Ga naar inhoud

-= Nieuwe generatie videokaarten topic deel 12 =-


Aanbevolen berichten

Ik nog een dagje slapen, morgen avond zit ik in Parijs voor de 7800GTX launch. Zal daar o.a. een "hands on" demo krijgen. Ben benieuwd wat de prestatie winst is van deze kaart ten opzichte van de 6800U. speculeren over een 7800 ultra vind ik nog te vroeg. laten we eerst de 7800GTX afwachten. zien we later wel weer of er een Ultra komt
Link naar reactie
  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    328

[quote:8db5fe4cf5="Red Dragon"]Ik nog een dagje slapen, morgen avond zit ik in Parijs voor de 7800GTX launch. Zal daar o.a. een "hands on" demo krijgen. Ben benieuwd wat de prestatie winst is van deze kaart ten opzichte van de 6800U. speculeren over een 7800 ultra vind ik nog te vroeg. laten we eerst de 7800GTX afwachten. zien we later wel weer of er een Ultra komt[/quote:8db5fe4cf5] ben ook benieuwd, laat maar weten als je eruit bent. Eerlijk gezegd, met de cijfers die nu al rondzwerven op het net, is het wel een winst, maar geen extreme performance toename
Link naar reactie
[quote:eb4b8c550b="ge0rgiie"]Grr... hij kan toch wel [u:eb4b8c550b]een[/u:eb4b8c550b] pc opzoeken en ff posten wat er allemaal gebeurt. Nee maar ben echt benieuwd naar de G70, zie hem al een paar keer staan op sites voor pre-order.[/quote:eb4b8c550b]En niet eens zo heel duur... Bij Salland heb je deze kaart bijvoorbeeld al voor €564,- 8)
Link naar reactie
Heb gisteren inmiddels een andere site gezien, die een 7690 score voor 3Dmark2005 gaf. Ik zoek de link nog wel even op. Het lijkt wel de beste kaart van dit moment te zijn, maar hij maakt zeker niet alle voorgaande kaarten waardeloos. Edit: [url=http://translate.google.com/translate?sourceid=mozclient&u=http%3A//www.hardspell.com/hard/showcont.asp%3Fnews_id%3D14372]Hier de link[/url]. Het is een automatische vertaling, maar de plaatjes spreken voor zich.
Link naar reactie
[quote:d712b8a6e2="Vandread"][quote:d712b8a6e2="ge0rgiie"]Mja.. nog 256mb :)[/quote:d712b8a6e2] En nu weer ontopic ipv "het grote ha laten we wachten op RD en ondertussen de boel slapaanelkaarlullen" :wink:[/quote:d712b8a6e2] Was dat niet ontopic dan? Ik had het over dat die videokaart niet echt het gene was waar we (lees.. ik) op zit te wachten.. wil de 512mb versie zien.
Link naar reactie
[quote:73609dcf15="ge0rgiie"][quote:73609dcf15="Vandread"][quote:73609dcf15="ge0rgiie"]Mja.. nog 256mb :)[/quote:73609dcf15] En nu weer ontopic ipv "het grote ha laten we wachten op RD en ondertussen de boel slapaanelkaarlullen" :wink:[/quote:73609dcf15] Was dat niet ontopic dan? Ik had het over dat die videokaart niet echt het gene was waar we (lees.. ik) op zit te wachten.. wil de 512mb versie zien.[/quote:73609dcf15] gene vetten ? komaan jong, lees er eens wat reviews op na, die kaart presteerd in sommige games beter dan een 6800ultra in SLI, en in andere zit ie op dezelfde lijn, is soms dubbel zo snel als een 850xt , heeft heel mooie features en daarbovenop verbruikt de kaart minder dan een 6800ultra . De kaart komt eigenlijk boven mijn verwachtingen uit, in tegenstelling tot de 3dmark5 scores die we de laatste tij te zien kregen waar de kaart enkele honderden punten boven een 850XT kwam te liggen. tot nu toe heeft amandtecht de meest uitgebreide review op het net staan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...