Ga naar inhoud

Geforce gtx 260 probleem


Aanbevolen berichten

Ik had geprobeerd om een Gigabyte gtx 260 te installeren in me pc kast, maar nou krijg ik geen beeld tijdens Bios :? alleen wanneer Windows gaat laden komt de beeld tevoorschijn.. Ik heb al geprobeerd om via een Gigabyte tooltje de Bios naar Defaults te zetten, maar dat hielp ook niet. Ik weet hier echt geen raad meer mee, iemand enige idee?? :roll:
Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    105

Ik gebruik gewoon een splinternieuwe Lg full hd monitor. deze klote videokaart heeft me nu echt agressief gemaakt joh!! :x soms laat ie niks meer zien als ik de videokaart eruit en weer erin zet. en dan laat ie weer wel beeld zien maar dan weer geen Bios. Maar wanneer ie gewoon werkt als windows eenmaal is gestart dan doet ie wel alles goed zoals video afspelen games enz.. :? of zou dit gewoon een defect weer zijn zoals mijn quad core cpu die ik had besteld!! :? :?
Link naar reactie
Nee joh ik had hem zojuist wel ingesteld als primary, dit doet ook helemaal niks! mijn idee is echt dat de videokaart homo is defect dus! :? dit is al de 3de keer dat iets defect is geleverd bij mij die ik via internet heb besteld! heb ik gewoon pech, of geven ze gewoon fabrieksfoute of gewoon gebruikte spullen ik weet echt niet maar ik denk toch echt dat ik niet meer via internet iets ga bestellen voortaan dat me nogal veel geld gaat kosten.. :? net als die fokking cpu waarvan ze super en superr zeker van wisten dat het niet aan de cpu lag! na honderd keer terug sturen kreeg ik pas een nieuwe mee die WEL werkte!
Link naar reactie
Ik heb gewoon 6 pin pci kabel vast gemaakt die al vastzit aan me voeding, en ik heb nog eentje erbij aangesloten die ik samen met me voeding erbij had gekregen, een kabel die heet pci- e 2. ook gewoon een 6 pin. dus gewoon 2 kabels vast aan de videokaart, ik heb trouwens ook geprobeerd met de meegeleverde stroom kabels van de videokaart, voor als je geen pci-e stroom aansluiting hebt. en helemaal geen verandering :?
Link naar reactie
Nou de persoon waarmee ik nu contact heb blijkt een turkse medewerker te zijn daar, en die zegt deze gewoon zonder enige discussie om te ruilen voor een andere.. ikke blij :D meestal gaan ze zeuren van jaa en mischien is het je voeding en blabla zus zo, nou gelukkig dit keer niet. en terecht! je betaalt dikke 170 euro en dan gaan ze moeilijk doen om het simpel gewoon om te ruilen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...