Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kreeg het aanbod van m\'n verzekering (CZ) om het eigen risico (Ik ga dat zeker op gebruiken) elke maand voor 1/12 e deel te betalen, zodat ik niet de eerste 2 maanden het hele bedrag hoef op te hoesten. \nMocht er aan het eind van het jaar toch geld over zijn, krijg ik het restbedrag weer terug gestort. \nZoiets kan de lasten wat verdelen.\nMogelijk bieden andere zorgverzekeraars dit ook aan? \n\nNiek
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

Ik heb net een aanbod \'via\' de gemeente Rotterdam gekregen voor een collectieve verzekering voor mensen op een laag inkomensniveau (tot 130% van het minimum loon) waarbij het eigen risico is afgekocht met een hogere maandlast (voor mijn inkomen wordt de premie ongeveer € 146 per maand, incl. aanvullend natuurlijk). Flink bedrag, maar dan ben je van het gezeik af. Maar uiteindelijk betaal je het dan toch gedeeltelijk.\nTenzij je gezond bent en genoeg inkomen hebt om dat eigen risico \"als risico\" te nemen :rolleyes: dan ben je per maand goedkoper af.
Link naar reactie
Gisteren Windows 8 aangeschaft voor 100 euro, om een dualboot te maken met 7.\nDe eerste keer fopte W8 mij lelijk, want hij zet 8 zonder iets te zeggen gewoon op de partitie waar 7 op stond (die dan Windows.old) wordt. \nJe krijgt dan nog wel de vraag, of je data en instellingen moeten worden bewaard etc.... Maar dus ook die versie vraagt,(als je de dvd plaatst onder W7) niet of je een upgrade of een nieuwe install wilt doen en zo ja waar.\n\nAfijn gisteren eerst weer netjes W7 terug gezet etc....\nVanmorgen opgestart vanaf de W8 dvd en zo waar, hij laat iets aan de gebruiker over. Ik kon nu wel kiezen, waar ik hem wilde installeren en had binnen no time een dualboot.\n\nAan het stoeien met W8. \nNou ben ik niet jong meer, dus ga ook wat lastiger om met veranderingen, maar als je even doorbijt valt het mee. Maar voor Burgkop (u is gewaarschuwd) gaat het dit niet worden denk ik.:-)\n\nDe Windowstoets zal ik verslijten. (terug naar dat scherm met tegels, om opnieuw te beginnen)\nIk ben er intussen na veel zoeken en puzzelen in geslaagd om wat \"gewone\" programma\'s en drivers te installeren.\n\nOmdat ik me had aangemeld met m\'n \"Live\" account kan ik wel heel gemakkelijk \"Apps\" (of is dat met 1 p?) ophalen.\n\nIE 10 is ook wel heftig. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik heb in elk geval een \"tegel\" zodat ik naar Google kan..... \n\nOverigens heb ik 8 geïnstalleerd, omdat ik binnenkort toch toestellen ter reparatie krijg met dat besturing systeem en ik er dan wel een beetje de weg op wil weten.\n\nZoals het nu staat, blijft het voor mij op de desktop een leer systeem. \n\nWat me opviel: W8 pakt .rar bestanden zeer traag uit. Het installeert programma\'s ook zeer traag. Verder is het wel lekker snel, maar het lijkt wel of het minder goed gebruikt maakt van de I7 3770K, 8GB Mem en de ssd. \n\nNiek
Link naar reactie
Verder voor het Media pack \r\n\r\nHier de link [url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/feature-packs[/url]\r\n\r\nLet wel op .\r\nWindows 8 Media Center Pack is alleen via deze promotiepagina op Windows.com gedurende een beperkte tijd gratis beschikbaar.Als je Windows 8 Media Center Pack via een andere weg aanschaft, kunnen er bepaalde kosten aan verbonden zijn.De aanbieding geldt van 26 oktober 2012 tot en met 31 januari 2013 en is beperkt tot één productcode per e-mailadres.Je komt voor deze aanbieding in aanmerking als Windows 8 Pro op je pc is geïnstalleerd.Om live-tv te kunnen bekijken en opnemen is aanvullende hardware vereist.Je moet een geldig e-mailadres opgeven om je productcode voor Windows 8 Media Center Pack te kunnen ontvangen.Je moet je productcode uiterlijk voor 31 januari 2013 activeren. Microsoft gebruikt dit e-mailadres alleen om je je productcode te sturen en om je te herinneren aan de datum waarop je productcode afloopt.Catalysis Corporation is een extern bedrijf dat door ons is gevraagd de aanmeldingsgegevens te verzamelen en het versturen van deze e-mails te verzorgen.Als je een nieuwe pc koopt waarop Windows 8 al is geïnstalleerd, en je upgrade die pc later met Windows 8 Pro Pack, Windows 8 Media Center Pack, een volumelicentie- of een winkelversie, dan kun je geen apps meer installeren die je pc-fabrikant exclusief aanbiedt via de Windows Store.Bekijk alle informatie over onze speciale aanbiedingen.
Link naar reactie
Bericht uit de nieuwsbrief van deze week;\n[URL]http://www.computeridee.nl/nieuws/android-gebruikers-meest-pervers?utm_campaign=20121130%20-%20CID%20-%20Nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_source=Eloqua&sic=nb&elq=17a2d9fb9d504945ac2a620e678161f1&elqCampaignId=467[/URL]\n\nBij dit soort onderzoeken vraag ik me altijd af hoe pervers de onderzoekers zelf zijn:mrgreen:
Link naar reactie
Ik heb een paar maanden geleden, om precies te zijn 15 augustus een mail ontvangen dat ik via de \'Vrijdag weggeefactie\' een licentie van een jaar heb gewonnen van de ESET ESS versie 6. \n[QUOTE][FONT="]Hierbij willen wij jou feliciteren als winnaar van een 1-jarige ESET Smart Security licentie in onze\n‘Win een licentie’ wedstrijd. Met onderstaande licentie heb je recht op bescherming tot 1 december 2013![/FONT][/QUOTE] Ik zou nog een mail krijgen als deze beschikbaar kwam. Ik heb tot nu toe nog niets gezien en ook op de site van Eset wordt nog steeds versie 5 aangeboden. Hier kan Computer Idee waarschijnlijk niets aan doen, maar vind het toch vreemd.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Mag ik even melding maken dat na weken geklaag over de aanhoudende kou het eerste verse klaagei van het jaar gevonden is om 13:06 in Rotterdam:\nop radio Rijnmond, een verslag van de marathon, de verlaggeefster had ongeveer de volgende tekst: \n\n\"[I]...ze hebben echt moeite om aan de finish te komen, het is te zwaar,[B] het is te warm....[/I][/B]\" :cool:
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;637412]Whahahahaha......... Maanden klagen over sneeuw, kou, wind, regen...... en dan dit. Wat heb je een negatieve mensen.... :-)[/QUOTE]\r\nNou, ik heb het bloedheet Niek... :mrgreen: maar ik heb dan ook geen probleem gehad met de winter, ondanks het feit dat mijn verwarming zegge en schrijven 0 minuten heeft gebrand.
Link naar reactie
Valt mee, kleding, en voor de koudste momenten een elektrisch matje onder de voeten (30 Watt, op een timer van 2 uur zodat je hem nooit vergeet uit te zetten).\r\n\'S nachts zelf nog altijd met de ramen open geslapen, maar zo af en toe wel een kruik in bed. Lekkerrrrr.\r\nTuurlijk, ik heb wel koude momenten gehad, maar dat waren momenten die geen kachel had kunnen opwarmen, dat zat vanbinnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...