Ga naar inhoud

Het grote "kleine" mededelingentopic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    117

[quote:b96f10f86b="eduard33"]Geloof het of niet.. Maar deze processor heeft toch echt wat jaartjes gedraaid. inclusief met plastikje... :lol: [img:b96f10f86b]http://www.edmarcountry.com/plastic.JPG[/img:b96f10f86b] ps: Ik kom niet uit groningen.... :lol:[/quote:b96f10f86b] Ook op volle snelheid? :wink: Intel heeft goeie temperatuurregeling, zet de FSB omlaag als ie te warm wordt dacht ik
Link naar reactie
[quote:3afa9081ef="MReLecTro"]Orange (bekend van internet/telefonie) wilde een nieuw kantoor openen in Hengelo om de aanvragen rondom deze streek beter af te handelen. De directie is zo dom geweest om niet eerst de locatie te bekijken, en kwamen er gister achter dat het een woning op 7-hoog betreft in een flatje :S hahaha[/quote:3afa9081ef] hahaha net als die reclame met ''weet je wat jij zou moeten doen'', met dat callcenter :lol:
Link naar reactie
Ik hoorde een keer een verhaal op een lanparty. van iemand (kleine pc winkelier) die een pc verkocht had aan een houthandel, die pc stond in de werkplaats, en na 2 jaar was die helemaal vol met houtzaagsel gezogen. Maar hij bleef toch draaien ondanks dat de koelers al stil stonden. :P ( hij was wel intel fanboy, die man die het vertelde) :wink:
Link naar reactie
[quote:a1232ba925="Vandread"]Zondag naar ChampCar :D ben benieuwd, duim voor me dat het beetje droog blijft :o[/quote:a1232ba925] Eigenlijk heb ik als raceliefhebber thuis voor de buis liever een regenrace, maar goed omdat jij het bent. :P Hopelijk een spannende race en winst voor Doornbos. Zelf laat ik Assen dit jaar aan me voorbij gaan. Ik heb namelijk al kaartjes voor de A1GP eind van de maand op Zandvoort, twee dure evenementen in een maand is me een beetje veel van het goede. ;)
Link naar reactie
Spa is idd een schitterend circuit, alleen niet echt aantrekkelijk om een formule 1-race te bezoeken. Ik ben in 2002 geweest en toen was er nauwelijks een programma, zat je gewoon na de porsche cup 2,5 uur naar een leeg wegdek te staren. Verder een lang circuit, dus zie je de wagens veel minder vaak langs komen. Misschien moeten we maar een apart autosport-topic maken. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...