Ga naar inhoud

Dit was het nieuws


Aanbevolen berichten

zegt een ambtenaar van een subsidie slurper\n[ATTACH]15277[/ATTACH]\n \nPerima\nMijn specialiteit is het verhogen van de tevredenheid en het werkplezier onder uw werknemers waardoor hun prestaties ook zienderogen toenemen. Ik heb een sterk ontwikkelde intuïtie voor onderhuidse of juist steeds terugkerende problemen.\n \nhaha , als de problemen er niet zijn maakt zij ze wel .\nze trekt ondertussen alweer de hakken in de wal .\nje weet wel , kuch , schuld van de media , kuch .
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Reacties 206
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    207

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 6 maanden later...
Apart beeld ja.\n\nAlleen is de verticale spiegellijn niet verklaard, ik denk dat het een \'artist impression\' geworden is ? Het maakt er een bijna gelovig tafereeltje van.\n\nIk neem aan dat dit een beeld is uit de reeks [url=http://apod.nasa.gov/apod/ ]\'Astronomy Picture Of the Day\'[/url] waarvan jij de link al eerder gaf ? Er staat wel (foutief ?) \'[I]Image [/I]of the day archive\' onder, en ook geen datum.\n\nSoms boeiende foto\'s daar, en de link staat op mijn bladwijzer balk, maar had die bovenstaande gemist.
Link naar reactie
Ja, maar op de 1e site kan je je ook registreren, en een persoonlijk profiel aanmaken over hoe je persoonlijke homepage eruit ziet, welke info erop komt etc.\nAPOD is meer een service. De afbeeldingen verschillen over het algemeen ook.\nEr zijn dus 2 NASA pagina\'s met een Image of the Day en een eigen archief.\nIets duidelijker nu?
Link naar reactie
Iets... [I]Image of the day[/I], en [I]Astronomy Picture Of the Day[/I], zover ben ik al. En dat ze verschillend zijn.\r\n\r\nIk zocht eigenlijk het archief van APOD omdat ik misschien wil linken zonder dat de volgende dag die link veranderd is naar een andere foto. Maar ik zie nu dat er eenvoudig onderaan de pagina van APOD een link naar het archief staat waar ook de foto van die dag bovenaan de lijst staat, alleen met een ander URL.\r\n\r\nVandaag het gekrioel van een legertje sterrenkijkers: [url]http://apod.nasa.gov/apod/ap110527.html[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...