Ga naar inhoud

Het grote "kleine" mededelingentopic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    117

[quote:6dd2169a7e="Bill Gates"]Ik heb wel eens een tijdje in een Megane gereden, daar ging echt letterlijk alles stuk aan. Tot complete crashes van de software aan toe zodat je je auto niet meer in kon en de ruitenwissers bleven wissen...[/quote:6dd2169a7e] Nieuwerwetse Renaults, daar begin je ook wel over een reeks met electronische riscico's... draaaamaa Ouwe peugjes zijn prima, vroeger hebben we een 505/405(2x)605 en 2 andere 205's gehad waarbij we zelden tot nooit problemen hebben gehad (enkel met naderhand in Nederland ingebouwde accesoires (gastank die problemen geeft, electrische bedrading schuifdak die kortsluiting veroorzaakt) Zit zelfs een Klasse2 alarm in me GTItje die geen problemen veroorzaakt, had ik namelijk wel vrees voor, maar tot nu toe geen loos alarm gehad (zelfs niet bij 2 weken stilstaan)
Link naar reactie
[quote:299f987d87="Bill Gates"][quote:299f987d87="eduard33"]Valt mee.. is maar 6 uurtjes vliegen, En aangezien je tegen de tijd in vliegt? Verlies je geen minuut! :lol:[/quote:299f987d87]Nadeel is alleen dat als je terugkomt je die "winst" dubbel zo hard terugkrijgt ;)[/quote:299f987d87] Daar moet je nooit aan denken als je op de heenreis bent. :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...