Ga naar inhoud

C!T team voor Folding@Home


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

jaja, maar dan moeten we wel met meer zijn dan 4! Ik trek even een paar weken flink aan de kar, wellicht dat het dan aanstekelijk werkt, maar op een gegeven moment ga ik toch wel minderen met het aantal pc's. En voorlopig moeten we nog 5 keer zo veel punten halen als nu om in de top 10.000 te komen. En met dit temp duurt dat dus nog wel 2 maanden.
Link naar reactie
Meer dan 4 zijn er natuurlijk wel aangezien er al 5 mensen een wu hebben ingeleverd. En er zijn er ook nog een paar met hun eerste bezig. Bij mij staat er wel attempting to send results onderaan. Wacht ik dan even dan staat er Could not connect to work server(results) Hij gaat wel gewoon verder met de frames van mn 2e wu. Ik neem aan dat dit aan hun server ligt en wel meer mensen dit zien of niet?
Link naar reactie
http://fah-web.stanford.edu/psummary.html via deze link kan je zien hoeveel punten het project oplevert waar je aan bezig zijn. Op het scherm van f@H kan je zien welk project hij draait. ik denk dat jij een heel klein projectje hebt gehad. je hebt daar weinig invloed op. Ik ben nu bezig met 1 waar je 392 punten voor krijgt, maar dat duurt ook wel veel langer voor je klaar bent.
Link naar reactie
[quote:ec5153d755="Jeroen de Jager"]Lekker dan. Waar slaan die punten eigenlijk op? En hoe kom ik aan meerrrr?[/quote:ec5153d755][url=http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=teampage&teamnum=53650]Hier[/url] kun je de punten van ons teampje zien. Jij hebt maar een score van 3, voor 2 WU's. Da's wel extreeem weinig. Kun je misschien je FAHlog.txt laten zien? Die vind je in de map waar je folding hebt geïnstalleerd. Eventueel als je die al hebt graag ook je fahlog-prev.txt. Ik ben bang dat er óf een installatiefout is, of dat je gewoon extreem veel pech hebt gehad met de WU's doe je hebt toebedeeld gekregen. Trouwens, een standaard ("benchmark")computer in Stanford met een 2,8 GHz processor draait per 24 uur dat 'ie alleen voor Folding werkt ca 110 punten bij elkaar, daarop is de puntentoekenning voor een bepaald soort WU gebaseerd.
Link naar reactie
Weet je wat het is... Wat is verhoudingsgewijs nou slimmer om te doen: je cpu inzetten voor een goed doel, of die cpu juist niet inzetten en een enorme hoeveelheid aan stroom besparen waar de opzetters van deze initiatieven weer wat mee kunnen. Voor mij, ik doe er pertinent niet aan mee, omdat de verhouding wattages/kosten/baten gewoon uit zijn verband liggen. Hoe mooi men het ook kan brengen, uiteindelijk zijn we meer gebaat bij een bewust gebruik van electriciteit, zo is mijn donkerbruine vermoeden. Dit heb ik in het ander -inmiddels gesloten- topic gepost. Nogmaals, het gaat wereldwijd om vele megawatts, wat uiteindelijk niet resulteerd in een evenredig resultaat. [i:0188fe3d54]Wat mij betrefd: [/i:0188fe3d54]doe NIET mee aan dit soort acties, hoe 'emotioneel correct' ze ook mogen klinken. De verbruikte wattages wegen niet op tegen de eventuele behaalde resultaten.
Link naar reactie
[quote:ccd9a13178="Phrea"]Weet je wat het is... Wat is verhoudingsgewijs nou slimmer om te doen: je cpu inzetten voor een goed doel, of die cpu juist niet inzetten en een enorme hoeveelheid aan stroom besparen waar de opzetters van deze initiatieven weer wat mee kunnen. Voor mij, ik doe er pertinent niet aan mee, omdat de verhouding wattages/kosten/baten gewoon uit zijn verband liggen. Hoe mooi men het ook kan brengen, uiteindelijk zijn we meer gebaat bij een bewust gebruik van electriciteit, zo is mijn donkerbruine vermoeden. Dit heb ik in het ander -inmiddels gesloten- topic gepost. Nogmaals, het gaat wereldwijd om vele megawatts, wat uiteindelijk niet resulteerd in een evenredig resultaat. [i:ccd9a13178]Wat mij betrefd: [/i:ccd9a13178]doe NIET mee aan dit soort acties, hoe 'emotioneel correct' ze ook mogen klinken. De verbruikte wattages wegen niet op tegen de eventuele behaalde resultaten.