Ga naar inhoud

Geforce gtx 260 probleem


Aanbevolen berichten

Lange Pier ga jij jezelf maar lekker verkopen oke? Dat wat Zercom doet is bullshit! all of it.. Want ik heb veel vaak dingen teruggestuurt, Zercom is de enige die echt alles aan de klant over laat. je betaalt gewoon echt elke stap die hun maken zelf. Ik zelf ga sowieso nooit meer die kant op kijken, en jij doet maar lekker zelf waar je zin in hebt Pier.. Moet je eens raden wat ze me daarna vertelde.. Jaa en zus zo eigenlijk hebben we ook nakijk kosten en blablaaa, ik zei gewoon van nee?? ik heb garantie jullie gaan nou ook niet nog eens moeilijk doen over nakijken enz.. anders kom ik persoonlijk langs en wil ik mijn geld terug.. En daarna stuurde ze me van nou, nou nee dat is echt niet nodig hoor we maken wel een uitzondering voor u en blabla!!
Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    105

[quote:65d3bac36d="Verhoeven"]Lange Pier ga jij jezelf maar lekker verkopen oke? Dat wat Zercom doet is bullshit! all of it.. Want ik heb veel vaak dingen teruggestuurt, Zercom is de enige die echt alles aan de klant over laat. je betaalt gewoon echt elke stap die hun maken zelf. Ik zelf ga sowieso nooit meer die kant op kijken, en jij doet maar lekker zelf waar je zin in hebt Pier.. Moet je eens raden wat ze me daarna vertelde.. Jaa en zus zo eigenlijk hebben we ook nakijk kosten en blablaaa, ik zei gewoon van nee?? ik heb garantie jullie gaan nou ook niet nog eens moeilijk doen over nakijken enz.. anders kom ik persoonlijk langs en wil ik mijn geld terug.. En daarna stuurde ze me van nou, nou nee dat is echt niet nodig hoor we maken wel een uitzondering voor u en blabla!![/quote:65d3bac36d] Als jij nou is even rustig doet in plaats van gaan zitten schelden en uitspraken doet ''Lange Pier ga jij jezelf maar lekker verkopen'' slaat werkelijk waar nergens op Verhoeven..
Link naar reactie
Nee ok sorry jongens, ik weet het me gedrag is weer raar aan het doen.. Ik ben gewoon pissig nog steeds omdat ik mijn nieuwe videokaart niet aan het werk krijg.. :? Superaap ik heb me kaart nog steeds niet teruggekregen, ben nog in afwachting.. :? En om precies te zijn is dit mijn videokaart.. http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Spec.aspx?ProductID=3129 HEY mense, ik zie trouwens op de gigabyte site, dat er een bios update is voor deze kaart. Ik vat het niet echt helemaal videokaarten hebben toch nooit een Bios ofzo?? En dan vind ik ook nog eens dit via google, iemand die hetzelde probleen heeft als ik.. http://tinyurl.com/m597q6
Link naar reactie
Een videokaart heeft wel degelijk een bios/firmware die je erin kunt flashen. Zo kon je bijvoorbeeld de Radeon x800gto2 omflashen naar een x850xt. Edit: Heeft je monitor nog een D-sub ingang die je met een D-sub verloop op je videokaart kunt aansluiten? Welke aansluiting gebruik je nu? Ik heb met de vorige grafische kaart ook een probleem gehad, toen wilde mijn monitor niet op DVI werken, met de nieuwe kaart (gtx275) en een nieuwe kabel is dat geen probleem.
Link naar reactie
dit word een erg lange topic. en een boeiend probleem, als het je eigen videokaart niet is als eerste, het verhaal dat je cpu en je gpu samen zo snel zijn dat je het biosscherm niet meer ziet is niks dan pure onzin. beide werken nog niet tijdens post, dat is puur het moederbord. die gaat na het post scherm de cpu en later ook de gpu aan het werk zetten, maar POST is puur en alleen moederbord. en een moederbord is niet zo snel dat je geen POST ziet.....if only... ik denk dat het probleem zit in de HDMI. als ik me niet vergis heeft de GTX260 native DVI uitgangen. De HDMI uitgang is een combinatie van een DVI poort met geluid. je kan ook bv niet 2x DVI en HDMI tegelijk gebruiken, HDMI word aangestuurd via 1 van de DVI poorten omdat dit zo is loop je tegen het volgende probleem aan. de drivers en de bios van de GPU zorgen dat het signaal van de DVI naar de HDMI word gestuurd, maar zoals ik al eerder zei, de GPU doet vrijwel niks tijdens de POST. ik betwijfel of de 'overwrite' van de gpu bios en drivers die de HDMI aanstuurt door het signaal van de DVI te trekken dan al werkt. simpel gezegt, tot windows begint met starten en de GPU volledige controle krijgt zijn alleen de native aansluitingen van de GTX260 te gebruiken, en dat is HDMI dus niet. als dit allemaal waar is, en ik zeg neit dat het dat is....ik doe een gok die aannemelijk lijkt, dan heb je 3 oplossingen, afhankelijk waarom je HDMI gebruikt. situatie 1: je vervoert ook geluid naar je scherm voor HDMI. oplossing: accept it. als je de bios in wilt moet je even een ander kabeltje gebruiken situatie 2: je hebt alleen HDMI aansluiting op je scherm, geen DVI. oplossing: gebruik een DVI-HDMI verloop stekker. deze kosten 3x niks. stuur een klacht naar de fabrikant van je monitor voor het achterlijke gebrek aan DVI Situatie 3: je gebruikt HDMI omdat het kan oplossing: gebruik DVI. tenzij je geluid naar het scherm wilt sturen heeft HDMI geen enkel voordeel boven DVI
Link naar reactie
Hmm ok ik zal deze stappen eens proberen, want mijn monitor heeft inderdaad dvi aansluiting en een vga ingang. Maar Repr? jij gebruikt toch ook een Gigabyte moederbord? en een gtx videokaart? ik bedoel jij hebt dus geen problemen met Hdmi of wel? trouwens Zercom vertelt mij dat ze die kaart met hdmi hebben getest, dus ik vind het vreemd dat ie bij mij vreemd doet.. :?
Link naar reactie
Dat zou ik andersom doen. Je videokaart of moederbord flashen is toch een klein risico en het is maar de vraag of het iets oplost. Als de stroom uitvalt als je bezig bent dan heb je een probleem. Niet dat dat niet op te lossen is, maar lastig is het wel. DVI/VGA kabel wisselen is een kwestie van ergens een kabel afschroeven, aansluiten, kijken wat er gebeurt en kabel weer terug doen waar hij hoort ;) Daar kun je weinig aan verprutsen... :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...