HenkBakker Geplaatst: 9 februari 2021 Delen Geplaatst: 9 februari 2021 Externe HDD, werkt goed op desktop. Niet op Laptop. In de laptop zie ik de schijf wel bij opslag, maar bij schijfbeheer kan ik de schijf niet initialiseren. Op de laptop krijg ik dan de melding dat er sprake is van een onherstelbare fout. Op de externe HDD staat mijn backup. Quote Link naar reactie
Homer Geplaatst: 9 februari 2021 Delen Geplaatst: 9 februari 2021 Initialiseren lijkt me niet nodig, dat is enkel nodig bij een blanco schijf? Zijn er verschillen tussen de desktop en de laptop qua usb versie en/of Windows versie? Quote Link naar reactie
HenkBakker Geplaatst: 10 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2021 @Homer Beiden Windows 10 Pro. Op de desktop USB3.0. Op de (nieuwe) Laptop USB C. Heb een Ugreen verloop van USB C naar 4 maal USB 3.0. Quote Link naar reactie
Homer Geplaatst: 10 februari 2021 Delen Geplaatst: 10 februari 2021 @HenkBakker Mijn idee: dat verloop deugt niet? Quote Link naar reactie
HenkBakker Geplaatst: 10 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2021 @Homer Heb op dezelfde converter een usb muis aangesloten, en ook een ander harde schijf die het beiden wel goed doen. Als ik kijk in Apparaten beheer zie ik de schijf en als ik op eigenschappen klik krijg ik: schijf werkt correct. Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 13 februari 2021 Delen Geplaatst: 13 februari 2021 https://www.coolblue.nl/advies/harde-schijf-niet-zichtbaar-windows.html https://nl.easeus.com/ondersteuning/schijf-initialiseren-zonder-dataverlies.html Quote Link naar reactie
HenkBakker Geplaatst: 19 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Alles geprobeerd. Zie de schijf in apparaatbeheer, maar niet in deze pc, en in de verkenner. Volgens leverancier usb C - USB 3.0 converter, Ugreen, moet je de schijf wel kunnen zien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen