Ga naar inhoud

C!T team voor Folding@Home


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

[quote:10202d3c55="Ger"][quote:10202d3c55="Vandread"]... heb wel al info gezien dat ze het onder linux aan de praat hebben.[/quote:10202d3c55] Toevallig lopen er 2 rond op WSF die problemen hebben met de Linux-client. Zin om wat info te delen ter compensatie? ;) [quote:10202d3c55="Vandread"]Nou nog een makkelijke windows client :) [/quote:10202d3c55] De consoleversie levert eigenlijk nooit problemen op bij mijn weten. Of begrijp ik je verkeerd?[/quote:10202d3c55]hij wil zijn 8800GTS in gaan zetten, daar gaat het om :wink: @Steeldevil: ik denk dat FTI even wacht op de definitieve versie van de ATI client.
Link naar reactie
[quote:3096ca91f3="steeldevil"]FTI ben jij ermee gestopt? Omdat je nu in de team statistics staat met 325 ingeleverde wu`s maar 0 punten je zou dat toch op het folding@home forum gaan vragen? Dan kun je het misschien goed werkend krijgen.[/quote:3096ca91f3] yep, heb het gevraagd, zijn veel problemen met het gpu folding, tis maar net of je geluk hebt of niet.
Link naar reactie
[quote:713d6dffa5="-stof-"]@FTI: zo erg is het toch niet dat je geen punten krijgt? (of is dat niet het enige wat niet werkt?) Het gaat om de WU's hé :wink: //edit: Zo'n x1950pro lijkt me wel een leuk kaartje :) Ik ga er toch ook eens over denken om er zo één te kopen :)[/quote:713d6dffa5]de WU's zijn wel ingeleverd maar niet volledig afgemaakt daarom krijgt hij ook geen punten volgens mij.... zinloos dus om door te gaan. Als het goed is verschijnt binnenkort de nieuwe versie en moet het beter gaan.
Link naar reactie
gezonde competitie is nooit erg. sterker nog folding@home speelt er juist op in. @ jack: ligt er aan hoeveel jij je pc aan hebt om te vouwen, want die ATI kaart van jou vouwt nog wel stuk sneller dan die ps3. Als jullie beide 24 uur per dag zouden vouwen dan zou jij met je ATI kaart meer vouwen dan 2 pc's en een ps3 samen hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...