Ga naar inhoud

Geforce gtx 260 probleem


Aanbevolen berichten

[b:1485d890b1]Mensen het spijt mij echt zeer dat ik jullie tijd heb verspilt, ik heb namelijk een gouden Monster Hdmi kabel gekocht van Mediamarkt, die meneer daar vertelde mij dat ik laat beeld krijg omdat ik mogelijk een Hdmi 1.2 versie of lager gebruik. Hij bood mij een Hdmi gouden plaat 1.3 aan. Hij zei van deze moet werken! Ik zei eerst van nee en nee meneer je snapt het niet mijn videokaart is gay hij doet raar enz.. maar nu werkt gewoon echt alles super en super goed!! :D met de nieuwe Hdmi kabel. Nogmaals het spijt mij echt zeer dat ik jullie erbij heb betrokken. :oops: En de kaart was dus inderdaad gewoon goed, en me moederbord is ook gewoon perfect dus! En btw de prestaties van deze kaart is SUPER!! zeer tevreden mee! :)[/b:1485d890b1][/b]
Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    105

[quote:ede3314788="Verhoeven"][b:ede3314788]Mensen het spijt mij echt zeer dat ik jullie tijd heb verspilt, ik heb namelijk een gouden Monster Hdmi kabel gekocht van Mediamarkt, die meneer daar vertelde mij dat ik laat beeld krijg omdat ik mogelijk een Hdmi 1.2 versie of lager gebruik. Hij bood mij een Hdmi gouden plaat 1.3 aan. Hij zei van deze moet werken! Ik zei eerst van nee en nee meneer je snapt het niet mijn videokaart is gay hij doet raar enz.. maar nu werkt gewoon echt alles super en super goed!! :D met de nieuwe Hdmi kabel. Nogmaals het spijt mij echt zeer dat ik jullie erbij heb betrokken. :oops: En de kaart was dus inderdaad gewoon goed, en me moederbord is ook gewoon perfect dus! En btw de prestaties van deze kaart is SUPER!! zeer tevreden mee! :)[/b:ede3314788][/b][/quote:ede3314788] :? Ben je zelf soms "GAY" Verhoeven?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...