[/quote:ccd9a13178]Oh, no! ;) Inderdaad, het gaat om vele MW, maar dat betekent niet dat we maar niets moeten doen. Op die fiets kan je ook besluiten dat het beter is maar alle tandartsen op te heffen, geen MRI-scans meer te doen, [size=11:ccd9a13178]stoppen met nierdialyse[/size:ccd9a13178], [size=10:ccd9a13178]stoppen met ooglaseren[/size:ccd9a13178], [size=9:ccd9a13178]medicijnproductie stilleggen[/size:ccd9a13178], [size=8:ccd9a13178]alle couveuses vernietigen[/size:ccd9a13178], [size=7:ccd9a13178]mensen met kanker niet meer bestralen[/size:ccd9a13178], [size=6:ccd9a13178]enz[/size:ccd9a13178] [size=5:ccd9a13178]enz[/size:ccd9a13178] [size=4:ccd9a13178]enz[/size:ccd9a13178].... Kijk, verstandig omgaan met het milieu staat ook bij mij hoog in het vaandel (ben niet voor niets in die richting afgstudeerd). Maar we kunnen moeilijk terug naar de oertijd, toch? Er is niets mis mee om wat te investeren om daardoor in de toekomst een hoger milieurendement te verkrijgen. Immers, een kernfusiecentrale bouwen en het onderzoek daartoe kost enorm veel energie. Maar als we dat doorhebben, is het energieprobleem tot een minimum gereduceerd, evenals de uitputting van fossiele brandstoffen, kernafval, een aanzienlijk deel van de luchtvervuiling, etc. Zo zie ik dit soort onderzoeken ook. Als men zich minder druk hoeft te maken om het genezen van ziektes, heb je meer rust en tijd om je te concentreren op een ander probleem. Als we het vouwen en misvouwen van eiwitten begrijpen en dit toepassen om een hoop ellende te voorkomen, kunnen we de vrijgekomen mankracht weer gebruiken voor andere dingen. Met die vrijgekomen mankracht doel ik dan weer op allen mensen die nu bezig zijn met de symptoonbestrijding van kanker, Creauzfeld-Jacob, Parkinson en de hele rimram. Daarnaast ook de enorme energie die deze symptoonbestrijding kost. Door het onderzoek van F@H kunnen we straks hopelijk een heleboel energie besparen die we nu gebruiken voor de productie van medicijnen, het bestralen van tumors, enz. In dat licht beschouwd zijn die vele MW energie maar een klein hoopje tegen de potentiële besparing op de lange termijn. En daar moet jij het toch wel mee eens zijn, getuige jouw bericht. :)
Link naar reactie
Ach die paar watt per jaar kunnen me eerlijk gezegd niet zoveel boeien. Laat ze maar eens serieus aan de slag gaan met groene energie en dat goedkoper maken. Dat heeft veel meer zin. Maar dit topic gaat niet over energiebesparing, het gaat over de wetenschap helpen. En als je wat wil bereiken dan moet je offers brengen, zo gaat dat met alles.
Link naar reactie
misschien dat iedereen die momenteel mee doet dat even kan laten weten? ook al heb je nog geen WU klaar? Op dit moment halen we voornamelijk teams in die inactief zijn, dus stijgen we hard, alleen op een gegeven moment zal het aantal inactieve teams steeds minder worden, zonder wat extra deelnemers zal het dan lastig gaan worden nog te stijgen.
Link naar reactie
Bij mij is er nog steeds een probleem met het senden van results staat er. Ik zie wel in netlimiter monitor dat er nog gewoon ge-upload word maar in folding@home staat bij het opstarten attempting to sent results. Dat verandert al snel in could not connect to work server(results) Hij gaat wel gewoon verder met de frames van de wu. Als ik folding@home op pauze zet en daarna weer verder laat gaan staat het er niet meer, alleen working... Bij de eerste wu had ik dit niet, ik heb in de tussentijd wel avg geinstalleerd. Die is er inmiddels alweer af maar het probleem is er nog steeds. Of word het gewoon verstuurd en is het alleen een vreemde melding van het programma? In totaal heeft f@h 2,2mb binnengehaald en 55,5mb ge-upload. Lijkt me wel normaal of heb ik er niks aan als ik de 2e wu klaar heb?
Link naar reactie
Als ik naar jouw statistiekenpagina ga zie ik: [quote:b4f234d80d]Donator Steeldevil Team C!T (53650) Score 186 (certificate) Donator Rank 414599 of 612080 WU 1 (certificate) Date of last work unit 2007-03-21 05:16:08 [/quote:b4f234d80d]De tijd die er bij staat is de lokale tijd in de US. Blijkbaar heeft hij toch vandaag een WU ingeleverd, maar dat is dan wel je enige. Of heb je eerst voor een ander team gevouwen?
Link naar reactie
Ik denk dat ik hem al snap. Doordat er problemen waren met het verzenden maar niet met ontvangen is F@H vast verder gegaan met een nieuwe WU en ondertussen heeft hij steeds geprobeerd de resultaten van de eerste te verzenden. Blijkbaar is dat vandaag gelukt. Houd me even op de hoogte van hoe het gaat met het verzenden van de WU waar je nu mee bezig gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...