Ga naar inhoud

Het grote "kleine" mededelingentopic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    117

Die is ook helemaal de weg kwijt dus! :-? Nou.. ik ook! want ik krijg in een mail van 'gates' dit: [i:30e7fa401b]Als u dit abonnement niet wilt verlengen, moet u het abonnement annuleren voor de hierboven weergegeven verlengingsdatum. Ga naar https://billing.microsoft.com, klik op de naam van de service en klik vervolgens op 'Mijn service annuleren' om u abonnement te annuleren[/i:30e7fa401b] Maar zo simpel is het dus niet! consumenten bondje maar ff erbij halen dus....
Link naar reactie
[quote:e6c374778f="eduard33"]Die is ook helemaal de weg kwijt dus! :-? Nou.. ik ook! want ik krijg in een mail van 'gates' dit: [i:e6c374778f]Als u dit abonnement niet wilt verlengen, moet u het abonnement annuleren voor de hierboven weergegeven verlengingsdatum. Ga naar https://billing.microsoft.com, klik op de naam van de service en klik vervolgens op 'Mijn service annuleren' om u abonnement te annuleren[/i:e6c374778f] Maar zo simpel is het dus niet! consumenten bondje maar ff erbij halen dus....[/quote:e6c374778f] Ik kan uit je post niet exact opmaken om wat voor abonnement het gaat, maar stilzwijgende verlenging van een abonnement is doorgaans niet ongebruikelijk en gewoon toegestaan (zo'n beetje elk tijdschrift/krant werkt zo). Doorgaans heeft MS z'n juridische zaken wel voor elkaar, dus als je tijdig kan annuleren zou ik dat gewoon doen. En m'n eigen kleine mededeling: a.s. zondag naar de A1GP op Zandvoort, ik heb tribunekaartjes voor de een na laatste bocht. Hopelijk blijft het droog.
Link naar reactie
[quote:0ea375c4bb="PS"] En m'n eigen kleine mededeling: a.s. zondag naar de A1GP op Zandvoort, ik heb tribunekaartjes voor de een na laatste bocht. Hopelijk blijft het droog.[/quote:0ea375c4bb]Ik ga ook, zit op tribune TH, volgens mij dezelfde tribune dan. Ik hoop toch ook wel dat het droog blijft. Vorig jaar was er dat ene buitje in de hoofdrace wat het natuurlijk wel heel spectaculair maakte. Dus 2 minuutjes regen vind ik wel best, maar dan moet het wel weer lekker weer zijn ;) Maar als ik het zo zie op knmi.nl ziet het er goed uit :D
Link naar reactie
[quote:79f0aec76d="PS"]Ik kan uit je post niet exact opmaken om wat voor abonnement het gaat[/quote:79f0aec76d] Het gaat om een betaald hotmail account, die had ik al in 2003 aangeschaft voor toen geldige redenen. maar nu wil ik er van af. maar dat kun je dus vergeten... dit is een reactie op een mail van mij naar msn: [i:79f0aec76d]Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Support. Mijn naam is Laura en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het opzeggen van je betaalde account Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken. Hoewel we je graag willen helpen, kunnen we helaas dit specifieke probleem niet in behandeling nemen.[/i:79f0aec76d] nou.. lekker dan! :evil: :cry:
Link naar reactie
[quote:e7f930c032="arjant2"]Ik ga ook, zit op tribune TH, volgens mij dezelfde tribune dan. Ik hoop toch ook wel dat het droog blijft. Vorig jaar was er dat ene buitje in de hoofdrace wat het natuurlijk wel heel spectaculair maakte. Dus 2 minuutjes regen vind ik wel best, maar dan moet het wel weer lekker weer zijn ;) Maar als ik het zo zie op knmi.nl ziet het er goed uit :D[/quote:e7f930c032] Ik zat op T2, dat was een klein stukje verder. Het was gelukkig droog, maar tot dat de zon doorkwam wel aardig koud. Gelukkig een mooie 3e plek in de sprintrace voor team NL.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Vragen ze nog eens 29 euro voor een bios update. Kwam er terecht door een link in everest, krijg nu dit mailtje [quote:30ddb5e876]Based on the technical specifications you had submitted, we have an excellent BIOS Upgrade for your system. We have the brand new BIOS for your motherboard. The price is only $29.95 (U.S).[/quote:30ddb5e876]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:196c11a0a3="Vandread"]Liet je de auto nog afslaan? Weet nog wel dat me dat overkwam, van dieselpower naar een simpele 205 is eventjes wennen :lol: Pas geleden weer met iemand meegereden die sinds kort rijd, wel grappig je herkend het wel een beetje.[/quote:196c11a0a3]Hehe nee, is me nog niet overkomen. Maar ik rijd nu eigenlijk alleen wat rond in de auto van m'n pa. Dit is een diesel, net als mijn lesauto. Waarschijnlijk zal me dat als ik een keer in een benzine auto rijd wel overkomen :P
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...