Ga naar inhoud

Samsung DV80F5EBHGW stopt na paar minuten.


Ga naar oplossing Opgelost door Lampje,

Aanbevolen berichten

  • Oplossing
Dit soort storingen zijn vaak in relatie met slechte contacten en minder met defecte componenten. Maar als ze er niet zijn, moeilijk te vinden.

Dan wil koude spray nog wel eens helpen, maar dan moet je echt weten waar je in het schema zit.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je laatste opmerking zou wel eens goed kunnen. De storing aan mijn wasmachine had ook te maken met slechte solderingen. Ik heb ze namelijk (bijna) allemaal met de soldeerbout nagelopen en de machine doet het weer. Ik heb gelezen dat heel veel mensen deze problemen hebben met de printplaten van Samsung witgoed. En vooral net na de garantieperiode. Het lijkt er ook wel op dat Samsung met opzet de printplaten voorziet van gel zodat deze niet zo gemakkelijk te herstellen zijn. Ik zal wat foto’s toevoegen van de printplaat van de wasmachine.

Ik weet trouwens niet of ik de droger nog ga maken (na jouw waarschuwingen). Vanmiddag een nieuwe wp droger en wasmachine gekocht. Mooie actie bij de Makro: LG RC80V9AV4Q en LG F4WN509S0.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...