Robjevw Geplaatst: 5 juni 2023 Delen Geplaatst: 5 juni 2023 (aangepast) IMG_7760.MOV Van de week heb ik het filter van mijn wasmachine schoongemaakt ( er was op een of andere manier een sok doorheen geslopen) indesit innex bwe 81484. Vervolgens wilde ik hem opstarten nu werkt de deur vergrendeling niet meer. Tijdens starten probeert hij 3x te vergrendelen en vervolgens gaat het rode lampje knipperen. ( deurmechanisme heb ik al losgehaald en open gehad niks te zien weer terug geplaatst nog steeds hetzelfde. Wie heeft er een goede tip 5 juni 2023 aangepast door Robjevw Film toegevoegd Link naar reactie
Niels Geplaatst: 5 juni 2023 Delen Geplaatst: 5 juni 2023 Goedemorgen @Robjevw! Voor het verhelpen van jouw probleem zouden wij graag nog iets meer informatie willen. Zou jij voor ons een foto kunnen maken van jouw typeplaatje van de wasmachine? Alvast bedankt! Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 5 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2023 Alvast bedankt voor de reactie Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 5 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2023 De wasmachine is 3 jaar oud Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 5 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2023 @Niels had niet in de gaten dat een toevoeging nodig was. groetjes robin Link naar reactie
Tukkertje Geplaatst: 5 juni 2023 Delen Geplaatst: 5 juni 2023 Kan je vertellen welk lampje knippert, en eventueel hoevaak achter elkaar, of constant ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 5 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2023 @Tukkertje het rode lampje knippert continu samen met een piep. Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 6 juni 2023 Delen Geplaatst: 6 juni 2023 Bekijk dit filmpje maar eens. Foutcodes F06 - F17 Indesit Wasmachine. Vervangen deurschakeling terugroepactie brandgevaar Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 6 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2023 Hoi @Lampje Heb zojuist het filmpje bekeken maar heb er helaas niks aan. Heb het mechanisme al meerdere keren losgehaald en zie geen afwijkingen. Heb nu een nieuw deurslot besteld hopelijk is het daarmee opgelost. Link naar reactie
Tukkertje Geplaatst: 6 juni 2023 Delen Geplaatst: 6 juni 2023 Je machine geeft verder geen foutcode, want die zou wel op het display verschijnen. Je machine denkt domweg dat de deur niet dichtzit. Ik kan niet vinden hoe dit precies zit bij jouw machine. Maar ik denk dat het met een nieuw slot wel opgelost is. ⚡⚡Met vriendelijke groeten, Tukkertje⚡⚡ Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 6 juni 2023 Delen Geplaatst: 6 juni 2023 In ieder geval geeft het filmpje goed aan hoe je het slot vervangen moet. Kijken is in de electrotechniek vaak niet voldoende om conclusies te trekken. Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 6 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2023 Op 6-6-2023 om 15:52, Tukkertje zei: Je machine geeft verder geen foutcode, want die zou wel op het display verschijnen. Je machine denkt domweg dat de deur niet dichtzit. Ik kan niet vinden hoe dit precies zit bij jouw machine. Maar ik denk dat het met een nieuw slot wel opgelost is. Dat vermoeden heb ik ook. Daarom een nieuw slot besteld. We gaan het zien morgen is ie binnen als het goed is. Vervangen is een kwestie van minuten. ik laat het weten Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 6 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2023 50 minuten geleden, Lampje zei: In ieder geval geeft het filmpje goed aan hoe je het slot vervangen moet. Kijken is in de electrotechniek vaak niet voldoende om conclusies te trekken. Helemaal mee eens. Het slotje is mechanisch waar ik geen afwijkingen in zag. ( iets afgebroken of iets dergelijks) dat bedoelde ik daarmee. het slotje is maar een kleine investering €20,- dat is wel een poging waard anders zal ik er wel iemand met kennis erbij moeten halen. toch zeker bedankt met meedenken Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 6 juni 2023 Delen Geplaatst: 6 juni 2023 Ik denk dat er toch wat meer in zit om een tijdvertraging te maken, zodat je niet onmiddellijk de deur kunt openen. Ik zelf denk dat je de sturing vanuit de print eens moet controleren, omdat het geluid meer lijkt op een machinegeweer, vanwege een slecht contact op slot of op de printplaat Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 6 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2023 Stukje mechanisch stukje electronisch idd. Hopelijk is het verholpen met een nieuw slot. Machine is nog geen 3 Jaar oud gaat hopelijk nog wel een tijdje mee ? Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 7 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2023 Helaas niet het gewenste effect. Geen verandering door vervangen deurslot. pfff Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 7 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2023 Op 6-6-2023 om 16:55, Lampje zei: Ik denk dat er toch wat meer in zit om een tijdvertraging te maken, zodat je niet onmiddellijk de deur kunt openen. Ik zelf denk dat je de sturing vanuit de print eens moet controleren, omdat het geluid meer lijkt op een machinegeweer, vanwege een slecht contact op slot of op de printplaat Het zal idd daar zitten had gehoopt het simpel op te lossen zo Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 7 juni 2023 Delen Geplaatst: 7 juni 2023 Plaats eens een foto van de printkaart speciaal in close up van de soldeerzijde van de relais. Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Robjevw Geplaatst: 7 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2023 Wil idd morgen is gaan kijken om de kaart eruit te halen. Had al even gekeken maar gaat allemaal niet zo heel makkelijk. Als ie eruit is zal ik wat foto’s plaatsen. Link naar reactie
Aanbevolen berichten