Ga naar inhoud

Deurvergrendeling indesit innex bwe 81484


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

45 minuten geleden, Robjevw zei:

Heb er zelf ook al mee zitten spelen. Zit gewoon mooi in het midden. 

Ik twijfel daar aan of dit in zowel in de x richting als de Y richting is.

Of is dit vertekening van de camera? graag wat meer licht gebruiken bij de foto's.

En ja de pluggen verdienen altijd extra aandacht.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Heb het even wat druk gehad. Ben in de weer geweest met contact spray. Dit was een drama machine deed helemaal niks meer na de contact spray. Vervolgens heb ik de plaat en stekkers schoongemaakt met brand spiritus flink afgesopt en laten drogen. 
 

Dit geeft wel verbetering. Mitrailleur is nu weg. Machine gaat aan en zodra ik een programma start vergrendeld de machine. Helaas gebeurt er vervolgens niks meer en valt de machine in F 06 storing. Denk wel dat dit een verbetering is.

Link naar reactie

Geen wd40 gebruikt maar gewoon contactspray. Eerdere filmpje? Over de terugroep actie? De deur vergrendeling zit een nieuwe in ook de oude nog even geprobeerd maar geeft het zelfde effect. Rode lampje van de deur gaat nu niet branden tijdens vergrendelen. ( lijkt dat ie zit te wachten op terugkoppeling hiervan) deur zit wel gelocked 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Even een terug koppeling. Ik heb nu een paar keer de printplaat grondig schoongemaakt inclusief de stekkers.

het apparaat lijkt nu weer te functioneren. Op het moment van schrijven draait ie een programma. Nog even duimen of dat het zo blijft.

dank voor de hulp dat waardeer ik enorm. Jullie doen goed werk.

 

groetjes

 

robin

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nu lijkt het helemaal opgelost. Al een aantal wassen storing vrij gedraaid. Los contact op de printplaat van de stekker die verbonden zat met de deurvergrendeling. Alles opnieuw gesoldeerd en het is opgelost. 
 

hopelijk heeft iemand anders ook ooit iets aan deze info.

Link naar reactie
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...