Ga naar inhoud

C!T team voor Folding@Home


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

[quote:b71b43f364="Ger"]En we hebben een vouwer erbij! :D [quote:b71b43f364]Donator jack_master_flex Team C!T (53650) Score 186 (certificate) Donator Rank 419010 of 616523 WU 1 (certificate) Date of last work unit 2007-03-22 19:57:27 [/quote:b71b43f364]Welcome to the club![/quote:b71b43f364] op dit moment is mijn laptop bezig met vouwen, zodra mn wc binnen is gaat mn pc door met vouwen. want die produceerd enorm veel geluid waardoor ik niet kan slapen :P en als ik toch in slaap val word ik wakker met een enorme koppijn.
Link naar reactie
[quote:59a38fd9a9="Vandread"][quote:59a38fd9a9="arjant2"]2 nog wel? heb je 2 pc's aan staan of een dual core?[/quote:59a38fd9a9] JdJ heeft een c2d e6600 ;)[/quote:59a38fd9a9] Yep, en die gaat mooi niet vouwen. Daar wil ik alle processortijd voor mezelf hebben, en hij staat niet vaak aan. Nee, de WU's komen van mijn werk-pc die zo'n 7-8 uur per dag aanstaat. Is weliswaar een dualcore P4 maar ik draai maar op 1 core. Vouwen op 2 cores loopt niet lekker als je flink met Word, Excel, Photoshop CS2, Nero en ander spul bezig bent. Ik vind die machine al niet zo vlot (ben erg gesteld op 'snappy'). In het lab draait een notebook met een Core Duo op beide cores dag en nacht te vouwen. Is een mooie mix tussen processorkracht en niet al teveel energieverbruik..:-)
Link naar reactie
ja die is helemaal mooi. 12 'processoren' ja, waarvan 4 van jeroen en 3 van mij. 10 deelnemers lijkt me een mooier streven, want zodra jeroen of ik terugschakelen (wat toch een keer zal gebeuren) wordt het hier gelijk gehalveerd. Jeroen en ik nemen nu 75% van de punten voor onze rekening... als jij nu al stopt dan wordt dat nog erger.
Link naar reactie
Hallo luitjes, Al een paar jaar ben ik aan het folden bij mijn eigen kleine teampje 46113. (Huntingtonlotgenoten) Om jullie te ondersteunen zal ik een tijdje met jullie meedoen. Onze familie is helaas getroffen door de Ziekte van Huntington. Mijn vrouw na 15 jaar overleden en mijn dochter (22) wordt over 3 jaar ook ziek. Vandaar de motivatie om zoveel mogelijk ondersteuning te vinden voor research. Ons maakt het niet uit wie de punten krijgt , als er maar gevouwen wordt ! Bedankt voor jullie inzet, Hans (HuntWarrior) PS Die Sony PS3's gaan ook goed met folden !
Link naar reactie
toch maar weer een poging gewaagd; ik vind het slechte software, de grafische client nog erger dan de console, maargoed... Nu op m'n Linux machientje, kijken of dat beter gaat. toch nog een paar vraagjes. 1) er zijn deadlines, hoe lang mag ik ongeveer over 1 'ding' doen? of verschilt dit? 2) als ik deze deadline niet haal, is mijn (computer's) werk voor niets geweest? 3) deze heb ik even vergeten, komt wel weer boven ;) Groetjes en vouw ze,
Link naar reactie
http://tweakers.net/nieuws/46880/PlayStation-3-client-bezorgt-Folding@Home-flinke-boost.html we kunnen wel stoppen geloof ik, die p3's gaan tot 20 keer sneller dan een pc... maar alle beetjes helpen! Inmiddels maken de ps3's meer dan 50% van het totaal uit dat er momenteel per dag gevouwen wordt, namelijk 491 van de 749 teraflops. Een ATI kaart doet het nog eens 2,5 keer sneller dan een ps3 cell processor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...