Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=tjoekse;610117]als je mij jou naam geeft , zet ik je in mijn testament .:D[/QUOTE]\nNee dat hoeft nu ook weer niet, zet er maar een goed doel in, maar dan niet zoëen die al bulkt van de poen, en alleen de rente op hum steeds groter wordende kapitaal gebruiken om zichzelf van een riant salaris te voorzien, maar eentje die het echt kan gebruiken.:D
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=Anacho;610225]....zet er maar een goed doel in, maar dan niet zoëen die al bulkt van de poen, en alleen de rente op hum steeds groter wordende kapitaal gebruiken om zichzelf van een riant salaris te voorzien, maar eentje die het echt kan gebruiken.:D[/QUOTE]\nNee, dat zal dan wel de bond van pechhebbers worden, of juist niet ? Misschien is dat wel de sleutel tot eeuwig leven tjoekse, ik ken hun gironummer wel.
Link naar reactie
Ha,ha.... maar bescheiden zijn is helemaal niet zo\'n goede eigenschap hoor... dat word je aangepraat in je opvoeding. Maar ja... de grens behoor je wel te kennen..\n\nHebben jullie ook zo\'n hekel aan studenten die je lid willen maken voor het goede doel en voor ieder lid die ze aanbrengen een bonus krijgen? Hoezo.... medeleven?
Link naar reactie
[COLOR=#1F497D][FONT=Tahoma][B][U]Pracht van de zee in HD[/U][/B][/FONT][/COLOR]\n[COLOR=black][FONT=Tahoma][/FONT][/COLOR][I][COLOR=#CC0000][FONT=Arial][B]Onder de zee,precies of u maakt deel uit van de ploeg die alles filmde. Het is een prachtige HD te bezien met volle scherm...veel plezier ![/B][/FONT][/COLOR][/I]\n\n[COLOR=black][FONT=Tahoma]Dat is nog wat anders dan platen en scharren![/FONT][/COLOR]\n\n\n\n\n[CENTER][CENTER][B][I][COLOR=maroon][FONT=Times][/FONT][/COLOR][/I][/B][COLOR=black][URL=\"http://www.youtube.com/embed/mcbHKAWIk3I\"][B]http://www.youtube.com/embed/mcbHKAWIk3I[/B][/URL][/COLOR][/CENTER][/CENTER]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...