Ga naar inhoud

Dit was het nieuws


Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    207

[QUOTE=Anacho;575261]Godsdienstwaanzin ten top\r\n[URL]http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/Opmerkelijk/article/detail/2446551/2011/06/17/Hond-ter-dood-veroordeeld-door-Joodse-rechtbank.dhtml[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nTe zot voor woorden. Misschien moeten ze eens een remake van de Bijbel gaan maken anno 2011. wat zal dat kreng een stuk dunner worden.
Link naar reactie
Ik beschouw mezelf als een ruimdenkend mens. Ik heb niks met welke religie dan ook maar gun een ieder het zijn/hare. Zolang een ander er geen last van heeft vind ik alles prima. In dit geval zijn naar mijn mening alle grenzen overschreden en kan ik dat volk niet anders bestempelen dan COMPLEET GESTOORD.
Link naar reactie
Ach... wat is Godsdienst waanzin. \r\nIs dat het feit dat vrouwen een hoedje moeten dragen als ze naar de Kerk gaan?\r\nIs dat dagelijks aanslagen plegen met zelfmoord acties?\r\nIs dat het feit dat vrouwen geen functie mogen bekleden in een politieke partij?\r\nOf was dat een kruistocht naar Jeruzalem?\r\nIs dat, het als doodstraf stenigen van een vrouw die vreemd is gegaan?\r\nIs dat het in naam van je geloof, met een vliegtuig een gebouw binnen vliegen?\r\nOf is \"Godsdienstwaanzin\" een pleonasme?\r\n\r\nOf is het gegeven voorbeeld van de hond vergelijkbaar met: [url]http://www.hetkoninkrijkderhemelen.info/?p=27922[/url]\r\n\r\nVolgens mij bestaat Godsdienst en bestaat Waanzin.\r\nAls beide samen komt is dat behoorlijk gevaarlijk voor mens de dier. \r\nHoewel een hond aan een boom binden als je op vakantie gaat, niet veel hoeft te verschillen van het eerder genoemde gebeuren. \r\nIk weet sowieso niet of je zulk soort daden gelijk aan een Godsdienst moet koppelen.\r\nIk noem het liever gewoon waanzin.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...