Ga naar inhoud

C!T team voor Folding@Home


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

[quote:979a2b4c78="OConnor"]Ger, nog 1 klein vraagje ;) Als ik (misschien slechts tijdelijk) met 2 computers wil werken, met dezelfde nickname, kan ik dat dan gewoon doen, zolang ik maar 2 verschillende machine ID's gebruik?[/quote:979a2b4c78]Ja hoor, geen enkel probleem. Precies wat Arjant2 hierboven zegt. Het kan zelfs op 1 computer met meerdere cores (dual/quad). Zie [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1188311#1188311]hier[/url].
Link naar reactie
[quote:27474c63e5="tomtom137"]Ik wil niet veel zeggen maarre, volgens mij tellen de WU's van FTI gewoon: [url]http://fah-web.stanford.edu/awards/tcert.php?u=53650&pts=234&t=wus&bg=4[/url][/quote:27474c63e5] Nu weer wel ja :? Echter krijgt hij er geen enkel punt voor. Al iets meer te weten gekomen op het Folding-forum, FTI? Trouwens, @tomtom137: Waarom sta jij nog niet in de lijst? ;)
Link naar reactie
Dat duurt even. Eerst gaat hij benchmarken (kijken hoe goed jouw computer is) en dan pas vragen om een WU van de server. Als jij echetr de optie hebt aangevinkt dat je WU's zonder deadline wilt, dan kan het soms erg lang duren. Dit komt doordat er veel meer mensen zijn die deadlineloze WU's vragen dan dat er beschikbaar zijn. Als je dat hebt aangevinkt: zet het alsjeblieft uit. Met jouw specs haal je de deadline zonder dat hij überhaupt in zicht komt.
Link naar reactie
[quote:d5db9e60d9="Jouw SPECS"]Athlon 64 3500+[/quote:d5db9e60d9]EN jij wilt zonder deadline? Hoe weinig heb je je PC aan staan? 2 minuten per dag ofzo? :o Meestal heb je wel een paar weken tot een paar maanden, tenzij je een WU krijgt die een ander niet op tijd afheeft. Maar die worden alleen toebedeeld aan supersnelle vouwers. Geloof me: jij bent een stuk sneller dan ik, en ik heb nog nooit problemen met deadlines gehad.
Link naar reactie
Mensen met een dualcore processor; het is totaal niet hinderlijk F@H op 1 core te draaien, je gebruikt de andere voor al het andere werk, ik kan zelf Far Cry op high prima spelen zonder lag, met F@H aan! schiet best op trouwens op deze pc, had de linux ding met een paar uur ingehaald :p dus ik houd hem hier maar op, geen enkele problemen meer mee :) ik gebruik de console, veel fijner ;) die begint tenminste gelijk ;)
Link naar reactie
[quote:c140977037="Jack Master Flex"]wel mijn videokaart doet die wu's wel heel wat sneller dan mn proc. binnen 6 uur heeft hij een wu afgeleverd (25000 versie) ook al kost het wat meer stroom ik ga mn video kaart laten folden terwijl mn laptop doorgaat met cpu folding[/quote:c140977037]das mooi werk. die ATI's vliegen er door heen ja. Ik denk dat het zelfs qua stroomverbruik nog wel meevalt. Per WU zal het verbruik niet veel uitmaken, jij verbruikt 6 uur veel stroom, tegen een CPU folder die 48 uur een gemiddeld verbruik heeft. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...