: Hou eens op met dat trollen en flamen en kijk eens naar jezelf, niet schrikken hoor. 8) [quote:e7f80115c2]14.04 Zercom verleent ten aanzien van het geleverde een zogenaamde 'carry-in'- garantie op fabricage- en materiaalfouten. Dit houdt in dat de kosten voor het retourneren na zeven werkdagen (afkoelingsperiode) van aanschaf van en naar de Koper voor rekening van de Koper zijn. Alle overige garanties dient de Koper te verhalen op de fabrikant. Indien nodig kan de Koper Zercom inschakelen als tussenpersoon tussen de fabrikant en de Koper. Wanneer Zercom als tussenpersoon fungeert zullen alle door Zercom gemaakte verzend- en administratiekosten bij de Koper in rekening worden gebracht.[/quote:e7f80115c2] Omdat jij de voorwaarden niet leest mogen wij er nu niet meer kopen? :D Nog even en we mogen niets meer kopen en ook nergens meer van meneer @Verhoeven, de grapjas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...