Ga naar inhoud

-= Nieuwe generatie videokaarten topic deel 12 =-


Aanbevolen berichten

Precies :) Ik had het ook over een single card. Minder dan een 4000+ kan wel hoor, maar dan haal je niet alles uit die kaart van wat er in zit en dat vind ik zonde als je 550 Euro voor een grafische kaart uitgeeft. Voor SLI 7800GTX is een FX-57 aan te raden. die je vervolgens overklokt tot 3,4ghz ;) Het test systeem wat ik gebruik voor de grafische kaarten heb ik express geupgrade naar een 4000+ omdat de 3500+ niet meer volstond. je kan wel gamen met een 7800GTX op een 3200+ maar dan moet je zorgen dat je geen instellingen gebruikt waar de CPU de limiterende factor is. Je moet dan dus gaan gamen op 1600x1200 of 1920x1440. op 1280x1024 is de CPU de limiet.
Link naar reactie
  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    328

In sept/okt is een 4000+ en een 7800GTX een stuk goedkoper dan nu he. hou daar wel rekening mee. de 7800GT en Ultra zijn nog niet bekend qua prijs en specs, dus daar kan ik weinig over kwijt. wacht gewoon de R520 af en doe daarna de keuze. Die 3000+ van je volstaat in ieder geval niet. O ja.. als je niet op 1600x1200 je games speelt... dan zou ik gewoon een 6800GT of X800XL kopen. goedkoper en ook snel zat.... tenzij je HDR wilt gebruiken of Transparant AA, dan is de GeForce 7 serie wel een aanrader op 1280x1024.
Link naar reactie
Een FX-55 is niet de beperkende factor bij die kaarten, maar je ziet wel dat het overklokken van de CPU veel meer zin heeft dan voorheen, bijvoorbeeld bij 3DMark03. Ik heb nu 18,9K gehaald in 03 met 1 kaart op 500/1300 en de CPU op 2750Mhz, omdat mijn Vapo weg is. Denk dat als ik mijn Vapo terug heb het verschil nog een stuk groter is en dat ik ver over de 19K heen ga. Met een enkele kaart, dat is vergeleken met mijn ver overgeklokte en gemodde X850XT (16,3K) toch wel een groot verschil! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...