Ga naar inhoud

Aanmelden voor Review.nl


Gast

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Gast zei:

als je bij een goede winkel besteld en die niet moeilijk doen als iets retour gestuurd wordt en je gewoon je geld terug krijgt, is er niks aan de hand en kan je veilig even kort uitproberen. 

euh @Alex, KiesKeurig heeft toch ook "Review.nl" kan @duchessedaar iets mee ? Om zoiets eens uit te testen en als tegenprestatie een goede gedegen review schrijven natuurlijk ?

Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

3 minuten geleden, Manuel zei:

Ik zou zeggen aanmelden! Test al een flinke tijd voor Kieskeurig (nu Review.nl). 

Maar kan je daar dan kiezen dat je alleen specifiek op computer en randapparatuur wil testen ?

koffiezetters of wasmachines heb ik niet zo veel mee hahahaha

Link naar reactie
1 minuut geleden, Gast zei:

Maar kan je daar dan kiezen dat je alleen specifiek op computer en randapparatuur wil testen ?

koffiezetters of wasmachines heb ik niet zo veel mee hahahaha

Je kunt aangeven welke onderwerpen jij interessant vindt. Daarnaast dien je zelf je in te schrijven op een product. Daar worden dan een x aantal personen uitgekozen die mogen gaan testen. (Op basis van doelgroep etc die opgegeven is door de leverancier). 

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie
Zojuist, Manuel zei:

Je kunt aangeven welke onderwerpen jij interessant vindt. Daarnaast dien je zelf je in te schrijven op een product. Daar worden dan een x aantal personen uitgekozen die mogen gaan testen. (Op basis van doelgroep etc die opgegeven is door de leverancier). 

aha ? en de producten kan je voor een bepaalde tijd testen ? daarna moeten ze retour gestuurd worden of kan je zoals @duchessezegt ook een getest product meteen aanschaffen als het je bevalt ?

Link naar reactie

Klopt wat Manuel zegt. Er zijn ook regelmatig laptops of monitors te testen. Ook Review.nl is pas deze zomer gelanceerd, dus ook daar zitten we in de beginfase. Dat betekent dat we langzamerhand ook steeds meer geïnteresseerde partijen aan ons weten te binden.

@duchesse het is zeker de moeite waard om je in te schrijven. Het is allemaal geheel vrijblijvend. Zit er niks interessant voor je tussen om te testen, dan meld je je niet aan voor dat product.

Link naar reactie
2 minuten geleden, Gast zei:

aha ? en de producten kan je voor een bepaalde tijd testen ? daarna moeten ze retour gestuurd worden of kan je zoals @duchessezegt ook een getest product meteen aanschaffen als het je bevalt ?

Dat ligt helemaal aan het product/leverancier.
Zo zijn er producten geweest die ik als gift heb mogen houden voor de moeite. Zo zijn er ook producten geweest die ik met korting heb mogen overnemen of die volledig retour moeten. Ligt allemaal aan het product en wat de leverancier er volgens mij mee wilt. Ook de testduur verschilt per product, maar staat super duidelijke aangegeven op de website zelf.

Ik zou zeggen neem een keer een kijkje!

3 minuten geleden, duchesse zei:

Worden er ook personen uitgekozen vanuit België  Manuel ?

Daar kan @Alex vast antwoord op geven.

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie
Zojuist, Gast zei:

ok, aangemeld opgegeven "Laptops" "Computers & netwerk" en "Gaming"

nu wachten op een mail of er iets te testen valt ?

zie het al... op de HOME pagina kan je op de getoonde producten aanmelden....ok zie een laptop.... hmmmm  ?

Link naar reactie
2 minuten geleden, Gast zei:

zie het al... op de HOME pagina kan je op de getoonde producten aanmelden....ok zie een laptop.... hmmmm  ?

Yes, op de homepagina kan je je zo aanmelden. Je krijgt ook wel periodiek mailtjes als er nieuwe producten zijn ?

  • Like 1

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie
1 minuut geleden, Manuel zei:

Yes, op de homepagina kan je je zo aanmelden. Je krijgt ook wel periodiek mailtjes als er nieuwe producten zijn ?

Mij benieuwen, zou wel leuk zijn. reviews schrijf ik wel vaker dus dat is geen probleem. testen ? hahahaha je weet inmiddels al heel wat over mij, dus als ik deze mag gaan testen, dan is dat geen testen maar "aan de tand voelen"

en heel leuk, ik kan dit testen en reviewen een nieuwe rubriek geven op mijn YouTube kanaal. Een review gedeelte heb ik daar nog niet

Gweldig ?

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...