Ga naar inhoud

Aanmelden voor Review.nl


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 minuut geleden, Alex zei:

Je kunt met je Kieskeurig inloggegevens ook inloggen op Review.nl

oh ik heb een nieuw account aan moeten maken mijn naam bevat ongeldige tekens..... dus dat is daar met een "streepje" in plaats van een "underscore" ?

Link naar reactie
4 minuten geleden, Alex zei:

Sorry mijn reactie is eigenlijk niet heel duidelijk. Je kunt met je Techcafe inlog ook inloggen op Review.nl

ik dus niet maar maakt niet uit, hou een exel bestand bij waar al mijn login gegevens in staan vermeld

Link naar reactie
Zojuist, Manuel zei:

Tipje van mij dan, neem een password saver ?

heb dat gebruikt gehad onderdeel van NordVPN (NordPass) maar beviel niet. ik laat ook geen login gegevens opslaan in Google. Daar staat niks in, uit veiligheid overwegingen expres alles daar gewist. Dit exel bestand bevalt prima. Nadeel van dat ik geen logins op laat slaan is dat ik zelf ook nergens meer in kan (automatisch) maar als mijn Google account gehackd zou worden dan valt daar verder niks te halen. Bovendien is mijn Google account beveiligd met 2-staps-verificatie met een authenthicator app op mijn mobiel.

Link naar reactie
6 minuten geleden, Gast zei:

heb dat gebruikt gehad onderdeel van NordVPN (NordPass) maar beviel niet. ik laat ook geen login gegevens opslaan in Google. Daar staat niks in, uit veiligheid overwegingen expres alles daar gewist. Dit exel bestand bevalt prima. Nadeel van dat ik geen logins op laat slaan is dat ik zelf ook nergens meer in kan (automatisch) maar als mijn Google account gehackd zou worden dan valt daar verder niks te halen. Bovendien is mijn Google account beveiligd met 2-staps-verificatie met een authenthicator app op mijn mobiel.

Kan je enkele password savers adviseren die veilig genoeg zijn in ieder geval.
Maar je mail blijft uiteraard een groot risicio, goed dat je die via 2FA hebt beveiligd. Heeft een hacker toegang tot je mailbox is een password reset op andere sites natuurlijk binnen 1,5 minuut uitgevoerd inderdaad.

Maar uiteraard iedereen zijn eigen keuze. Ik ken in ieder geval nergens m'n wachtwoord behalve m'n hoofdwachtwoord van de password saver. De rest is overal anders en te lang om te onthouden ? 

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

voordeel van zo'n exel document is dat ik geen enkel wachtwoord hoef te onthouden. ik "copy/paste" daar waar ik iets nodig heb en overal gebruik ik een willekeurig wachtwoord die er uit zien als:

gjk6(*6,./)_nby564()_2

Link naar reactie
1 minuut geleden, duchesse zei:

jaja alles correct ingevuld

 

oh ja, België is niet zo snel met internet verbindingen (zoals je hebt gezegd in teamviewer en ik heb gemeten met Ookla) hahahahahah,... dat duurt ff

Link naar reactie
13 minuten geleden, Gast zei:

wilde net gaan schrijven: "is dà nou nog nie binnen ?" ???

je kan je mail altijd vernieuwen door op je toetsenbord op "F5" te klikken... en anders ook met "shift+F5" komt de mail dan wel binnen ?

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...