Ga naar inhoud

C!T team voor Folding@Home


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

Hoe lang duurt het eigenlijk wanneer je 0 punten hebt, zit nou een dag dat eiwitgevalletje te draaien op een pc naast me dus tot dusver goed. Bij het schrijven van dit berichtje zit ik op 1897/5000 frames verzonden op p3040_supervillin-03 eiwit. Mijn vraag is dus ook wanneer mijn naam verschijnt in het team?
Link naar reactie
Je naam verschijnt in de teamlijst kort nadat je je eerste WorkUnit hebt ingeleverd. Je computer geeft een WU end datum en tijd, met daaronder een countdown. Dit is de tijd die je computer nodig heeft als hij met de gemiddelde snelheid van het afgelopen half uur zou doorvouwen. Daarop is ook de tijd per frame gebaseerd. Op die manier kun je schatten hoe lang je nog nodig hebt. Als je je WU hebt ingeleverd merk je dat niet meteen in de lijst. De statistieken worden een paar keer per dag vernieuwd. Dus niet meteen schrikken als je aan een nieuwe WU bent begonnen en je staat er nog niet meteen in: kijk gewoon een paar uur later nog een keer en dan sta je er waarschijnlijk wel in.
Link naar reactie
Hmmm de pc waar ik dat spul op draai hangt nu constant op dat programma...cpu 100% in use (refreshing beeldscherm loopt helemaal niet soepel). Er zit verder niet veel hardware in alleen onboard Video en Audio. Ik draai echter verder niets dan alleen Symantec spul. Ik ben er dus maar even tijdelijk mee gestopt totdat ik daar het hele zaakje onder controle heb. Normaliter gebruik ik deze computer alleen voor reparatiedoeleinden en draaide er een server op. Hij stond alweer een tijdje uit dus ik dacht laat ik dit eens proberen maar het hangt , ook na een reboot...gelijk weer 100% cpu gebruik wanneer ik dat bewuste proggie draai. Specs: Celeron(R) CPU 2.60GHz, 2048mb memory. Windows XP Prof. 2002 +SP2. Ik heb de pc dus nu tijdelijk uit gezet om er eens komend weekend er rustig voor te gaan zitten om te zien wat de oorzaak is. :cry:
Link naar reactie
Hmm.. zo te zien reageert je CPU wat traag op de gevraagde capaciteit. Ik denk dat het kan helpen om de CPU usage iets naar beneden te schroeven. Dit doe je door met de rechter muisknop op het F@H-icoontje in de system tray te klikken en voor cinfigure te kiezen. Uit mijn hoofd zeg ik dat je dan naar het tabbald advanced moet (zit op het werk, kan niet kijken). Daar zie je redelijk bovenin een schuifbalk met de omschrijving iets als "CPU usage" oid. Schuif die naar bijvoorbeeld 80%, en je zult waarschijnlijk veel minder tot bijna niets van F@H meer merken.
Link naar reactie
hij gaat lekker zo. hopen dat er nog wat mensen mee gaan doen. ja ik heb idd 3 pc's werken ja dus dat gaat wel iets rapper. maar alle beetjes helpen tenslotte! pc's op mijn werk staan ongeveer 9 uur per dag aan ja, maar zijn niet zo snel hoor, zijn p4 2.8ghz met maar weinig geheugen. Thuis pc draait hooguit 3 uurtjes per avond aangezien ik ook nog wel eens game en dan gaatie uit. Maar ja die pc is ook wel aardig rap.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...