Ga naar inhoud

Deurvergrendeling indesit innex bwe 81484


Aanbevolen berichten

 

 

Van de week heb ik het filter van mijn wasmachine schoongemaakt ( er was op een of andere manier een sok doorheen geslopen) indesit innex bwe 81484. Vervolgens wilde ik hem opstarten nu werkt de deur vergrendeling niet meer. Tijdens starten probeert hij 3x te vergrendelen en vervolgens gaat het rode lampje knipperen. ( deurmechanisme heb ik al losgehaald en open gehad niks te zien weer terug geplaatst nog steeds hetzelfde. Wie heeft er een goede tip

aangepast door Robjevw
Film toegevoegd
Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je machine geeft verder geen foutcode, want die zou wel op het display verschijnen. 

Je machine denkt domweg dat de deur niet dichtzit. 

Ik kan niet vinden hoe dit precies zit bij jouw machine. Maar ik denk dat het met een nieuw slot wel opgelost is.

Met vriendelijke groeten, Tukkertje

Link naar reactie
Op 6-6-2023 om 15:52, Tukkertje zei:

Je machine geeft verder geen foutcode, want die zou wel op het display verschijnen. 

Je machine denkt domweg dat de deur niet dichtzit. 

Ik kan niet vinden hoe dit precies zit bij jouw machine. Maar ik denk dat het met een nieuw slot wel opgelost is.

Dat vermoeden heb ik ook. Daarom een nieuw slot besteld. We gaan het zien morgen is ie binnen als het goed is. Vervangen is een kwestie van minuten.

ik laat het weten

Link naar reactie
50 minuten geleden, Lampje zei:

In ieder geval geeft het filmpje goed aan hoe je het slot vervangen moet.
Kijken is in de electrotechniek vaak niet voldoende om conclusies te trekken.

Helemaal mee eens. Het slotje is mechanisch waar ik geen afwijkingen in zag. ( iets afgebroken of iets dergelijks) dat bedoelde ik daarmee.

het slotje is maar een kleine investering €20,- dat is wel een poging waard anders zal ik er wel iemand met kennis erbij moeten halen. 
 

toch zeker bedankt met meedenken

Link naar reactie

Ik denk dat er toch wat meer in zit om een tijdvertraging te maken, zodat je niet onmiddellijk de deur kunt openen.

Ik zelf denk dat je de sturing vanuit de print eens moet controleren, omdat het geluid meer lijkt op een machinegeweer, vanwege een slecht contact op slot of op de printplaat

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
Op 6-6-2023 om 16:55, Lampje zei:

Ik denk dat er toch wat meer in zit om een tijdvertraging te maken, zodat je niet onmiddellijk de deur kunt openen.

Ik zelf denk dat je de sturing vanuit de print eens moet controleren, omdat het geluid meer lijkt op een machinegeweer, vanwege een slecht contact op slot of op de printplaat

Het zal idd daar zitten had gehoopt het simpel op te lossen zo

Link naar reactie
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...