Ga naar inhoud

Het grote "kleine" mededelingentopic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    117

[quote:3268029a57="eduard33"]Vandaag: Mijn wederhelft is haar eigen weg gegaan, :cry: [/quote:3268029a57]Aii, dat is minder... sterkte! OT: Vandaag een XFX 8600GT voor €70,- besteld :D Perfecte deal dacht ik zo. Binnenkort even lekker OC'en. 8) Binnenkort ga ik nog een X2 4200+ en 1024MB PC3200 bestellen, daarna kan ik er weer helemaal tegenaan in gameland. :P
Link naar reactie
En ik ga me bedje maar eens in.... Alleen... :cry: :-? Maar hey.. het is geen goede morgen :P Maar eerlijk is eerlijk.. Op't moment is mijn niveau niet optimaal :wink: Tot laterz mensen 8) [quote:9cabf7b94e]Posts als "[i:9cabf7b94e]ik ga slapen [/i:9cabf7b94e] " of "ik ben wakker" en "ik heb koffie " zijn dus niet echt de bedoeling.[/quote:9cabf7b94e] [color=darkred:9cabf7b94e]Grrrrr ;) V[/color:9cabf7b94e]
Link naar reactie
[quote:874855ee58="egslim"]Voor mijn huis staan een publieke papier en glasbak. De gemeente is zelfs zo opmerkzaam geweest op een van die twee een sticker te plakken met de tekst: "Denk aan de omwonenden! Gebruik deze bak alleen tussen 08:00 en 20:00". Helaas hebben ze die sticker op de papierbak geplakt...[/quote:874855ee58] :D Welke gemeente is er zo dom?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...