Ga naar inhoud

Het grote "kleine" mededelingentopic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    117

  • 5 weken later...
Vandaag toppunt van efficiency meegemaakt van Dell :? windows7 upgrade ontvangen (bubbeltjesflop met 1 dvd), die grap versturen ze via DHL via de route: Ontario -> Louisville -> Philidelphia -> Keulen -> Apeldoorn -> Amersfoort Het erge is dat ze je zelf de porto laten betalen, dus voor hen geen enkele reden om een goedkopere distributie te gaan hanteren. Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om ff in de NL-vestiging die schijfjes in de brievenpost te doen?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Al lang niet meer echt gebruikt dit topic, maar ik heb iets gevonden!!! [quote:443e2f7a87="http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5016"] Sinds gisteren hebben YouTube en Vimeo er allebei een nieuwe mogelijkheid bij gekregen om video's te bekijken. Beide videowebsites bieden namelijk vanaf nu de (bèta-)mogelijkheid aan om video's via HTML5 te bekijken, in plaats van via Flash. De voordelen van HTML5 in plaats van Flash zijn onder andere dat video's meteen beginnen met spelen, en dat deze niet eerst nog hoeven te laden. Ook kun je direct naar een ander punt in de video springen zonder dat de video gebufferd moet worden. Verder is het de bedoeling dat video's vloeiender moeten spelen dan wanneer deze via Flash worden weergegeven. (...) Het HTML5-formaat dat beide videowebsites gebruiken werkt nu alleen nog in de browsers Safari en Google Chrome, die beide zijn gebaseerd op WebKit. Er is in tegenstelling tot bij Flash geen extra software nodig om video's via HTML5 af te spelen. Video's op YouTube kunnen via HTML5 worden bekeken door dat op deze pagina aan te geven. Bij Vimeo moet je rechts onder elke video klikken op "Switch to HTML5 player"[/quote:443e2f7a87] Dus als je al safari/chrome hebt snel gebruiken! anders safari downloaden natuurlijk :P
Link naar reactie
In ieder geval: IE is the biggest fail in human history Mensen die IE gebruiken zijn over het algemeen lui, dom en/of een absolute n00b... En: Safari en Chrome (en opera binnekort vast ook wel) zijn tennminste echt modern. Met van die grote programma´s als ie en firefox loop je eigenlijk altijd achter de feiten aan...
Link naar reactie
[quote:0938bac288="Dinges24"]In ieder geval: IE is the biggest fail in human history Mensen die IE gebruiken zijn over het algemeen lui, dom en/of een absolute n00b... En: Safari en Chrome (en opera binnekort vast ook wel) zijn tennminste echt modern. Met van die grote programma´s als ie en firefox loop je eigenlijk altijd achter de feiten aan...[/quote:0938bac288] En mensen die dit soort berichten schrijven hebben uberhaupt geen idee van de echte niet-geek wereld waar een computer slechts een gebruiksvoorwerp is en geen religie waar je zakken geld in gooit om maar 'hip' te zijn. btw : Firefox laat ook filmpjes zien zonder flash ... probleem is alleen dat 90% van de websites nog steeds flash gebruiken en dat de meesten het toch al op hun systeem hebben (in tegenstelling tot een niet-IE kloon van de juiste versie).
Link naar reactie
[quote:513b98702e]En mensen die dit soort berichten schrijven hebben uberhaupt geen idee van de echte niet-geek wereld waar een computer slechts een gebruiksvoorwerp is en geen religie waar je zakken geld in gooit om maar 'hip' te zijn. [/quote:513b98702e] Ik ben geen programmeur. Ik heb geen enkele bèta op mn computer staan, en het is allemaal freeware. Het enige wat ik zeg is dat internet explorer verreweg niet de beste browser is (ik hoop dat we het daar over eens zijn), maar omdat veel mensen het standaard met windows meegeleverd wordt zijn er toch veel mensen die het gebruiken en passen webdesigners hun pagina´s daarop aan. Dan maakt het verder niet uit wat nou het beste is, want dat is puur persoonlijk. "the biggest fail" is wel overdreven en niet bepaald de beste woordkeuze, dat geef ik toe... excuses daarvoor.
Link naar reactie
[quote:ba548429af="Jax Dryke"]safari NOT-rulez !! Chrome => vind ik persoonlijk ook niet wat. Firefox is geweldig. Opera is supergeweldig :)[/quote:ba548429af]Deels mee eens. Opera is wel geweldig soepel met scrollen en de rest werkt ook gewoon zoals het hoord. Alleen firefox heeft erg veel add-ons. Standaard is het scrollen niet soepel maar ook hiervoor is een add-on. Kwam er later achter dat het er standaard in schijnt te zitten: [img:ba548429af]http://www.pallab.net/uploads/images/software/smooth_fx.jpg[/img:ba548429af] Safari heeft iets als Top-sites en firefox heeft ook hiervoor een add-on. Niet zo met de "aero" stijl als Safari en zo goed uitgewerkt maar het werkt wel.[/img]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...