Ga naar inhoud

C!T team voor Folding@Home


anoniem

Aanbevolen berichten

FTI, Op de site van Stanford staat het volgende bericht over stats en punten: 3/29/2008Major stats overhaul: Monday April 2 We are going to take the stats down for several hours at 10am pacific time on Monday April 2 (this coming Monday). We need to make updates to the stats system for v6 and test that these updates are working. When we go back on-line, we will hopefully have the upgdraded stats working and would then be ready to launch v6. We are keeping a backup of the stats, such that we can at any time revert to the old stats system if there are any bugs in the code. So, the stats data is very much safe during this transition, but there may be some unforseen problems (it's hard to predict those). This is actually mostly unrelated to all the stats work done last week to improve performance for the PS3. PS Let op de datum, door al die PS3's zijn ze waarschijnlijk zenuwachtig geworden ! Hans
Link naar reactie
  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

Welke drivers draai je overigens FTI? ik zag op het forum dat het programma niet goed draait op bepaalde drivers. wellicht is een driver update voor je kaart de oplossing. 6.8 en 6.9 draaien namelijk niet. En anders afwachten tot de definitieve versie komt, vraag me alleen af of die v6 ook voor de ATI kaarten is? aangezien die nu ook een aparte versie hebben.
Link naar reactie
E.e.a. schijnt verbeterd te zijn in Cat 7.3: "[i:3740ceeaff]ATI's Folding@Home Folding@Home is a distributed computing project designed by the Stanford University. The application performs intensive simulations of protein folding. This simulation will help researchers uncover how certain diseases develop. Folding@Home uses distributed computing to simulate protein folding, the workload is broken up into small work units and distributed across hundreds of thousands of computers over the internet. You can help find the cure to many different diseases! [/i:3740ceeaff]" Op moment draai ik de 5.91beta4(dus de ATI Client). Ben benieuwd hoe rap het gaat. Op Cat 7.2 werkte het niet echt goed.
Link naar reactie
[quote:930320674c="Yocto"]Zijn er ook benchmarks die aangeven welke computers ,consoles of videokaarten welke "vouw snelheid " halen.[/quote:930320674c]De enige benchmark die mij bekend is, is die van F@H zelf. Die hebben een standaardcomputer waarmee ze bepalen hoe goed die van jou is. Aan de hand daarvan proberen ze zo goed mogelijk de WU's toe te bedelen. Dat is echter maar ten dele haalbaar, aangezien ze niet weten hoe vaak je computer aan staat. Hoe die benchmark eruit ziet, staat ergens op http://folding.stanford.edu
Link naar reactie
[quote:a6e54f3d9b="Yocto"]Die punten maakt me niet zo veel uit,het gaat om het vouwen ,maar als de ps3 echt 20 keer zo snel is ,dan is het de moeite niet om voor mijn laptop (1,6 Ghz Turion). Of dan koop ik wel een videokaart en ga ik daar mee vouwen ,die moet wel efficient zijn Qua stroom 8)[/quote:a6e54f3d9b]nou ja dat speelt natuurlijk mee. alle beetjes helpen dan wel, maar het moet ook zin hebben. Als de verhoudingen echt zo zijn dat de ps3 het veel sneller doet dan zijn die punten terecht en zijn de pc's eigenlijk een beetje opvulling. als de ps3 echter alleen maar makkelijke WU's aan kan dan vind ik dat de pc's gecompenseerd moeten worden voor het berekenen van moeilijke WU's. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat alle beetjes helpen, maar er zijn niet voor niets punten, er wordt ingespeeld op het competatieve in de mens. Als mijn pc van 1500 euro 20 keer zo langzaam als een ps3 van 600 euro is, dan is inderdaad de vraag of het nog wel zin heeft om mee te doen. Zie daar de redenen voor mij om terug te schakelen van 3 naar 2 computers en op termijn naar 1.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...